جراحی پلاستیک – معرفی 20 نوع از انواع جراحی پلاستیک

0

جراحی پلاستیک 

در مقاله گذشته در مورد تعریفی از جراحی پلاستیک ، و تاریخچه جراحی پلاستیک مواردی را به تفصیل بیان کردیم. در این مقاله بنا داریم در رابطه با انواع جراحی پلاستیک مطالبی را عنوان می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراحی پلاستیک -  معرفی 20 نوع از انواع جراحی پلاستیک پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراحی پلاستیک -  معرفی 20 نوع از انواع جراحی پلاستیک پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراحی پلاستیک -  معرفی 20 نوع از انواع جراحی پلاستیک نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1- لیپو ساکشن 

لیپوساکشن محبوب ترین نوع جراحی زیبایی در ایالات متحده است.لیپوساکشن حذف جرم های چربی با استفاده از یک لوله داخل پوست است؛ سپس با استفاده از یک دستگاه خلاء، چربی از بین می رود. این روش اغلب بر روی شکم، باسن، باسن، ران و بازوها انجام می شود. از 323،605 لیپوساکشن انجام شده در سال 2005، 89 درصد از بیماران که مورد لیپو ساکشن قرار گرفتند  زن بودند. زمان بهبودی برای این عمل  یک تا چهار هفته است، اما ممکن است برای میزان تورم  حدود شش ماه طول بکشد. این روش حدود 2300 دلار هزینه در بر می دارد.

2- جراحی زیبایی سینه

معمولا نام این نوع جراحی ، رینوپلاستی  یا تغییر شکل بینی است در این نوع جراحی شکل بینی را کوچکتر یا بزرگتر می کنند، باریک بینی ها و یا تغییر زاویه بین بینی و لب بالا. رینوپلاستی با مردان و زنان رایج است – از 298،413 روش رینوپلاستی انجام شده در سال 2005، 67٪ در زنان انجام شده است. افراد معمولا برای بهبودی نیاز به یک تا سه هفته دارند، توصیه می شود که برای جلوگیری از برانگیخته شدن  بینی خود و یا گرفتن آنها به مدت هشت هفته، صبر کنید. هزینه جراحی بینی برای جراحی بینی حدود 3500 دلار است.

افزایش حجم  پستان یا عمل ماما پلاستی، افزایش سینه های زن با استفاده از ایمپلنت های پر از سالین یا سیلیکون است. در سال 2005، ،350 روش ارتقاء  حجم پستان انجام شد، و این موضوع باعث شد که جراحی زیبایی پستان در میان زنان انجام شود. عمل جراحی فقط چند روز از زمان بهبود نیاز است، اگرچه در روش  ASPS توصیه می شود که هیچ ارتباط فیزیکی با سینه ها برای سه تا چهار هفته وجود نداشته باشد. هزینه پزشک برای افزایش پستان به طور متوسط 3400 دلار است.

3- جراحی زیبایی پلک 

در عمل جراحی پلک، و یا بلفاروپلاستی، پلک های بلند و حالت کیسه ای و پف آلودر چشم ها با حذف چربی اضافی، عضلات و پوست اصلاح می شوند. زنان به طور کلی بیشتر از مردان خود را بهبود می بخشند – از روش 230،697 بلفاروپلاستی که در سال 2005 انجام شد، 86 درصد از بیماران زن بودند. بیماران برای بهبودی نیاز به یک هفته تا ده روز دارند، اما کسانی که در تماس با آنها نیاز دارند دو هفته یا بیشتر قبل از استفاده از لنزهای اصلاح خود استفاده می کنند. اگر چه این روش چشم شما را بهبودی کامل  نمی بخشد،  اما می توان گفت چشمان شما بهتر خواهد شد، این روش حدود2500 دلار چک برای هزینه هزینه برای افراد در بر خواهد داشت.

4- جراحی زیبایی شکم 

ممکن است  این روش در بین  مردان  کمتر ارتباط داشته باشد، اما زنان به طرز شگفت انگیزی بیشتر از شیوه های جراحی زیبایی شکمی استفاده می کنند. شکم در طول عمل جراحی زمانی که چربی اضافی و پوست برداشته می شود و عضلات شکم تنگ تر می شوند. در سال 2005، جراحان پلاستیک 134،746 از این روش جراحی پلاستیک زیبایی استفاده کردند که  96 درصد از افراد  در زنان بود. بیماران نیاز به دو تا شش هفته بهبود زمان دارند، اما احتمالا این روش بیشتر  از 40000 دلار در هزینه های پزشک هزینه در بر دارد.

5- جراحی لیفت صورت 

در روش جراحی لیفت صورت نوعی از جراحی پلاستیک است که در آن  چربی بیش از حد برداشته می شود و عضلات قبل از برداشتن پوست از بین می روند. علاوه بر این، نام پزشکی این روش برای لیفت صورت رتیدیکتومی است. بدون توجه به آنچه شما آن را می نامید، در این روش پوست گردن و صورت کشیده می شودو سعی بر این است که حالت چهره جوانتر نشان داده شود. از 108،955 چهرهبرای عمل لیفت صورت در سال 2005، زنان 90 درصد از تعداد افراد را تشکیل دادند.حدود  ده روز تا سه هفته بهبودی طول می کشد، اما قرار گرفتن در معرض آفتاب باید با احتیاط بیشتری انجام شود.  پوست چهره شما کشیده خواهد شد، اما شما نمی توانید لبخند بزنید، این عمل حدود 4500 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

6- جراحی لیفت سینه 

بلند کردن سینه یا ممتوپسی بر روی زنان انجام می شود که می خواهند سینه های تند و تیز خود را بالا ببرند و تغییر دهند.  در این روش پوست اضافی یسنه را بر می دارند و بافت و نوک پستان باقی می ماند. در سال 2005، جراحان 92،740  نفر را برای بالابر دن پستان با هزینه متوسط 3600 دلار انجام دادند. بهبودی  می تواند یک هفته تا یک ماه طول بکشد.

7- درماتوریسم

اگرچه به نظر می رسد که یک تاکتیک قرون وسطایی شبیه به نظر می رسد، در سال 2005،  حدود 69359 نفر در سال این کار را انجام داده اند. درماتومریسم، چین و چروک ها و ضایعات صورت بطور معناداری از بین رفته اند، زیرا جراح از وسیله ای با سرعت بالا استفاده می کند تا لایه های بالای پوست را از بین ببرد، لایه های جدیدتر زنان 88 درصد از بیماران دمیرابراسی را تشکیل می دهند. زمان بازیابی معمولا دو تا شش هفته است، اما صورت ممکن است برای  حدود سه ماهقرمز رنگ باشد. در این روشی شماصورتی قرمز رنگ را مشاهده خواهید کرد. ، هزینه پزشکان به طور متوسط 875 دلار است.

8- لیفت پیشانی

این روش از طریق برداشتن بافت و حرکت دادن  ماهیچه های پوست و پیشانی، است که در حقیقت در این روش خطوطپیشانی از بین می رودانجام این روش یک تا سه هفته یا بیشتر  طو.ل نمی کشد، اما شما بایدحدود چند ماه از اینکه در معرض نور خورشید قرار بگیرید اجتناب کنید.. زنان در سال 2005 حدود87 درصد از 55،518 از این تعداد برای لیفت پیشانی استفاده کردند.. هزینه پزشکان برای انجام این کار  حدود 2400 دلارمی باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

9- کاشت مو 

یک جراح می تواند میزان پوست سر شما را کاهش دهد و یا دسته های مویی (شاخه ها) را به سمت راست بچرخانید. بسته به تکنیک مورد استفاده، چندین بازدید از جراح بیش از 18 ماه ممکن است برای بازگرداندن موها  به شکوه سابق خود باشد. مردان در سال 2005 83 درصد از 47462 پیوند مو را دریافت می کردند. شما موهای بیشتری دارید، اما ممکن است پول زیادی برای موهای ژل مو یا مو وجود نداشته باشد  مبلغ 4،750 دلار به هزینه های پزشکی  در مورد کاشت مو هزینه شود.

10 – بزرگ کردن گوش 

گوشهای بزرگ یا گوشهای که به وضوح از سر خارج میشوند، می تواند باعث خشم بسیاری شود، مخصوصا برای کودکان. به همین دلیل است که بچه ها اکثر بیماران تحت عمل جراحی گوش (Otoplasty) را تشکیل می دهند، جایی که پوست گوش یا غضروف آن برداشته شده یا خم شده است تا گوشها را به سر نزدیک کند. از 27993 روش otoplasty انجام شده در سال 2005، 59 درصد افراد  زنان بودند. سر معمولا به مدت چند روز باند می شود و حدود یک هفته بعد باند ها برداشته  می شود. هر فعالیتی که ممکن است باعث خم شدن گوش شود، باید حدود یک ماه از آن اجتناب شود. هزینه پزشکان هزینه حدود 2400 دلار است.

11-افزایش حجم لب 

اگر پیکرهای خود را به عنوان برجسته مانند  دوست دارید، شما می توانید آنها را با افزایش حجم ، جایی که یک جراح بخشی از لب خود را از بین ببرد و ایمپلنت را وارد کنید تا لب های شما  حجم بیشتر ی را در بدننشان بدهد . معمولا حالت  تورم از این روش معمولا دو یا سه هفته طول می کشد. لب های کامل برای زنان نسبت به مردان بسیار ارزشمندتر است – از 25788 روش افزایش حجم  لب افزایش یافته در سال 2005، 95 درصد بر روی زنان انجام شده است. این جراحی چند نفر از شما را به عقب برگرداند؟ هزینه پزشکان به طور متوسط 1200 دلار است.

12- کوچک کردن سینه 

بعضی از زنان که سینه های خود را جراحی بزرگ کرده اند، تصمیم می گیرند که ایمپلنت را حذف کنند. این، البته، نیازمند جراحی دیگری و چند هفته دیگر بهبودی است. در سال 2005، 24694 زن پروتز سینه خود را حذف کردند. حذف ایمپلنت پستان یک پیشنهاد ارزان تر از داشتن آنها است، با هزینه های پزشکان به طور متوسط 2300 دلار هزینه در بردارد.

13- برداشتن بافت سینه (برای مردان )

وضعیتی که ژنیکوماستی نامیده می شود باعث می شود برخی از مردان سینه هایی شبیه به زنان ایجاد کنند. بسیاری از علل احتمالی ژنیکوماستی، از جمله تغییرات هورمونی در دوران بلوغ، مصرف مواد مخدر، تومورها، اختلالات ژنتیکی، بیماری کبد و برخی داروها وجود دارد. سینه های بزرگتر اغلب به دلیل چربی بیش از حد یا بافت غدد لنفاوی هستند. در جراحی کاهش سینه، این ماده اضافی حذف می شود. Gynecomastia نسبتا شایع است؛ در واقع، با توجه به ASPS، این وضعیت 40 تا 60 درصد مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. در سال 2005، 16،775 جراحی کاهش پستان در مردان با هزینه متوسط 3000 دلار انجام شد. بهبودی در این روش معمولا دو تا سه هفته طول می کشد.

14-افزایش حجم چانه 

کسانی که احساس می کنند چهره آنها دارای مقدار مشخصیاز تناسب خاص است به منظور بهبود چهره صورت خود  اغلب  دوست دارند چانه خود را تغییر داده است تقویت چانه یا مینوپلاستی معمولا شامل قرار دادن ایمپلنت در چانه یا تغییر شکل استخوان می شود. این امر اغلب برای بهبود تقارن صورت پس از یک روش زیبایی صورت می گیرد. بیشتر بیماران می توانند یک هفته پس از جراحی به حالت عادی بازگردند، اما بی حسی یا ناراحتی ممکن است به مدت سه ماه ادامه یابد. مردان در سال 2005 58 درصد از 15،161 عمل جراحی تقویت چانه را دریافت کردند.  هزینه پزشکان به میزان 1600 دلار است.

15- عمل لیفت بازو 

یکی از سخت ترین مکان ها تنه بازو، مخصوصا در زنان است. پوست در این منطقه سست می شود و در صورت تکان دادن، رسوبات ژله ایمانند تشکیل می انجامد. یکی از راه حل ها، یکروش با عنوان لیفت بازو یا  یا برگیوپلاستی است، جایی که یک جراح چربی اضافی (اغلب با استفاده از لیپوساکشن) را حذف می کند و پوست را سخت می کند. اکثر مردم یک هفته یا کمتر از عمل جراحی باز می گردند و در دو هفته می توانند از ورزش استفاده کنند. زنان در سال 2005 96 درصد از 11773 بازو بالابر را دریافت کردند. هزینه پزشکان به میزان 3،260 دلار بود.

16- لیفت ران 

در روش لیفت ران جراح می تواند پوست و چربی اضافی رابردارد د تا پاها بهتر شوند. زنان بیشتر از مردان نسبت به مردان نسبت به این عمل رغبت دارند. از 9،533نفر از این افراد عمل لیفت  ران  را انجام دادند در سال 2005، زنان 95 درصد از آنها را دریافت کردند. هزینه عمل لیفت ران حدود 4200 دلار است.

17- گذاشتن گونه  

امروزه مردم پول خوبی برای گذاشتن گونه های زیبا پرداخت می کنند. ایمپلنت گونه یا تقویت مالار روشی است که در آن ایمپلنت در زیر پستان قرار داده شده و صورت را به صورت کامل تر نشان می دهد. از 9326 ایمپلنت گونه در سال 2005، زنان 62 درصد از آنها را دریافت کردند. ممکن است یک یا دو ماه طول بکشد تا از تورم ناشی از این عمل جبران شود. این گونه های با شکوههزینه های بالایی را در مورد پزشکی در بردارند. هزینه های پزشکی متوسط 1760 دلار است.

18- لیفت اندام پایین تنه 

اگر قصد دارید جراحی پلاستیک انجام دهید، چرا در یک زمان  بر روی بیش از یک قسمت کار نمی کنید؟ یک لیفت  بدن پایین تر با از بین بردن چربی و بافت اضافی و سفت کردن پوست، ساق های ناحیه کمر، ران و باسن را اصلاح می کند. زنان در سال 2005 86 درصد از 8،696 بالابر بدن پایین تر را تحت پوشش قرار دادند. این روش عمده نیاز به یک یا دو ماه از زمان برای بهبودی نیاز دارد و حتی قبل از تمرین می تواند طولانی تر شود. اگر قصد دارید که خیلی سخت گیر شوید، بهتر است که دست به جیب نشوید ! این جراحی حدود 6،400 دلار هزینه دارد.

19- لیفت باسن

شاید ران و باسن شما  شکل درستی داشته باشد، اما ممکن است  شما احساس ضربه زدن داشته باشید  اگر چنین است،لیفت پاسن برای پاک کردن بیش از حد پوست و بافت و بالا بردن  حجم باسنبرای شما مناسب  است. در برخی موارد، ایمپلنت هانسبت به هر  منطقه بیشتر می شوند. از 5193 لیفت باسن که در سال 2005 انجام شد، زنان 92 درصد آنها را دریافت می کردند. بازیابی حدود دو هفته طول می کشد، اما تورم ممکن است چند ماه باقی بماند. باین عمل می تواند حدود 3790 دلار برای شما هزینه داشته باشد.

20 – رینو پلاستی 

این روش اغلب با عنوان جراحی بینی نیز شناخته می شود ؟رینو پلاستی به معنای شکل دادن به بینی برای بزرگ کردن و کوچک کردن بینی است. و یا با این روش می توان زاویه بین لب و بینی را تنظیم کرد. عمل جراحی رینو پلاستی هم در بین زنان و هم مردان رایج است. هزینه این عمل جراحی حدود 3500 دلار است.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع :

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: