درمان های جوانسازی پوست که چیزی درمورد آنها نشنیده اید!

0

images?q=tbn:ANd9GcROSCOVagMSoFBmQWjMdN5RFLnwpfTZuc2cmVz7aRXe5rt3X6fj - درمان های جوانسازی پوست که چیزی درمورد آنها نشنیده اید!

درمان های جوانسازی پوست که چیزی درمورد آنها نشنیده اید!

آیا می خواهید با درمان های روزدنیا درباره جوانسازی پوست آشنا شوید. هرچند این درمان ها با یکدیگر متفاوت هستند اما روند پیری را کاهش می دهند و به جوانسازی پوست کمک می کنند. این روشها همگی مبتی بریافته های علمی می باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان های جوانسازی پوست که چیزی درمورد آنها نشنیده اید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان های جوانسازی پوست که چیزی درمورد آنها نشنیده اید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان های جوانسازی پوست که چیزی درمورد آنها نشنیده اید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نگاهی به درمان های جدید جوانسازی پوست بیندازید:

میکروکورنت

یکی از روش های مؤثر برای جوانسازی پوست استفاده ازروش میکروکورنت است. میکروکورنت تکنولوژیی است که با استفاده از جریان های الکتریکی عضلات صورت را بالا می کشد و به پوست انرژی می دهد. استفاده ازاین روش همراه با ماسک آلژینات بسرعت جواب می دهد و سرشار از مواد معدنی کمیاب، پپتیدها و مواد ریلکس کننده پوست است.

دراین روش سم زدایی به منظور بهبود خطوط صورت و تحریک آبرسانی لنفاوی صورت می گیرد.
این درمان بتازگی توجه زیادی را بخود جلب کرده است.

ماسک آلژینات ازپودر جلبک دریایی همراه با آب و یک ماده فعال تشکیل شده و بصورت یک لایه ضخیم روی پوست استفاده شود. هنگامی که این ماسک بر روی چشم و گردن استفاده می شود، یک حس آرامش عمیق و راحتی بوجود می آورد.

images?q=tbn:ANd9GcQS8mp5JmYs ewH51WQptdWzQHdKDkUwzZTNpMMTMzo8k4XcnWhZA - درمان های جوانسازی پوست که چیزی درمورد آنها نشنیده اید!

سپس جریان الکتریکی میکروکورنت از طریق پد مرطوب به مدت 10 دقیقه برروی ماسک قرارداده می شود. این کارموجب می شود که مواد تشکیل دهنده ماسک نفوذ بیشتری درپوست کنند و اثربهتری داشته باشند.

استفاده از روغن بوریتی برای جوانسازی پوست

چرب کردن صورت یک جزء ضروری برای داشتن پوست سالم است. زیرا استفاده از اسیدهای چرب ضروری ، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی وویتامین ها پوست را تغذیه ومحافظت می کند. میزان چربی لازم باعث می شود که مواد مغذی به لایه های پایین تر پوست نفوذ کنند.

سالها است که همه در مورد اثرات محافظ روغن آرگان و روغن نارگیل صحبت می کنند. اما درحال حاضریک روغن جدید کانون توجه است. روغن بوریتی که ازآن برای جوانسازی پوست استفاده می شود از درخت بوریتی برزیل تهیه شده است. این روغن حاوی اسید اولئیک، اسید های چرب ضروری، کاروتنوئیدها و ویتامین E است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

images?q=tbn:ANd9GcQPE1dDvL jjiFn3yfysc3wPjYICFIp9rAkeMZYexSnjQNWL65eQg - درمان های جوانسازی پوست که چیزی درمورد آنها نشنیده اید!

روغن بوریتی مرطوب کننده، تسکین دهنده و دارای خواص درمانی برای پوست می باشد.

ازاین روغن قرمزرنگ برای محافظت پوست از آسیب نور خورشید و خشکی نیزاستفاده می شود.

روغن بوریتی به دلیل سطح بالای ویتامین A مثل یک رتینوئید عمل می کند.

روش جدید جوانسازی صورت بدون درد با لیزر FRAX

در دنیای لیزر گاهی از لیزر برای لایه برداری و گاهی برای سالم نگه داشتن پوست استفاده می شود. لیزر FRAX با استفاده از فناوری انتخاب باند موج و فیلتر کردن نورهای غیر ضروری و طول موج بالاتر که هیچ فایده ای ندارند و فقط باعث درد بیشتر می شوند، و همچنین با استفاده از یک باند باریک از انرژی نوری و یک پالس کوتاه از انرژی کارمی کند.

ازلیزرFRAX برای درمان موهای زائد ، آسیب های نور خورشید، لکه های پوستی قرمز و قهوه ای، آکنه ، زخم، رگ های صورت، وریدهای اطراف چشم ها، وریدهای عنکبوتی و مشکلات بافت پوست استفاده می شود.
تعداد جلسات مراجعه برای درمان بین یک تا سه جلسه است.

روش جدیدی برای تزریق با قلم Teoxane Teosyal

قلم Teoxane Teosyal در حال حاضر در 40 کشور در جهان در دسترس است و بزودی تبدیل به روش تزریق مورد علاقه همه می شود. برخلاف سرنگ و سوزن، تمرکزاین قلم برکیفیت تزریق است. درنتیجه فشارتزریق مواد ثابت است و بنابراین درد و فشار کمتری احساس می شود.

منبع:https://www.newbeauty.com

مترجم: مینو شفیعی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: