روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت

0

روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت

واریس صورت، رگه های بنفش، قرمز یا آبی پیچ در پیچی هستند که معمولا در پا نیز رویت می شوند. این عارضه به دلیل، وجود اختلالات ساختاری در عروق خونی رخ می دهد. واریس صورت، رگ های خونی کوچکی را درگیر می سازد که نزدیک به سطح پوست هستند. بسیاری از افراد از این عارضه رنج می برند. ما در این مطلب تصمیم داریم 6 روش طبیعی جهت درمان رگ های واریسی صورت را برای شما شرح دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- برگ درخت جینکو

1 12 - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت
گیاه جینکو

برگ جینکو در تقویت بافت هایی که دیواره رگ ها را تشکیل می دهند، بسیار مفید می باشد. گاهی اوقات قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از لوازم آرایشی و کرم های متعدد می تواند دیواره رگ ها را تضعیف کند و همچنین به دریچه رگ ها آسیب برساند و منجر به نارسایی مزمن وریدی شود. اگر چه واریس صورت، در دسته نارسایی وریدی قرار ندارد و مستلزم مداخلات پزشکی نمی باشد. اما گیاه جینکو قطعا می تواند این رگ های واریسی را کاهش دهد و رگ های خونی را در سر تا سر بدن شل کند؛ بدین ترتیب، جریان خون منظم خواهد شد. این گیاه همچنین علاوه بر افزایش گردش خون، اکسیژن رسانی به بافت را نیز بهبود می بخشد. بنا به همین دلایل، گیاه جینکو، درمانی فوق العاده برای واریس صورت به شمار می رود. شما می توانید از عصاره گیاه جینکو استفاده کنید که از رگه های این گیاه تهیه شده است و دارای بیشترین ارزش دارویی می باشد. تنها کافی است 100 تا 130 میلی گرم از این عصاره را به 3 یا 4 دوز تقسیم کرده و روزانه از آن استفاده نمایید. برای شروع بهتر است روزی 3 بار، میزان 30 میلی گرم عصاره جینکو را بر روی پوست استعمال نمایید.

 

2- سرکه سیب

2 12 - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت
سرکه سیب

یکی از ساده ترین و موثر ترین روش های درمان واریس صورت، استفاده از سرکه سیب است. سرکه سیب با افزایش جریان خون در اطراف رگ های واریسی صورت، ظهور آن ها را کاهش داده و رفته رفته از بین می برد. برای این درمان، تنها به کمی سرکه سیب و یک پارچه تمیز نیاز دارید. ابتدا پارچه را در سرکه سیب بخیسانید. سپس آن را روی رگ های واریسی صورت تان فشار دهید. اجازه دهید پارچه به مدت 20 الی 30 دقیقه روی صورت تان بماند. این کار را برای حد اقل 2 ماه انجام دهید. چنانچه پس از 2 ماه همچنان رگ های واریسی روی صورت تان وجود داشت، این روش را ادامه دهید تا به نتیجه مطلوب دست یابید.

 

3- دانه شاه بلوط هندی

3 9 - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت
شاه بلوط هندی

دانه های شاه بلوط هندی، سرشار از تانن و ساپونین هستند که اثر فوق العاده ای بر گردش خون گذاشته و دارای خواص ضد التهابی می باشند. شاه بلوط هندی، بهترین درمان برای خارش، تورم، درد و خستگی ناشی از واریس صورت محسوب می شود. شاه بلوط هندی قادر است خاصیت ارتجاعی رگ های واریسی را بدان ها باز گرداند. مطالعات بالینی بسیاری در گذشته نشان داده است که این گیاه سبب بهبود گردش خون در بدن و کاهش التهاب و همچنین تقویت رگ ها و مویرگ ها می شود. حدود 12 قاشق غذا خوری عصاره فندق افسونگر را با 1 قاشق غذا خوری عصاره شاه بلوط هندی مخلوط کنید. سپس مخلوط به دست آمده را روی نواحی مبتلا به واریس صورت بمالید.

 

4- فندق افسونگر

4 7 - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت
فندق افسونگر

فندق افسونگر نیز می تواند در بهبود واریس صورت مفید واقع شود. خاصیت مرطوب کنندگی این گیاه کمک شایانی به درمان واریس صورت می کند. بسیاری از مطالعات انجام شده روی حیوانات نشان داده است که این گیاه در تقویت رگ های خونی موثر است. یک تکه پنبه را در محلول فندق افسونگر فرو برید و آن را به صورت تان بمالید. این کار را تا جایی که رگ های واریسی صورت تان از بین بروند، ادامه دهید.

 

5- بیلبری

5 5 - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت
بیلبری

بیلبری در مدت زمان کوتاهی به شما کمک می کند تا از رگ های واریسی صورت تان خلاص شوید. به طور سنتی از بیلبری جهت درمان التهاب دهان و گلو، اسهال، مشکلات چشم، دیابت و گردش خون ضعیف استفاده می شود. این ویژگی منحصر به فرد بیلبری در بهبود گردش خون می تواند به طور چشمگیری در درمان واریس صورت نیز مفید و موثر واقع شود. این میوه همچنین سرشار از پروانتوسایانیدین، تاننسن، اسید فنولیک و فلاونوئید ها می باشد. خواص آنتی اکسیدانی عالی بیلبری از رگ ها در مقابل رادیکال های آزاد نیز محافظت می کند. بیلبری علاوه بر بهبود گردش خون، رگ های خونی را تقویت نیز می کند. شما می توانید 2 الی 3 بار در روز از مکمل بیلبری به میزان 30 میلی گرم استفاده کنید. همچنین می توانید از عصاره آن که حاوی 30 تا 40 میلی گرم بیلبری و 25% آنتوسیانیدین است، استفاده نمایید. این عصاره را بیش از 6 هفته مصرف نکنید. چنانچه از دارو های رقیق کننده خون یا دارو های ضد التهابی استفاده می کنید، از مصرف بیلبری پرهیز نمایید.

 

6- زنجبیل

6 4 - روش هایی جهت درمان و از بین بردن واریس صورت
زنجبیل

زنجبیل، گیاهی است عمومی که در هر آشپز خانه ای یافت می شود و به شما در از بین بردن واریس صورت کمک می کند. پروتئینی در خون به نام فیبرین وجود دارد که ممکن است در نواحی واریس صورت تشکیل شود. این امر سبب می شود رگ های واریسی، بر جسته تر و قابل مشاهده تر شوند. مصرف زنجبیل به راحتی سبب تجزیه فیبرین و کاهش رگ های واریسی می شود. زنجبیل همچنین از طریق کاهش فشار خون، گردش خون را بهبود می بخشد. فشار خون پایین، فشار مضائف بر رگ ها را کاهش می دهد. زنجبیل همچنین دارای خاصیت رقیق کنندگی خون است که کار را برای پمپاژ قلب هموار تر می کند. جهت حصول بهترین نتیجه، روزانه 2 تا 3 بار چای زنجبیل بنوشید.

 

این مطلب، صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد و نوعی تجویز یا درمان پزشکی محسوب نمی شود. در صورت هر گونه درد یا بیماری، ابتدا به پزشک مراجعه کنید و از درمان های خود سرانه بپرهیزید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[symple_button url=”http://www.howhunter.com/skin-care/get-rid-of-stubborn-spider-veins-on-face/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: