راز زیبایی کره ای ها چیست؟

0
Korea star2 300x240 - راز زیبایی کره ای ها چیست؟
زیبایی کره ای ها

دختران کره ای در خصوص مراقبت از پوستشان بسیار وسواس و دقیق هستند و بسیاری از آنان بطور جدی یک برنامه ده گانه را دنبال میکنند. نتیجه این میشود که خانم های کره ای به خاطر چهره زیبا، صاف و شادابشان زبانزد هستند. شما قرار نیست این برنامه سرسختانه را انجام دهید، اما چیزهای بسیاری وجود دارد که میتوانید از متدهای زیبایی کره ای ها بیاموزید. ما در این مطلب 10 مورد از بهترین نکات زیبایی کره ای ها را گردآوری کرده ایم که شما را در داشتن ظاهری سالم و پوستی شاداب و درخشان یاری میکند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - راز زیبایی کره ای ها چیست؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - راز زیبایی کره ای ها چیست؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - راز زیبایی کره ای ها چیست؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- به صورت خود سیلی بزنید!

ممکن است تصور کنید که این یک توصیه عجیب و احمقانه است، اما در کره روش بسیار رایجی است. سیلی زدن به صورت پس از اتمام برنامه مراقبت از پوست، چرخش خون را افزایش میدهد و شکل عضلات را حفظ میکند. این روش همان تاثیری را دارد که ماساژ صورت به دنبال دارد. ماساژ صورت نیز یکی دیگر از روش های مراقبتی است که زنان کره ای بطور منظم انجام میدهند.

 

2- نوشیدن چای جینسینگ

جینسینگ، یکی از عناصر مهم در درمان های زیبایی کره بشمار میرود. در کره از این ماده، بصورت موضعی در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست مختلف استفاده میشود. از جینسینگ همچنین در آشپزی و تهیه چای نیز استفاده میشود. گفته میشود، جینسینگ با علائم پیری مقابله میکند؛ زیرا حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان است. همچنین جهت از بین بردن سموم بدن بسیار فوق العاده است.

 

3- پاکسازی دوبل

در کره، داشتن آرایش در طول شب امری محال و غیر قابل تصور است و از آنجاییکه دختران کره ای نسبت به پاکسازی پوستشان بسیار دقیق هستند، هر شب از یک روش پاکسازی دوبل استفاده میکنند. ابتدا همه آرایش خود را توسط شیر پاک کن از روی صورت پاک میکنند و از روغن طبیعی جهت از بین بردن آلودگی و باکتری ها استفاده میکنند. سپس، وارد مرحله دوم میشوند که شستشوی صورت با آب گرم است و بعد از آن، از یک فوم پاکسازی استفاده میکنند و آنرا با نوک انگشت بصورت دورانی روی پوست خود ماساژ میدهند.

 

4- لایه برداری

یکی دیگر از بخش های مهم در برنامه روتین زیبایی دختران کره، لایه برداری است. هنگامیکه پوستتان را لایه برداری میکنید، سلول های مرده پوست از بین میروند و به سلول های جوانتر و سالمتر اجازه ظهور داده میشود. این کار چیزی نیست که انجام هر روز آنرا توصیه کنیم. زیرا منجربه قرمزی پوست میگردد. معمولا برای بسیاری افراد، 2 بار در هفته لایه برداری مناسب است. اما چنانچه پوستی حساس دارید، باید انجام آنرا به 1 بار در هفته محدود سازید.

copy1446170864 EC9584ED86A0ED81B4EB9E98EC8B9D 300x247 - راز زیبایی کره ای ها چیست؟
راز زیبایی کره ای ها

5- تونر

تونر به یکی از عناصر رایج در برنامه مراقبت از پوست غربی ها تبدیل شده و جهت استفاده پس از پاکسازی پوست طراحی شده است. در کره، از تونر بعنوان آماده سازی پیش از برنامه مراقبت از پوست استفاده میشود. تونر به پوست، آبرسانی مضاعف میبخشد و سبب جذب آسانتر سایر محصولات به پوست میگردد. هیچگاه از تونر بعنوان پاک کننده استفاده نکنید.

 

6- اسانس

مرحله بعدی برنامه مراقبت از پوست دختران کره، پس از استفاده از تونر، مالیدن اسانس است. تفاوت میان اسانس و سرم کمی گیج کننده است، اما در کره، اسانس بسیار سبک تر از سرم محسوب میشود. گیج کننده تر اینست که کره ای ها یک پیش اسانس و یک پس اسانس نیز دارند! اسانس، یک لوسیون غلیظ است که جهت مقابله با چین و چروک ها و لکه ها طراحی شده است و همچنین یک لایه آبرسان نیز برای پوست محسوب میگردد.

 

7- سرم

معمولا از سرم پس از اسانس استفاده میشود. سرم، یک لوسیون آبرسان غلیظ تر است که حاوی مواد تشکیل دهنده فعال بوده و جهت مبارزه با علائم و نشانه های پیری و روشن کردن لک ها کاربرد دارد. سرم، سبک تر از مرطوب کننده های معمولی است. گفته میشود سرم، پوست را سفت تر و منافذ را کوچکتر میسازد.

 

8- آمپول

پس از تمام لوسیون هایی که دختران کره برای زیبایی استفاده میکنند، میرسیم به آمپول. آمپول، ورژن بسیار غلیظ شده سرم است و تنها جهت تقویت پوست در شرایط اورژانسی کاربرد دارد. این مورد چیزی نیست که بخواهید هر روز آنرا تکرار کنید و معمولا با یک قطره چکان برای مصرف آن روی پوست استفاده میشود.

 

9- آب برنج

همانطور که متوجه شدید، کره ای ها عاشق لوسیون هایشان هستند، اما آنها به استفاده از مواد طبیعی نیز علاقه دارند. به همین خاطر است که بسیاری از دختران کره ای از آب برنج ساده بعنوان تونر استفاده میکنند. آب برنج، آبی شیری رنگ است. تنها کافیست به مدت 10 دقیقه برنج را در آب بخیسانید. گفته میشود آب برنج، لوسیون مفیدی برای کاهش علائم پیری و رطوبت رسانی پوست محسوب میشود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

10- قانون ده ثانیه

در نهایت، قانونی که زنان کره ای هیچگاه آنرا زیر پا نمیگذارند، قانون ده ثانیه است. آنها هر زمان که استحمام میکنند یا صورت خود را پاکسازی میکنند، همیشه در ده ثانیه آخر از تونر استفاده میکنند. هرچه سریعتر تونر را به پوست خود بزنند، رطوبت بیشتری جذب پوست میشود. هرچه تونر مدت زیادی روی پوست بماند، به پوست آبرسانی بیشتری میشود.

 

زیبا بمانید!

 

منبع: http://www.beautyandtips.com/

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: