جوان‌سازی با لیزر اربیوم

0

 

2 300x150 - جوان‌سازی با لیزر اربیوم

 

لیزر اربیوم نسل دوم لیزر های لایه برداری پوست می باشد که با تولید انرژی در حدود نور مادون قرمز و قابلیت جذب اشعه توسط آب موجود در سلول و قابل کنترل بودن عمق تاثیر اشعه سبب گردیده که از آثار حرارت اشعه کاسته شده و با انجام یک لایه برداری قابل کنترل تر و طول زمان بهبودی به مراتب کوتاه تر از لیزر CO2 به تدریج جایگزین لیزر CO2 در انجام لایه برداری های سطحی پوست به طور سر پایی شود و بر خلاف لیزر CO2 که تنها برای افراد سفید پوست و بور و روشن قابل استفاده می باشد ، لیزر اربیوم توانایی کار بر روی پوست های دیگر را نیز دارد و بر روی نواحی دست و گردن نیز قابل استفاده می باشد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جوان‌سازی با لیزر اربیوم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جوان‌سازی با لیزر اربیوم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جوان‌سازی با لیزر اربیوم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر اربیوم که با مکانیسم تبخیر آب سلولی سبب انهدام سلول های سطحی و مرده پوست می شود ، لایه سطحی پوست را با عمق کمتری به تدریج برداشته و برای درمان چروک های سطحی در نواحی نظیر اطراف چشم ، اطراف دهان ، پوست صورت و گردن ، پشت دست ها قابل استفاده است باید توجه داشت که استفاده از لیزرهای لایه بردار تنها در بهبود چین و چروک های ظریف پوست که در حالت طبیعی و بدون حرکت عضلات صورت دیده می شوند موثر است و لذا کاربردی در بهبود چروک های عمیق نظیر چروک بینی و لب (Naso Labial Fold) و چروک و شکست های عمیق بین دو ابرو در اثر اخم کردن زیاد (glabella Fold) بسیار محدود و غیر موثر است همچنین چروک های دینامیک نظیر خطوطی که در اثر حرکات عضلات صورت ایجاد می شود قابل کنترل و درمان با لیزر نمی باشد و می باید از روش های دیگر نظیر استفاده از تزریق BOTOX یا پرکننده ها Filler و یا جراحی Lifting استفاده نمود .

لیزر اربیوم برای برداشتن لایه سطحی پوست و همچنین خطوط و چروک‌های عمیق صورت، دست‌ها و گردن و قفسه سینه طراحی شده است. یکی از مزایای جوان‌سازی با لیزر اربیوم، حداقل اسیب و سوختگی  به بافت اطراف وارد می کند . این لیزر عوارض جانبی مانند تورم، قرمزی و کبودی کمتری دارد. این نوع لیزر در مقایسه با لیزر CO2 زمان بهبودی سریعتری دارد، در برخی موارد  بهبود پوست پس از انجام این لیزر، یک هفته طول می‌کشد. البته می‌توانید زمان بهبودی را به‌طور دقیق از پزشک‌تان سؤال کنید.

اگر پوست تیره‌تری دارید، لیزر جوان‌سازی با اربیوم برای شما مؤثر‌تر خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: