جوانسازی پوست، دیگر پیری را به خاطره ها بسپارید!

0

madonna wink wallpaper 3084 300x169 - جوانسازی پوست، دیگر پیری را به خاطره ها بسپارید!

جوانسازی پوست، دیگر پیری را به خاطره ها بسپارید

با ورود و ظهور تکنولوژی مدرن مراقبت از پوست صورت ، اثرات پیری بر روی پوست ناشی از وراثت، شیوه زندگی و عوامل محیطی از بین رفت ، پس دیگر لازم نیست پیری را به عنوان یک عامل دائمی بپذیریم. امروزه از جوانسازی پوست برای از بین بردن جوش ها و قرمزی در نواحی گونه ها و بینی، و یا افزایش رژیم چربی صورت برای زیبایی بیشتر استفاده میکنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جوانسازی پوست، دیگر پیری را به خاطره ها بسپارید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جوانسازی پوست، دیگر پیری را به خاطره ها بسپارید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جوانسازی پوست، دیگر پیری را به خاطره ها بسپارید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان آکنه توسط اشعه ی آبی و یا بنفش

این در مان باکتری های عامل ایجاد آکنه و جوش را هدف می گیرد. جوش هایی که به سایر روش های درمانی پوست پاسخی نداده اند را از این طریق می توان در طول چند هفته درمان کرد. این روش عوارض جانبی بسیار کمی دارد و آسیبی به پوست افراد نمی رساند.

لایه برداری پوست

لایه برداری پوست یک تکنیک شایع و شناخته شده در مراقبت از پوست صورت است که در آن از یک محلول شیمیایی در تماس با پوست صورت استفاده می شود. این روش در کاهش چین و چروک های صورت، رفع سوختگی پوست ( تابش آفتاب و یا عوامل دیگر) ،رفع ناهماهنگی در رنگ پوست در برخی نواحی و در آخر جوانسازی و زیبایی پوست موثر است. لایه برداری شیمیایی با توجه به مواد تشکیل دهنده خود و قدرت و خواص لایه برداری آنها متفاوت است.

ای پی ال فوتوفیشال (IPL™ Photofacial )

با استفاده از پالس شدید نور IPL™ متخصصین قادر به رفع چین و چروک ها، آثار آفتاب سوختگی ، اثرات وراثتی ، لکه های قهوه ای، پاره شدن مویرگ ها، ورید های عنکبوتی و قرمزی صورت هستند. هیچ دوره نقاهتی پس از این درمان وجو ندارد و شما به راحتی می توانید پس از این عمل به فعالیت های روزانه ی خود بازگردید.

لیزر پوست

لیزر لایه ی خارجی سطح پوست را که دچار آسیب دیگی است و یا دچار ناهماهنگی در رنگدانه های پوستی است را حذف می کند. روش لیزر پوست سبب تحریک تولید کلاژن و سلولهای پوستی جدید در لایه های زیرین پوست می گردد. بعلاوه از این شیوه در رفع چروک های موجود در صورت،و گردن بهره می برند، و در پایان پوستی روشن و شفاف  را به ارمغان می آورد.

سفت کردن پوست با لیزر

در این روش اشعه ی مادون قرمز به پوست تابانده می شود و باعث سفت شدن و در نتیجه از بین رفتن چروک ها می گردد. این درمان از هر گونه عمل جراحی دور میبا شد.در این روش، نور لیزر به لایه های زیرین سطح پوست تابانده می شود و باعث تحریک کلاژن شده و تولید آن را چندبرابر می کند و در نتیجه پوست تنگ تر و سفت تر می شود. بیماران این روش را به دیگر روش های سنتی ترجیح می دهند ، زیرا دیگر خبری از چاقوی جراحی ، بیهوشی و دوره ی نقاهت نیست.

پلینگ مکانیکی پوست

از این درمان در رفع چین و چروک پوست و جوش های سطحی استفاده می شود. به علت سادگی به ” ناهار” هم تشبیه شده، چرا که در هر مطب و یا مرکز زیبایی به راحتی قابل انجام است. در این روش پزشک با استفاده از یک اسپری در سطح خارجی پوست لایه ای ایجاد می کند. کریستال ها و بلور های ایجاد شده در سطح پوست به آرامی سطحی نازک از قشا های مرده را در سطح با لای پوست از بین میبرند، و در نهایت زیبایی از آن شماست. و روش های بسیارزیادی وجود دارد که تنها در این قسمت به بخشی از آن ها اشاره شد، پس با جوانسازی پوست،دیگر پیری را به خاطره ها بسپارید!.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: