راه حل هایی برای خلاصی از خشکی پوست

0
photo 2016 12 13 01 58 00 260x300 - راه حل هایی برای خلاصی از خشکی پوست
راه حل هایی برای خلاصی از خشکی پوست

بگذارید در همین ابتدا موضوعی را روشن کنیم: بافت پوست بسیار پیچیده است. اولین وظیفه ی آن محافظت از بدن در مقابل عوامل خارجی است، اما هر دفعه که در شرایط سخت محیطی قرار بگیرید، سلول های پوستتان آب و رطوبت خود را از دست می دهند، مانند:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - راه حل هایی برای خلاصی از خشکی پوست پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - راه حل هایی برای خلاصی از خشکی پوست پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - راه حل هایی برای خلاصی از خشکی پوست نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • صرف نظر اکردن ز کرم های مرطوب کننده ی پوست
  • اسکراب شدید و خشن پوست
  • سوختن پوست با هوای سرد

با کاهش رطوبت پوست، علائمی همچون  قرمزی، خشکی و سوزش بر پوست ظاهر می شوند. شما تنها با استعمال مقداری لوسیون بر منطقه مورد نظر نمی توانید به درمان پوست بپردازید و انتظار بهبود آن را نیز نداشته باشید. شما به راه حلی جامع برای رهایی از خشکی پوست نیاز مندید ( البته اگر به اگزما و پسوریازیس مبتلا هستید، باید بلافاصله به متخصص پوست مراجعه کنید.) مقاله را تا پایان برای داشتن پوستی درخشان دنبال کنید.

گول بسته بندی های زیبای محصولات ارایشی را نخورید

محصولات آرایشی و بهداشتی در جعبه های رنگا رنگ و جذاب ممکن است شما را به خرید ترقیب کنند، اما باید بدانید که این محصولات هیچ کمکی در بهبود خشکی پوستتان نمی کنند. اگر میخواهید از مرطوب کننده ای که خریداری می کنید مطمئن باشید، باید مواد تشکیل دهنده ی آن را- نه طریقه ی استعمال و ظاهر روی بطری- به دقت مطالعه نمایید!!! پس از شستن پوست، از مرطوب کننده ها و سرم هایی که شامل هیالورونیک اسید ها هستند استفاده کنید.( هیالورونیک اسید سبب پیوند رطوبت به پوست می شود). سپس از کرم های گلیسیرین دار( که رطوبت را از هوا مانند اهن ربا جذب می کند) و سرامید دار( که بر روی سلول های چربی موجود در پوست اثر می گذارد و این مرطوب کننده های طبیعیه پوست را تحریک می کند) استفاده شود.

آخرین و مهمترین گام، استفاده از القاکننده های رطوبت به پوست هستند، البته این نام مناسب آن ها نمی باشد چرا که هیچ رطوبتی به پوست نمی افزایند بلکه سبب جذب رطوبت توسط پوست می شوند. ژل های پترولیوم رایجترین القاکننده های رطوبت به پوست در بازار هستند. پترولیوم و پارافین دو ماده ی موثر در محسور کردن رطوبت در پوست شما هستند.

شوینده های دارای کف را کنار بگذارید

شوینده های دارای کف- درمانی برای جوش و پوست های چرب- معمولا سر شار از سولفات هستند، معمولا باعث پاک سازی پوست از هرگونه چربی و رطوبت می شوند، و پوست را مستعد به خشکی و سوزش می نمایند. به پاک کننده های چرب و مرطوب اتکا کنید.

در اتاقی مرطوب استراحت کنید

با استفاده از دستگاه های بخار ساز اتاق خود را سرشار از رطوبت کنید. متخصصین پوست بر سر استفاده از این دستگاه قسم می خورند: این دستگاه ها هوای درون اتاق را مرطوب ساخته و سبب تنظیم مجدد رطوبت از دست رفته توسط گرمای خانه می شوند.

لینک منبع

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: