جوانسازی پوست با روش های نوین

1
images 2 - جوانسازی پوست با روش های نوین
جوانسازی پوست با روش های نوین

جوانسازی پوست با روش های نوین

پیشرفت علم و تکنولوژی در کنار هم باعث تحولات چشمگیری در زمینه های مختلف علمی شده است.یکی از این زمینه ها پزشکی است.جوانسازی پوست نیز به سمت روش های غیر تهاجمی تمایل پیدا کرده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جوانسازی پوست با روش های نوین پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جوانسازی پوست با روش های نوین پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جوانسازی پوست با روش های نوین نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست با لیزر

این نوع جوانسازی از جمله محبوب ترین ها به شمار می آید و نتایج خوبی را روی اثرات ناشی از آفتاب سوختگی ،کهیر و چین و چروک های ناشی از بالا رفتن سن بجای گذاشته است.لیزر لایه های خارجی پوست باعث بروز تحریک در کلاژن ها شده و پوستی صاف تر،شفاف تر و جوان تر به ارمغان می آورد.

روش درمان

در این روش در محل مورد نظرداروی بی حسی موضعی تزریق می شود .سپس پزشک با دستگاه لیزر مخصوص شروع به کار می کند.پرتو لیزر باعث بخار شدن لایه های خارجی پوست می شود و لایه های زیرین را تحریک می کند.این کار حدود 30 تا40 دقیقه طول می کشد.

مزایا

این روش برای از بین بردن چین وچروک ،آکنه،اثر ماه گرفتگی،رفع تاتو و…کاربرد دارد و بطور کلی به بهبود سلول های پوستی کمک میکند.هم چنین با این روش می توان خال،زگیل و زخم های خفیف تا متوسط را برطرف کرد.

عوارض

ممکن است پس از لیزر قرمزی و تورم در ناحیه دیده شود.این عوارض خفیف هستند و در مدت کوتاهی از بین می روند.توصیه می شود بیمار قبل از هر اقدامی با پزشک متخصص مشورت کرده و نوع درمان و انتظارات را با هم در میان بگذارند.

اقدامات قبل از  انجام

با اینکه این روش برای تمامی سنین مشکلی ندارد اما مشاوره قبل از آن ضروریست.در طول مشاوره اطلاعات پوستی فرد با پزشک در میان گذاشته می شود.

زخمی که درمانش طول کشیده باشد

داشتن بیماری مثل ایدز و هپاتیت

انجام عمل زیبایی مثل کشیدن پلک یا پوست

مصرف داروی ایزوترتینوئین(داروی ضد آکنه)

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در بین جلسات مراقبت از پوست در برابر آفتاب و برنزه شدن بسیار مهم است.زیرا لیزر فراکشنال روی پوست های برنزه قابل اجرا نیست.در صورت بازسازی عمیق پوست توسط پزشک انواعی از داروهای موضعی و خوراکی به بیمار داده می شود.

اقدامات بعد از انجام

عدم توجه به نکات گفته شده توسط پزشک می تواند عواقب بدی در پی داشته باشد.توجه داشته باشید که نتیجه نهایی در اثر صبر شما بروز خواهد کرد.یعنی  بعد از گذشت چند ماه تفاوت چشمگیر آشکار خواهد شد.تعداد دفعات برای هر شخص متفاوت بوده اما بطور متوسط بین 3تا6 جلسه دوره درمان طول می کشد.

ماندگاری و دوام

در این روش لکه ای سنی بطور کامل از بین می رود و همیشگی است.اما نباید انتظار داشت که از پیر شدن طبیعی پوست جلوگیری کند.از آنجایی که قرار گرفتن در مقابل آفتاب روند پیری را تسریع می کند پس محافظت از پوست در مقابل آفتاب ماندگاری این عمل را بالا می برد.

 

1 نظر
  1. […] به درمان خشکی و جوان سازی پوست کمک می کند. و باعث […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: