خطرات بستن سلفون به دور شکم برای کاهش وزن

0
34f9c44d cc7f 4ed5 8d91 00211326689b 300x160 - خطرات بستن سلفون به دور شکم برای کاهش وزن
پیچیدن سلفون به دور شکم

دغدغه کاهش وزن در جامعه، منجربه ظهور محصولات و روش های فوری بسیاری شده است. یکی از این روش ها، پیچیدن سلفون به دور شکم است. بسیاری از افراد، با استفاده از یک ماده گیاهی و پیچیدن شکم با سلفون، قصد کاهش وزن دارند. این موضوع سبب تعریق میشود و افراد تصور میکنند بدن در حال سم زدایی است و این امر به کاهش وزنشان کمک میکند. این تصورات، کاملا اشتباه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - خطرات بستن سلفون به دور شکم برای کاهش وزن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - خطرات بستن سلفون به دور شکم برای کاهش وزن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - خطرات بستن سلفون به دور شکم برای کاهش وزن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

خطر تعریق بیش از حد

تعریق بیش از حد در این روش، میتواند به کم آبی بدن (دهیدراسیون) منجر شود که بسیار خطرناک است؛ زیرا عرق بدن خشک نمیشود، روی بدن باقی میماند و سبب بالا رفتن دمای بدن به سطوح خطرناک میشود. تعریق شدید همچنین منجربه ایجاد تغییراتی در شیمی خون، کاهش حجم خون و ارسال اکسیژن کمتر به سلول ها میشود.

 

خطرات ناشی از سلفون

خطرات ناشی از بستن سلفون به دور شکم، تنها به تعریق محدود نمیشود. سلفون مورد استفاده برای بستن شکم از پلی وینیل کلراید (پی وی سی) تهیه شده که یکی از خطرناک ترین محصولات مصرفی توصیف شده است. این محصول، مواد مضری از خود متصاعد میکند که اثراتی منفی بر روی کبد، طحال، کلیه ها، شکل استخوان ها و وزن بدن به دنبال دارد. پی وی سی همچنین با بروز سرطان در ارتباط است. برخی از سلفون ها حاوی مواد معدنی و برخی دیگر حاوی آلومینیوم هستند که با بروز آلزایمر مرتبط است. علاوه بر این، ممکن است به برخی از مواد تشکیل دهنده سلفون نیز حساسیت داشته باشید.

 

سایر ملاحظات

سلفون های پلاستیکی به سوزاندن چربی های بدنتان کمک نمیکنند. تنها چیزی که از دست میدهید آب است که فورا، با مصرف مایعات، مجددا به همان وزن اولیه میرسید. در این روش، لازم است در کنار سایر عوامل، هزینه را هم بررسی کنید. برخی افرادیکه مدعی این روش هستند توصیه میکنند 4 بار در روز این عمل را انجام دهید که به قراری میشود یک بسته سلفون کامل در هفته! با یک برآور ساده میتوانید متوجه هزینه هنگفتی که این روش به دنبال دارد، شوید.

ایمنی بستن سلفون به دور بدن

بسیاری از افرادی که از نتایج حاصل از این روش رضایت دارند، از یک رژیم غذایی معقول تبعیت و 4 الی 5 با در هفته ورزش میکنند. بنابراین، اگر جهت رسیدن به وزن دلخواه، رعایت رژیم غذایی و ورزش کردن ضروری است، پس چرا هزینه خرید سلفون را صرف عضویت در باشگاه نکنیم که نتیجه را تضمین خواهد کرد؟ چرا از خطرات ناشی از مواد پلاستیکی سمی که میتوانند به پوست و جریان خونمان راه پیدا کنند، بر حذر نباشیم؟

اگر دیابتی هستید، فشار خون بالا دارید، باردارید یا هر وضعیت دیگری دارید، پیش از بکار گیری این روش، حتما با پزشکتان مشورت کنید.

 

منبع: http://www.livestrong.com/

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: