خطرات احتمالی عمل پیوند مو

0
1 300x163 - خطرات احتمالی عمل پیوند مو
خطرات احتمالی عمل پیوند مو

عمل پیوند مو، یک راه حل مناسب برای درمان طاسی است. این عمل شامل برداشت مو و پوست از یک منطقه از سر (که دارای فراوانی فولیکول های مو است) و پیوند آن به منطقه ی دیگر که دارای موهای نازک است و کچلی در آن منطقه اتفاق افتاده است میباشد. از آنجا که این فرآیند، یک روش جراحی است باید قبل از مبادرت ، خطرات و عوارض جانبی آن را در نظر گرفت:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - خطرات احتمالی عمل پیوند مو پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - خطرات احتمالی عمل پیوند مو پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - خطرات احتمالی عمل پیوند مو نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بی حسی : 

بعد از جراحی ممکن است در بعضی از مناطق سر، احساس بی حسی کنید. این بی حسی بر اثر آسیب عصب در قسمت (برداشته شده) و قسمت (پیوند شده) اتفاق می افتد.این بی حسی عموما موقت است در حالیکه در بعضی از موارد ممکن است به صورت دایمی باقی بماند.

زخم :

عمل پیوند مو میتواند با ایجاد زخم هایی همراه باشد. در صورتی که عمل پیوند موفقیت آمیز باشد، موهای رشد کرده می توانند مناطق زخمی را پوشش دهند و مانع از رویت آن شوند. این زخم ها و شدت و عمق آن ها می تواند بر اثر این که از چه تکنیکی برای پیوند مو استفاده شده است متفاوت باشد. هم چنین به فاکتورهایی دیگری نظیر تبحر و تخصص پزشک و میزان حساسیت پوست متقاضی بیمار هم بستگی دارد.

عفونت :

اگر چه تمامی کلینیک ها و مراکز درمانی با رعایت نکات بعداشتی عمل پیوند انجام می دهند. اما گاهی ممکن است عارضه ای عفونت پس از پیوند اتفاق افتد. برای جلوگیری از عفونت، پزشک قبل از عمل پیوند دارو و آنتی بیوتیک های خاصی تجویز می کند. او حتی برای بعد از عمل پیوند داروهای کاهش دهنده ی تورم را تجویز میکند.

واکنش های آلرژیک :

یکی از عوارض بعد از پیوند عمل مو، واکنش های آلرژیک به داروهای تزریقی یا بی حسی موضعی است. این داروها میتواند روی سیستم عصبی و سیستم قلبی تاثیر بگذارند. اگر چه این موارد خیی نادر اتفاق می افتد اما در صورتی که اقدامات لازم صورت نگیرد میتواند عارضه ی جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

پس زدن و عدم موفقیت پیوند مو :

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

گاهی بدن عمل را پس میزند. ما این پس زدگی با آسیب های فیزیکی همراه نیست، ممکن است فقط هزینه شما بدون نتیجه باشد.

مقالات بعدی مارا در این زمینه دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: