روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!

0

محتوای صفحه (قابل کلیک)

روش های لاغری اپرا وینفری و بهاره رهنما

Oprah winfrey1 - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!
         سلام دوستای خوبم.

ثروت، استعداد، جذابیت و شهرت رو با خود می آورد؛ و البته کنجکاوی مردم رو. امروز می خواهیم ببینیم یک هنرپیشه سفید پوست ایرانی چه روشی برای لاغری انتخاب کرده. و نیز  یک اَبَرهنرپیشه نامدار آفریقایی-آمریکایی چگونه لاغر شده؟ بهاره رهنما و اپرا وینفری منظورمونه. ببینیم هر کدوم چه روشی برای لاغری در پیش گرفتن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مولتی میلیاردری و اضافه وزن اپرا وینفری

اولین بار که داستان زندگی اپرا وینفری، زن مشهور آفریقایی-آمریکایی و یکی از ثروتمندترین های جهان، رو شنیدم، شوکه شدم. داستان اپرا شبیه افسانه ای ناممکن می مونه که به واقعیت تبدیل شده. اپرا دخترکوچولویی بسیار بسیار فقیر بامادری خدمتکار، در حال و هوای روستایی در سال 1954 متولد و بزرگ شد. هم اکنون، میلیاردها دلار در سال درآمد دارد و همه را مدیون استعداد هنری و قدرت زبان خود در جلب مخاطب دارد. زمانی بود که اپرا همه پستی بلندیهای زندگی رو پشت سر گذاشت به جز اضافه وزن شدید.

اپرا وینفری و بهاره رهنما کدام روش های لاغری رو پسندیدن؟

bahareh rahnama 12 - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!

بهاره خانم نه تنها دیگه شباهتی به تصویر بالا نداره؛ بلکه، بعد از لاغری مدل هم شده.
برای ما ایرانی ها مهمه که هنرپیشه هامون چه نوع عمل های زیبایی، جوانسازی یا لاغری و تناسب اندامی انجام میدن.

خود شما کدوم روش های لاغری رو پسند می کنین؟ با کدومش سازگارتر هسین؟

 روش لاغری اپرا وینفری Operah Winfrey

به نقل از خبرگزاری CNN، اپرا از رژیم معتبر وِیت واچرز  Weight Watchers  برای کاهش وزن کمک گرفته. ویت واچر یه سیستم معروف کاهش وزن، اصلاح تغذیه و سبک زندگی، لاغری و تناسب اندام در آمریکاست. خانم اپرا سومین سهامدار اصلی شرکت ویت واچر هست (حدود 325 میلیارد تومان خودمون سهم داره) و بعد از حضور خود، کمک زیادی به دیده شدن این شرکت در انظار کرده. اپرا با کمک کارشناسان تغذیه، ورزش و اصلاح سبک زندگی ویت واچرز بیش از 20 کیلوگرم کاهش وزن داشت.

لاغری اپرا وینفری به روش عاطفی-روانشناسی

emotional eating1 - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!

رژیم ویت واچرز بر مبنای توجه به میل عاطفیِ افراد چاق به خوردن مقادیر زیادی از انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها و کنترل این میل هست. یعنی اینکه، به روش های طبیعی و به کمک روانشناسان تغذیه، وزن افراد رو کم می کند. این رژیم با سبک زندگی و پیگیری مقدار پروتئین، چربی، گلوکز و …و کالری روزانه شما سروکار دارد. به عبارتی، اشتباهات شما رو در کنترل وزن برطرف می کنه. اپرا میگه که قبلا اضافه وزنش دست خودش نبوده و به اجبار عاطفی هر غذا و نوشیدنی که دوست داشته مصرف می کرده.

روش لاغری بهاره رهنما

حالا بیایم سراغ این هنرپیشه بامزه و پر از ناز و ادا در سینمای ایران؛ که حتی چاقی مفرط هم نتونست پیشنهادها برای بازی اون در فیلم های سینمایی رو کمرنگ تر کنه.

این طور که خبرها میگن: خانم رهنما به روش جراحی سلیو (Sleeve Gastrectomy) لاغر شدن. در این روش، بخش بزرگی از معده برداشته میشه و معده به شکل موز در میاد. بیمار با معده جدید کوچکش،  زود احساس سیری می کنه و فرصت اضافه وزن پیدا نمی کند. روش سلیو برای بیمارانی هست که شاخص توده بدنی شون از 35 گذشته. یعنی، اضافه وزن بسیار غیرعادی دارن. این روش برای افراد مبتلا به آسم، کبد چرب، آپنه خواب، فشار خون بالا و دیابت خیلی مناسب نیست و عوارض دارد. روش سلیو با برخی خطرات و عوارض پس از عمل همراهه و به مراقبت های جدی تحت نظر پزشک نیاز هست. برای مثال، وضعیت لخته شدن خون و سیستم گردش خون در بدن باید کنترل شود.

پیشنهاد کارشناسان زیبان برای لاغری، تناسب وزن و کاهش وزن

روش های لاغری متفاوتی در جهان ابداع شده که فقط بعضیشون به درد به خود هستن: از ترکیبی از اصلاح تغذیه، سبک زندگی، ورزش گرفته تا مصرف قرص های شیمیایی، گیاهی، دم نوش های لاغری و در آخر دستگاه های لیپوساکشن و تناسب اندام.
از نظر پزشکی، تعادل وزن، قد و حجم اندام در قسمت های مختلف بدن در سلامت انسان نقش دارد. شاخص توده بدنی (BMI) تعیین کننده این تعادل هست. برای اینکه بدونین کدام روش لاغری برای شما مناسبه، دانستن شاخص توده بدنی تون کمک کننده است. برای مثال، شاخص توده بدنی خانم بهاره رهنما بیش از 35 بوده و پزشک تشخیص دادن که جراحی سلیو معده بهترین راه حل براشون هست. اما در افرادی با شاخص بدنی زیر 35 میشه از روش های غیر جراحی نیز کمک گرفت.

شما به کدام روش برای لاغری و تناسب اندام تکیه می کنید؟

دوستان خوبم. هر روشی که برای لاغری انتخاب می کنین، حتما باید با شرایط بدنی و روحی-روانی شما سازگار باشه. خانم اپرا وینفری صبرش زیاد بوده و مدت زمانی رو به کنترل عواطف خوردن و نوشیدن خود اختصاص داده. در مقابل، خانم رهنما ترجیح داده با یه جراحی مدرن (سلیو) معده شو کوچیک کنه و برای همیشه از شر میل به خوردن زیاد خلاص بشه. البته ایشون عوارض احتمالی این جراحی رو هم به جون خریده و مراقبت های ویژه بعد از عمل رو رعایت می کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

یه مقاله علمی-پژوهشی مفید برای درک فواید و عوارض لیپوساکشن-لاغری

در مقاله زیر به 5 روش لیپوساکشن برای لاغری، تناسب اندام و درمان سلولیت اشاره می کنم. در واقع، اطلاعات جدیدی درباره یکی از رایج ترین عمل های لاغری، یعنی، لیپوساکشن، براتون دارم. در این مقاله معتبر، به یه سری چیزها در بدن شما اشاره می شه که همراه با لاغری باید بهشون خیلی توجه کنین. برای مثال، حفظ تعادل مایعات حیاتیِ بدن حین از دست رفتن چربی اضافی در عملِ لیپوساکشن. با من همراه باشین.

 پنج روش لیپوساکشن لاغری از سنتی تا مدرن: تفاوت ها، نقاط  قوت و ضعف

روش های لیپوساکشن لاغری از سنتی تا مدرن: LAL, PAL, VAL, UAL ,SAL

بیش از سه دهه از معرفی و رواج پدیده لیپوساکشن می گذرد. لیپو به معنی چربی و ساکشن به معنی مکش می باشد. از عمل لیپوساکشن برای برداشتن چربی های زیرپوست و تناسب اندام استفاده می شود.

نکته: لیپوساکشن به معنای کاهش وزن نیست بلکه به معنی برقراری تناسب در بافت های پیوستگی چربی در بدن هست.

پنج روش لیپوساکشن SAL سنتی بدون محلول، UAL با امواج مافوق صوت، VAL، روش SAL با استفاده از منبع برق و LAL لیزری وجود دارد. این روش ها دارای تفاوت ها و شباهت هایی هستند. هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. یکی دو روش  از مد افتاده؛ و روش های جدیدتر جایگزین آن ها شده اند.

آزمایشاتی که بهاره رهنما قبل از انتخاب روش لاغری انجام داده

تیم پزشکی پیش از عمل لیپوساکشن یک سری آزمایشات انجام می دهد. داده های بیمار مانند سابقه بیماری، حساسیت پوستی و مشکلات قلبی-عروقی جمع آوری می شود. پس از تایید مناسب بودنِ بیمار برای عمل، پزشک می تواند به دلخواه یکی از روش های درمان را انتخاب نماید. همه چیز بستگی به انتخاب جراح، حجم توده یا بزرگی و کوچکی منطقه مکش چربی، سابقه لیپوساکشن قبلی و میزان آهن بدن، و عوامل دیگر دارد. خانم رهنما نیز تحت نظر پزشک خود از این مراحل گذشتند.

معرفی و توضیح پنج روش رایجِ لیپوساکشن لاغری

پنج نوع لیپوساکشن داریم: 1. سنتی بدون محلول (SAL)، لیپوساکشن انرژی امواج مافوق صوت (UAL)، لیپوساکشن واسِر (VAL)، لیپوساکشن منبع الکتریکی (POWER) (PAL)، و لیپوساکشن لیزری (LAL).

چربی - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!

  1. 1. لیپوساکشن سنتی SAL رایج ترین نوع عمل بوده است. یک منبع خروجی برای مکش چربی وجود دارد. این منبع کانولا را برای مکش چربی به حرکت در می آورد. کانولاها اندازه های مختلفی دارند و انعطاف پذیر هستند. یک حرکت تناوبیِ 2 میلی متری با سرعتِ 4000 دور در دقیقه انجام می شود.

 

کانولا - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!
    ست کانولا در لیپوساکشن

بهره وری SAL سابقا محدود بود. زیرا منبع خروجی نیرو (گاز یا هوای فشرده) سر و صدای زیادی داشت. لزرش (ویبره) شدید دستگاه SAL دست جراح را تکان می داد و دقت کار پایین می آمد. اما اکنون یک منبع برقی جایگزین منبع قبلی شده است. نسخه جدید سر و صدا و لرزش چندانی ندارد. در روش SAL، فشار بالایی از طریق پمپ تخلیه چربی بافت ایجاد می شود. روش SAL برای برداشتن چربی های  مناطق کوچکی مانند  صورت، بازو و ران مناسب تر است.

خطرات روش لاغری SAL:

به علت عدم استفاده از محلول تزریقِ زیرپوستی مشکلاتی برای بیمار پیش می آمد. در علم جدید، محلول های تعریف شده ای در بافت چربی تزریق می شود تا متورم شده و راحت تر مکش و تخلیه شود. به خاطر داشته باشیم، اکنون مهندسان پزشکی عیوب SAL را با ارایه مدل های جدیدتر رفع نموده اند.

♦خونریزی به اندازه 45 درصد مکش چربی (از صد دردصد مکش چربی 45 درصد خونریزی اتفاق می افتاد.)

♦ سر و صدای منبع خروجی تامین نیرو و در نتیجه تکان خوردن دست جراح هنگام عمل.

♦عوارض ناشی از بیهوشی عمومی.

♦ بافت های زیرپوستی عروق و اعصاب در محل مکش چربی در معرض آسیب کنده شدن هستند.

♦ نیاز احتمالی به بستری کردن بیمار و تزریق خون به جبران خونریزیِ ناشی از لیپوساکشن

♦ خطرِ شل شدن پوست و نکروسیز (مرگ سلول های بافت سالم)

اکنون، روش SAL اصلاح شده و به شکل قدیم خود ممنوع است. تکنیک های جدیدی در روش SAL آمده (برای مثال، استفاده از محلول و منبع الکتریکی به جای هوای فشرده و گاز) که معایب قبلی را ندارند.

روش لاغری لیپوساکشن UAL

  1. 2. دستگاه لیپوساکشن UAL برای شکستن بافت چربی و برداشتن آن از انرژی مافوق صوت (ultrasonic) بهره می گیرد. ماهیت آن مکانیکی ست اما اثرات دمایی و حفره سازی در بافت چربی دارد. روش UAL چربی را امولسیون می کند. یعنی، گلبول های چربی را می شکند و به قطرات چربی کوچک تبدیل می کند. در نتیجه، قطرات چربی از کانولاهای مختلف (مثل کانولا در لیپوساکشن سنتی) از بدن تخلیه می شوند.
Ultrasonic Liposuction Equipment Cavitation - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!
لیپو کوتیشن/ لیپوساکشن با امواج مافوق صوت برای حفره سازی در بافت چربی

فایده روش UAL: خستگیِ کمترِ جراح، نتایج بهتر برای مناطق فیبری. منظور از منطقه فیبری همان دسته های پروتئین با خاصیت الاستیک/کشسانی در ماتریس برون سلولی بافت همبند است.

فیبر پروتئینی در بافت همبند

معایب روش لاغری لیپوساکشنِ  UAl

منطقه بزرگتری از پوست باید برش داده شود

زمان جراحی بیشتر طول می کشد.

امکان آسیب دما به لایه های پوست و بافت سالم وجود دارد.

نکته: روش UAL به محیط فوق مرطوب نیاز دارد. نمی تواند بدونِ محلول مرطوب کارآیی داشته باشد. همچنین، مدیریتِ مناسبِ UAL برای جلوگیری از آسیب دمایی به لایه سطحی پوست ضرورت دارد. بنابراین، پس از لیپوساکشن، اغلب از محافظ های پوستی استفاده می شود.

روش لاغری بهاره رهنما: پوشش های محافظ پس از لاغری لیپوساکشن

های محافظ پس از لیپوساکشن - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!

51LG7DU9gjL. UX385  - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!

روش لاغری لیپوساکشن VAL

  1. 3. روش VAL (واسر) از تکنیک ویبراسیون (لرزشی) بهره می برد و در سال 2001 معرفی شد. کانولای سنتی با دست زیر بافت چربی حرکت داده می شد. اما در روش VAL، کانولا حاوی هوای فشرده فعال است. کانولا با نیروی چرخشی ویبره در زیر پوست حرکت می کند. و بافت چربی شل و برای مکش آزاد می شود. نیروی ویبره گرما ایجاد نمی کند و به بافت های غیرچربی در اطراف محل آسیب نمی زند.

Solid Probe 300x300 - روش های لاغری اپرا وینفری، میلیاردر آمریکایی-آفریقایی، و بهاره رهنما!

روش VAL از ابزار مافوق صوت جدیدِ کم انرژی اما پربازده با سوند/لوله جامد SOLID PROBE با قطر 2/9 یا 3/7 میلی متری بهره می برد. بستگی به حجم فیبر بافتِ چربی و میزان مقاومت آن، سوندها اندازه ها و شیارهای متفاوتی دارند. سیستم VAL از انرژی کمتر و کاهش مولفه دما برای بافت بهره می برد.

چگونگی مکش چربی های شما در روش لاغری VAL

یک تکنیک درمانی سه مرحله ای (تکنیک کِنکل و همکاران) استفاده می شود. تکنیک VAL خونریزی را کاهش می دهد.از اینفیلتراسیون محلول مرطوب کلاین استفاده می شود. برای هر یک دقیقه تابش امواج مافوق صوت، از حداقل 100 میلی لیتر محلول مرطوب استفاده می شود. امواج مافوق صوت ممکن است مداوم یا گهگاهی به بافت چربی تابانده شوند. لیپوساکشن VAL برای برداشتن چربی پشت بازو سه تا چهار و نیم دقیقه زمان می برد. روش VAL دو مرحله طی می کند: امولسیون چربی (تبدیل بافت چربی به مایع معلق) و مکش چربی از طریق SOLID PROBE.

فایده روش VAL: برای مکش حجم های بزرگ چربی و بافت های چربی فیبردار (که خونریزی در این مناطق شدید است) مناسب است. عوارض روش VAL نسبت به سنتی اصلا قابل قیاس نیست. یعنی، تورم، کبودی و درد پس از لیپوساکشن به مراتب کمتر است. در کشور برزیل برای سفت کردن و بالا بردن سینه بانوان و مکش چربی بازو از این تکنیک به کرات استفاده می شود. در آمریکا اصلاحاتی در این روش انجام شده و کاربرد دارد. پس از عمل، لباس های محافظ باید استفاده شود.

روش لاغری لیپوساکشن PAL

  1. 4. روش PAL در لیپوساکشن به معنای استفاده از منبع الکتریکی برای تامین نیروی مکش چربی است. به لینک تجهیزات پزشکی (دستگاه لیپوست) برای اطلاعات کامل مراجعه نمایید.
  2. 5. روش LAL (لیپولیزر) ظرف چند سال گذشته محبوبیت فراوانی داشته. یک فیبرنوری- لیزری با ایجاد برش کوچکی در پوست وارد بافت چربی می شود. این فیبر لیزر ممکن است درون کانولا جاسازی و یا به تنهایی استفاده شود. چندین لیزر با مدل ها و ویژگی های مختلف در بازار وجود دارد. مهمترین طول موج های لیزر در ایالات متحده عبارتند از: 1064 نانومتر، 924/975 نانومتر، 1319/1320 نانومتری.

در روش لاغری لیپولیزر، چربی شما چگونه مکش و دفع می شود؟

اغلب شرکت ها و پزشکان در روش LAL از تکنیک چهارمرحله ای استفاده می کنند: اینفیلتراسیون (تجمع غیرعادی قطرات چربی در سسیتوپلاسم سلول)، کاربرد انرژی به بافت زیرپوستی، تخلیه چربی و تحریک منطقه زیرپوستی. فیبرلیزر غشاء سلول چربی را از بین می برد و چربی را امولسیون (  معلق در درون مایع ) می کند. چربی از طریق کانولاهای سنتی لیپوساکشن تخلیه می شود. برای مناطق کوچکتر(مثل گردن)، گاهی از مرحله تخلیه صرف نظر می شود و بدن محتویاتِ مایع شده را جذب می کند. در حال حاضر، این ابزار برای سفت کردن پوست بازار پررونقی دارند. باور بر این است که گرمای بافتِ زیرپوستی در واقع به سفت کردنِ پوست با لیزر کمک می کند.

نتیجه گیری نهایی کارشناسان زیبان درباره روش های لاغری (بهاره رهنما و غیره)

مطالعات مختلفی درباره فایده لیپولیزر انجام شده، اما متاسفانه اکثر آن ها موردی و روایی هستند. برخی تحقیقات تفاوتی میان LAL لیزری با SAL سنتی (از نظر درد پس از عمل، نتایج زیبایی، مدت زمان عمل، اسیدهای چرب آزاد و لیپوکریت LIPOCRIT) قائل نمی شوند. حتی لیزر LAL نسبت به SAL به مدت زمان بیشتری برای عمل نیاز دارد. علاوه بر عدم تفاوت میان نتایج زیبایی LAL و SAL، درد اولیه پس از عمل با لیزر LAL کمی کمتر است. افزایش اسیدهای چرب آزاد یا تری گلیسریدها در مکش چربی با لیزر مشاهده شده است.

بر اساس تجربه ما از UAL (انرژی امواج مافوق صوت)، گرمای زیرپوستی از طرفی به سفت کردن پوست و از طرف دیگر به جراحت پوستی منجر می شود. هیچ کدام از پنج روش فوق یا جراحی هایی مانند سلیو (بهاره رهنما) بی عیب یا بی خطر نیستند. نتایج به شرایط بدنی بیمار، آگاهی و تجربه پزشک و استاندارد بودن تجهیزات جراحی یا لیپوساکشن بستگی دارد.

لینک منبعلینک منبعلینک منبعلینک منبع 4

لینک منبع 5

لینک منبع 6

 

مجموعه پزشکان فوق تخصص آلومینا در سراسر کشور نسبت به بیماران احساس مسوولیت می کند. و در زمینه تجهیزات پزشکی استاندارد اطلاعات موثقی در اختیار دارد.

پژوهشگر: مریم اکبری زاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: