حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه

0

حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه

landscape 1460669370 faux eye lashes 300x150 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
مژه مصنوعی

بیش از یک قرن است که مژه مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس تاریخ، نخستین بار کارگردان معروف، دی. دبلیو. گریفیث در سال 1916 مژه مصنوعی را اختراع کرد. از آن زمان به بعد، مسیر طولانی ای پیموده شده تا مژه مصنوعی به شکل بلند تر و محکم تر در صنعت آرایش و مد رواج پیدا کند. اما در خصوص مژه مصنوعی و اکستنشن مژه یا همان کاشت مژه، 10 نکته وجود دارد که احتمالا تا کنون نمی دانستید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- از موی راسو تهیه شده اند

1 2 300x150 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
موی راسو

البته نه همه آن ها، اما موی راسو یکی از سه ماده اصلی در تهیه و ساخت مژه مصنوعی و اکستنشن مژه به شمار می رود. دو ماده دیگر، الیاف مصنوعی و ابریشم می باشند. بهتر است طرفداران محیط زیست چشم شان را به روی این موضوع ببندند. اما زشتی یا زیبایی این حقیقت به نظر شما بستگی دارد.

 

2- هر کسی نمی تواند مژه مصنوعی بلند و ضخیم داشته باشد

2 3 300x300 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
مژه مصنوعی

ضخامت اکستنشن مژه شما به ضخامت و ساختار مژه های طبیعی تان بستگی دارد. بنابراین اگر مژه های تان نازک و کوتاه است، تکنسین این کار، جهت مضائف نمودن ضخامت مژه ها، گذاشتن تعدادی مژه مصنوعی را هم توصیه خواهد کرد. اما مژه مصنوعی پیشنهادی، پر پشت و ضخیم نبوده و ماندگاری آن نیز کم خواهد بود.

 

3- مژه های تک رشته ای، 10 ساله هستند

3 1 300x225 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
اکستنشن مژه

حدودا 10 سال پیش در کره جنوبی، اکستنشن مژه اختراع شد. زمان زیادی طول کشید تا اکستنشن مژه باب شود. اما پس از باب شدن آن، امروزه به طور چشمگیری با دوام تر شده است. چنانچه حین فرآیند کاشت مژه، التهاب یا ناراحتی در چشمان تان احساس کردید، فورا موضوع را با تکنسین در میان بگذارید. ممکن است به چسب آن آلرژی داشته باشید.

 

4- کمی مستلزم زحمت است

4 1 300x200 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
دوام اکستنشن مژه

اکستنشن مژه جهت دوام بیشتر روی چشم به نگهداری و ترمیم های مکرر نیاز دارد. مراجعه به مرکز زیبایی هر 4، 6 یا 8 هفته یکبار ممکن است وقت گیر و هزینه بر باشد. پس همه جوانب را در نظر بگیرید!

 

5- در زمان آرایش صرفه جویی می شود

5 300x197 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
آرایش کردن

چنانچه یک فرد با تجربه و کار آزموده کار اکستنشن مژه تان را انجام دهد، دیگر نیازی به صرف وقت جهت زدن ریمل نیست. علاوه بر این، اکستنشن مژه تنها مختص مناسبت های خاص نبوده و داشتن آن باعث نمی شود در محل کارتان مسخره به نظر برسید. همچنین به یاد داشته باشید که دوام بیشتری نیز دارد.

 

6- چسب مورد استفاده را بررسی کنید

6 300x300 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
چسب مژه

نسبت به این که چسب مورد استفاده در کاشت مژه سبب ایجاد واکنش آلرژیک در شما نمی گردد، اطمینان حاصل کنید. این واکنش های آلرژیک مربوط به چشم می باشند. این کار به سادگی با انجام یک پچ تست (تست حساسیت پوستی) امکان پذیر است. کمی از چسب را روی تکه ای از پوست خود قرار دهید تا متوجه واکنش های منفی شوید. چنانچه هر گونه واکنش منفی رویت شد، از انجام و ادامه کار خودداری نمایید.

 

7- بین جلسات اکستنشن مژه، فواصلی ایجاد کنید

7 300x116 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
جلسات اکستنشن مژه

چنانچه طرفدار پر و پا قرص اکستنشن مژه هستنید و از طرفی دوست دارید مژه های قدیمی تان نیز رشد کنند، باید توجه داشته باشید که مژه های مصنوعی می توانند رشد مژه های طبیعی را مختل سازند. بنابراین، سعی کنید عمل کاشت مژه را مکررا انجام ندهید. خطر این کار شامل تجمع آلودگی و باکتری هاست که سبب عفونت فولیکول های مو شده و مانع از رشد مژه های طبیعی می گردد.

 

8- به یک سالن تخصصی مراجعه کنید

8 300x203 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
مرکز تخصصی اکستنشن مژه

شاید این موضوع کاملا واضح و روشن باشد، اما لازم است مجددا آن را گوشزد کنیم. چنانچه خواهان بهترین نتیجه با کمترین خطرات احتمالی هستید، به یک سالن مجهز با لوازم تخصصی اکستنشن مژه مراجعه کنید که آوازه خوبی در زمینه کاشت مژه دارد. اگر تنها برای یک مناسبت خاص تصمیم به انجام این کار گرفته اید، بهتر است از مژه مصنوعی استفاده کنید.

 

9- اول ریمل، بعد مژه مصنوعی

9 300x200 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
ریمل

چنانچه از مژه مصنوعی های آماده استفاده می کنید، ابتدا باید ریمل بزنید. این امر به راحت تر چسباندن مژه مصنوعی، به خصوص انواع ضخیم و پر پشت آن کمک می کند. اگر از مژه مصنوعی تک رشته ای استفاده می کنید، پایه آن را با خط چشم یا سایه تیره بپوشانید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

10- به آرامی مژه مصنوعی را جدا کنید

10 300x231 - حقایقی جالب درباره مژه مصنوعی و اکستنشن مژه
جدا کردن مژه مصنوعی

چنانچه مژه مصنوعی را به درستی روی پلک های تان نچسبانده باشید، ممکن است کمی برای تان ایجاد مشکل کند. مناسب ترین روش، آهسته جدا کردن مژه مصنوعی است. ابتدا از پاک کننده مخصوص مژه استفاده کنید. سپس تا 5 بشمارید تا چسب مژه نرم شود. اکنون به آرامی مژه مصنوعی را از انتها جدا سازید. اگر مژه مصنوعی تک رشته ای چسبانده اید، از موچین برای جدا کردن شان استفاده کنید.

 

شاد باشید!

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[symple_button url=”http://www.beautyandtips.com/beauty-2/10-interesting-things-about-fake-lashes-and-eyelash-extensions/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]beauty and tips[/symple_button]

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: