راز افرادیکه لاغر میشوند و لاغر میمانند

0
timthumbs 300x160 - راز افرادیکه لاغر میشوند و لاغر میمانند
لاغری

این واقعیتی است که بسیاری افراد با آن مواجه میشوند: وزن خود را کاهش میدهند، اما پس از مدتی مجددا اضافه وزنشان باز میگردد. چنانچه نمیخواهید دائما در رژیم باشید، اضافه وزنتان باز گردد و این چرخه مدام تکرار شود، به عاداتی که افراد لاغر دارند توجه کنید. در این مطلب ما به 10 عادت ساده اشاره کرده ایم که سبب میشود وزنتان در همان حد باقی مانده و اضافه نگردد. این همان کاریست که افراد لاغر انجام میدهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - راز افرادیکه لاغر میشوند و لاغر میمانند پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - راز افرادیکه لاغر میشوند و لاغر میمانند پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - راز افرادیکه لاغر میشوند و لاغر میمانند نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- جار نزنید!

لازم نیست برای رسیدن به وزن ایده آلتان جشن بگیرید و اعلام کنید که شاخ غول را شکسته اید! در طول رژیم، باید با عادات تغذیه صحیح و سالم خو بگیرید و دعوت کردن دوستان بابت این خوشحالی باعث میشود مجددا به عادات بد غذایی گذشته خود باز گردید.

 

2- به جای کنترل اندازه خود، اندازه غذایتان را کنترل کنید

شما همچنان میتوانید از خوردن غذا لذت ببرید، اما در مقادیر کمتر. بنابراین سعی کنید در زمان صرف غذا، بشقابتان را بیش از حد پر نکنید. فرقی ندارد چه غذایی صرف میکنید، مهم این است که تنها بخش کوچکی از آنرا میل کنید. بدین ترتیب به وزن ایده آل خود خواهید رسید.

 

3- فعال باشید

یکی از بزرگترین علل چاقی، عدم فعالیت فیزیکی است. منظور از آن، فقط عادت ورزش کردن نیست. افراد لاغر همیشه در فعالیت های ورزشی شرکت دارند، از انجام فعالیت در بیرون از منزل لذت میبرند و بطور کلی فعالیت جسمانی بیشتری دارند.

 

4- اهمیت به وعده های غذایی

افراد لاغر، پر خور نیستند، اما از هیچیک از وعده های غذایی خود نیز صرف نظر نمیکنند. سیر نگه داشتن خود با خوردن منظم غذا در وعده های غذایی کمک میکند احساس گرسنگی به سراغتان نیاید.

 

5- صرف غذای خانگی

اگر شما خودتان غذایتان را آماده کنید، دقیقا میدانید چه چیزی را به چه میزان داخل آن بیافزایید و بدین ترتیب میتوانید غذایتان را کنترل کنید. این بدان معنا نیست که افراد لاغر هیچگاه به رستوران نمیروند و از خوردن غذاهای فست فود لذت نمیبرند، بلکه بیرون غذا خوردن، اتفاقی است که گهگاه رخ میدهد و بخش ثابت برنامه غذایی این گونه افراد نیست.

 

6- اطلاع از وزن خود

ممکن است شنیده باشید که برای لاغر شدن نیازی نیست وزن خود را اندازه بگیرید. اما این موضوع درست مانند اینست که بگوییم نیازی نیست به سرعت سنج اتومبیل خود نگاه کنید تا متوجه شوید چقدر سریع رانندگی میکنید! افراد لاغر اندام دائما در حال اندازه گیری وزن خود نیستند، اما هر از گاهی آنرا کنترل میکنند.

 

7- انتخاب گزینه های سالم

افراد لاغر بدون هیچ تاملی، گزینه سالم موجود در منوی غذا را انتخاب میکنند. آنها همیشه به دنبال غذاهای کم چرب با فیبر بالا هستند و گاهی به همراه آن ترکیب سبزیجات نیز سفارش میدهند.

 

8- روش های دیگری را برای مقابله با استرس بکار گیرید

هنگامیکه بی حال و دمق هستید، به خوردن بستنی و شکلات روی نیاورید. اگر میخواهید لاغر بمانید، روش دیگری را برای سرحال آمدن خود انتخاب کنید. برای مثال، به پیاده روی بروید یا با یکی از دوستانتان تماس تلفنی بگیرید. شناخت محرک هایی که سبب خوردن میشوند و تلاش آگاهانه برای کنترل خوردن در مواقعیکه ناراحت هستید، بسیار حائز اهمیت است.

 

9- دور خود را با افراد همفکر احاطه کنید

ما پیشنهاد نمیکنیم که مانند یک انسان خودسر و خودخواه تمامی دوستانی که به پرخوری تمایل دارند و ورزش نمیکنند را از خود برانید، اما بودن در کنار آنها، کار را برای شما دشوار میکند. سعی کنید گروهی از دوستانی که مانند شما نگرش سالمی به تغذیه دارند را به دور خود جمع کنید و اوقات خود را بیشتر با آنها سپری کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

10- لاغر شدن را به یک عادت تبدیل کنید

شما برای لاغر ماندن باید به لاغری فکر کنید. هیچیک از افراد لاغر و خوش اندام دنیا، رویای داشتن تناسب اندام را در برگر فروشی ها محقق نمیکنند، به جای قدم زدن و پاده روی، سریعا داخل تاکسی نمیپرند و از هیچ فرصتی برای شرکت در فعالیت های فیزیکی با دوستان مضایقه نمیکنند. همه اینها عادت است، عادتی که سبب شده افراد لاغر برای لاغر ماندن انگیزه و شادمانی بیشتری داشته باشند.

 

شاد و سلامت باشید!

 

منبع: http://www.beautyandtips.com/

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: