درمان های طبیعی برای شوره سر

0
های طبیعی برای شوره سر  300x169 - درمان های طبیعی برای شوره سر
درمان های طبیعی برای شوره سر

گاهی اوقات  ممکن است پوسته های زرد یا سفیدی  را بر روی شانه هایتان و یا در لابه لای موهایتان ببینید اینها  نشانه های  شوره سر هستند . شوره سر در واقع سلولهای مرده پوستی هستند که در پوست سر دیده می شوند . هنگامی که  مبتلا به شوره سر می شوید ، پوست سر پوسته پوسته  و  قرمز می شود و گاهی اوقات نیز با احساس خارش  همراه است . خارش و یا مالش پوست سر باعث کنده شدن شوره از سر می شود و زمانیکه  لباس تیره به تن داشته باشید ، بیشتر متوجه شوره سر می شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان های طبیعی برای شوره سر پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان های طبیعی برای شوره سر پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان های طبیعی برای شوره سر نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

شوره سر به این معنا نیست که موهایتان کثیف است ، اما سبک آرایش موها  و محصولاتی را که استفاده می کنید ، ممکن است باعث شوره سر شود. برخی  رنگ موها و حالت دهدنده ها باعث خشکی سر می شوند یا موجب واکنش پوستی شدید خواهند شد . اگر دچار شوره سر هستید ، شستشوی ناکافی موه

ا می تواند شوره سر را تشدید کند زیرا سلول های مرده بیشتری تولید می شوند . بهتر است شامپو و یا محصولاتی که مرتبط با مو هستند تغییر داده شود تا شوره سر کمتر و بهبود یابد .

 

احتمال دیده شدن شوره در دیگر قسمت های بدن به غیر از پوست سر نیز وجود دارد از جمله  پیشانی، ابرو، مژه، و یا گوش . پوسته های روی قفسه سینه و یا هر جایی از بدن که مو رشد میکند می تواند نشانه ی شوره باشند . چربی یا قرمزی پوست بدن  همچنین می تواند نشانه ی شوره باشد  باشد.

 

درمان های طبیعی برای شوره سر

برخی تحقیقات موارد زیر را برای درمان طبیعی شوره سر تایید کرده اند ، اما هیچ مدرکی دال بر تاثیر دائم این مواد وجود ندارد .

های طبیعی برای شوره سر 2 300x131 - درمان های طبیعی برای شوره سر
درمان های طبیعی برای شوره سر

 

آلوئه ورا : مصرف آلوئه ورا به تنهایی بر روی پوست سر خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر را کاهش می دهد .

شامپوی روغن درخت چای : مصرف 5٪  از شامپوی روغن درخت چای  شوره و خارش  سر را کاهش میدهد.

شامپو سنبل هندی : شستشوی سر با 2٪  از شامپو سنبل هندی ، قارچ هایی که موجب شوره سر شده اند را ازبین می برد.

 

برای مصرف شامپو ضد شوره طبق دستوالعمل ذکر شده برروی آن عمل کنید . با انگشتانتان  شامپو را به آرامی روی پوست سر مالش دهید و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه شامپو روی سرتان بماند  . با بهبود یافتن شوره سر بهتر است دیگر از شامپو ضد  شوره استفاده نکنید .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

همچنین برای از بین بردن شوره سر می توان زمان کوتاهی را در مقابل نور خورشید  صرف کرد . نور خورشید ، قارچ هایی که موجب شوره سر و درماتیت سبورئیک شده اند را از بین می برد . فقط به خاطر داشته باشید بهنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید از پوست خود  محافظت کنید و حتما از کرم های ضد آفتاب دارای SPF حداقل 30  و یا  بالاتر استفاده نمایید .

 

مترجم : مرضیه کبیری فر

منبع : http://www.webmd.com/skin-problems-and-treatments/ss/slideshow-dandruff

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: