درمان جوش و جای جوش با پی آر پی (PRP)

0

درمان جوش و جای جوش با پی آر پی (PRP)

acne1 - درمان جوش و جای جوش با پی آر پی (PRP)
درمان جوش با پی آر پی

پی آر پی، جدیدترین متد در درمان جوش، جای جوش و اسکار محسوب می شود. در روش پلاسمای غنی از پلاکت (PRP – پی آر پی) با بهره گیری از پلاکت خون بدن می توان بافت هایی که دچار جراحت و صدمه شده اند را درمان کرد. همچنین پی آر پی به بازسازی و جوانسازی بافت کمک کرده و آنرا در جهت بهبودی تحریک می کند. این روش، یک روش پیشگام محسوب می شود، زیرا یک رویکرد کاملا طبیعی است که از هیچ ماده خارجی در آن استفاده نمی شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان جوش و جای جوش با پی آر پی (PRP) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان جوش و جای جوش با پی آر پی (PRP) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان جوش و جای جوش با پی آر پی (PRP) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پی آر پی، روشی موثر در درمان آکنه و اسکار محسوب می شود. در این روش، به دلیل به کار گیری فاکتور های رشد موجود در پلاکت خون، نه تنها بافت بازسازی می شود، بلکه در ایجاد مویرگ ها و رگ های خونی جدید که سبب بهبود شادابی و نشاط بافت پوست می شود نیز کمک می کند. در این روش، تحریک کراتینوسیت (سلول اصلی سازنده روی پوست) و فیبروبلاست (سلول اصلی بخش میانی پوست) سبب جایگزین شدن پوست جدید به جای اسکار ناشی از آکنه خواهد شد.

2 2 - درمان جوش و جای جوش با پی آر پی (PRP)
درمان جوش با prp

به دلیل خطرات و عوارض جانبی کمی که پی آر پی دارا می باشد، به طور فزاینده ای در بین مردم محبوب شده است و تقریبا هیچکس این روش درمان را رد نمی کند.

آکنه و اسکار به روش های متعددی چون محلول های موضعی، درم ابریژن، لیزر، درمان شیمیایی و جراحی سابسیژن قابل درمان هستند. اما درمان به روش پی آر پی نسبت به همه موارد ذکر شده دارای برتری است و این بدان علت است که این روش طبیعی، بیخطر و با عوارض اندک می باشد. همچنین در این روش نیازی به بکارگیری درمان های جایگزین نمی باشد و در نهایت، نسبتا مقرون به صرفه است.

درمان پی آر پی در مطب پزشک انجام می شود. از آنجایی که این روش غیر تهاجمی است و نیازی به بیهوشی ندارد، مستلزم بستری شدن در بیمارستان نمی باشد. روش کار نیز بسیار ساده و بی درد سر است. برای شروع، ابتدا پزشک از فرد 10 سی سی خون می گیرد. سپس خون را در یک دستگاه سانتریفیوژ قرار می دهد. دستگاه، خون را می چرخاند و اجزای آن را جدا می کند. پلاکت ها گرفته می شوند و به بخشی از بدن که قرار است درمان شود، تزریق می گردند.

1 3 - درمان جوش و جای جوش با پی آر پی (PRP)
پی آر پی

روند درمان پی آر پی، از آغاز تا پایان 30 دقیقه بطول خواهد انجامید.

یکی از بهترین مزیت های پی آر پی، بدون درد بودنش است. بیشترین میزان دردی که این روش دارد، زمانی است که برای خون گیری، سوزن وارد بدن می شود و سپس پلاکت تزریق می شود. برخی پزشکان جهت به حداقل رساندن همین میزان درد نیز از بیحس کننده استفاده می کنند.

پس از انجام پی آر پی، ممکن است التهاب یا درد خفیفی تجربه شود که طی 24 ساعت برطرف خواهد شد. در برخی افراد ممکن است این ناراحتی تا چند روز احساس شود. در اینصورت پزشک یک مسکن ملایم مانند تایلنول تجویز خواهد کرد.

افرادی که از روش پی آر پی استفاده می کنند، یک سری عوارضی را تجربه خواهند کرد که هیچ کدام دردناک یا تهدید کننده نمی باشند. از آنجایی که در این روش از اجزای خون خود فرد استفاده می شود، هیچ گونه خطر انتقال بیماری، واکنش های آلرژیک یا رد پلاکت وجود ندارد.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

منبع:

[symple_button url=” http://www.prptreatments.org/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: