راه حل هایی برای درمان خطوط خنده و چین و چروک ها

0
LaughLines 650x450 300x208 - راه حل هایی برای درمان خطوط خنده و چین و چروک ها
راه حل هایی برای درمان خطوط خنده و چین و چروک ها

چه راه حل هایی برای درمان خطوط خنده و چین و چروک ها دارید؟

نقش بستن خطوط خنده بر چهره شما در طی زمان حاکی از آن است که شما زندگی پربار و مسرت بخشی را داشته اید. اما به مرور زمان و بالا رفتن سن، این خطوط عمیقتر می شوند و شما را از سنی که دارید مسنتر می نمایانند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - راه حل هایی برای درمان خطوط خنده و چین و چروک ها پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - راه حل هایی برای درمان خطوط خنده و چین و چروک ها پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - راه حل هایی برای درمان خطوط خنده و چین و چروک ها نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هیچ کس قادر به رفع این خطوط برای همیشه نیست، اما می توان از روش هایی برای بهبود آن بهره برد. اگر شما آماده برای پاک کردن آن خطوط خنده و دیگر چین و چروک های صورت هستید، شما باید گزینه های مختلفی را در نظر داشته باشید. پزشک شما عمق خطوط و سلامت کلی پوستتان را قبل از تصمیم گیری به  درمان شما برای رسیدن به بهترین نتایج ارزیابی می کند.

رفع خط خنده بدون عمل جراحی

خطوط خنده ابتدا در اطراف چشمان شما ظاهر می شوند. البته نور خورشید و گذشت زمان نیز در این پروسه نقش خود را به خوبی ایفا می کنند. یکی از بهترین راه های بدون جراحی استفاده از بوتاکس است.

توکسین بوتولینوم، همچنین به عنوان Botox®، Xeomin® و Dysport® شناخته شده است، می تواند خطوط خنده را کاهش دهد و دوباره صورتی جوان را برای شما به ارمغان آورد.

“مقدار کمی از سم بوتولینوم در داخل و اطراف منطقه آسیب دیده تزریق می شود، و باعث فلج شدن اعصاب ماهیچه ها در این مناطق می گردد.”

همچنین از لیزر نیز برای از بین بردن این خطوط و جوانسازی پوست استفاده می شود.

تاثیرات بوتاکس بر این مناطق معمولا حدود سه ماه به طول می انجامد و شما برای دریافت دوز بوتاکس باید مجددا به پزشک خود مراجعه کنید.

آیا شما از سوزن هراس دارید؟ نگران نباشید! راه حلی جدید در راه است. متخصصین در حال بررسی بوتاکس موضعی هستند که هنوز مورد تاییدFDA قرار نگرفته است.

برای خطوط خنده، شما می توانید از پرکننده های اسید هیالورونیک، مانند Restylane®، Juvéderm®، Sculptra® و JUVEDERM Voluma® استفاده کنید. این راه حل ها از طریق تزریق در امتداد خطوط امتداد دار از بینی به طرف دهان استفاده می شود. که اثرات آن از 6 ماه تا 1 سال به طول می انجامد.

استفاده از این پرکننده ها و ژل ها، نه تنها باعث رفع چین و چروک ها می شود بلکه باعث جوانسازی و درخشیدن چهره افراد نیز می گردد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

از فواید این روش  مشاهده ی تغییرات به محض تزریق است و به راحتی در صورتی از نحوه ی پرکردن و تزریق راضی نباشید، برگشت پذیر است.

رفع خطوط خنده با عمل جراحی

اگر به دنبال اثری دائمی هستید، و دکتر شما عمل بوتاکس ودیگر تزریقات را برای شما مناسب نمی بیند، عمل های جراحی بهترین راه حل هستند.

با توجه به آناتومی صورت شما؛ پزشک به جراحی ابرو، چشم، لب و گردن شما می پردازد. گر شما در تلاش برای ظاهری جذاب و جوان هستید لیفت کامل صورت به شما پیشنهاد می شود.

جلوگیری از خطوط خنده و چین های صورت

یکی از بهترین راه ها برای حفظ پوست خود از پیری زودرس استفاده از کرم های ضد آفتاب است، هر زمان که شما از منزل خارج می شود. علاوه بر ضد آفتاب ها، شما همچنین باید یک مسدود کننده فیزیکی مانند اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم برای محافظت بیشتر پوست خود استفاده کنید.

برای مراقبت از پوست خود، استفاده از پاک کننده های ملایم و مرطوب کننده روزانه، ورزش منظم و نوشیدن مقدار زیادی آب لازم است. این اقدامات به شما کمک می کند تا پوست خود را انعطاف پذیر و جوان تر نگه دارید.

لینک منبع به این مطلب

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: