جراحی زیبایی گوش – آیا جراحی گوش بر میزان زیبایی شما موثر است ؟

0

جراحی زیبایی گوش 

در سلسله مقالات گذشته راجع به جراحی زیبایی و انواع ان مطالبی را به تفصیل بیان کردیم در این مقاله بنا داریم راجع به جراحی زیبایی گوش مطالبی ر ا عنوان کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراحی  زیبایی گوش - آیا جراحی گوش بر  میزان زیبایی شما موثر است ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراحی  زیبایی گوش - آیا جراحی گوش بر  میزان زیبایی شما موثر است ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراحی  زیبایی گوش - آیا جراحی گوش بر  میزان زیبایی شما موثر است ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بسیاری از افراد، از دوران کودکی، با اندازه یا شکل گوش خود ناراضی هستند. یا، برای برخی، گوش بیش از آنها باید، نامتقارن هستند، و یا بیش از حد کوچک هستند .کودکان ممکن است در مدرسه دچار تنبلی شوند؛ و بزرگسالان ممکن است به طولانی طول بکشد تا گوش های نابجا خود را با موهای خود و یا پوشیدن کلاه پنهان کنند. خوشبختانه آتو پلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، همچنین به عنوان جراحی پلاستیک گوش اشاره می شود، به راحتی به گوش زیبایی را به بیمارمی دهد. روش  جراحی زیبایی گوش تنها باید توسط یک جراح پلاستیک با تجربه انجام، شود  و می تواند تأثیر چشمگیری در ظاهر، اعتماد به نفس، و کیفیت کلی فرد را از زندگی داشته باشد.این جراحی اصلاح در بزرگسالان و کودکان به طور یکسان بسیار محبوب است. اگر شما علاقه مند به جراحی زیبایی گوش یا جراحی پلاستیک گوش هستید، مهم است که قبل از حرکت به  سمت این کار ، از جزئیات مربوطه مطلع شوید. از شما دعوت می کنیم تا به خواندن ادامه دهید تا خودتان را با درمان آشنا کنید، بنابراین میتوانید تعیین کنید که آیا برای شما مناسب است یا نه.

روش انجام جراحی زیبایی گوش  

Otoplasty، یا جراحی زیبایی گوش، برای تغییر یک یا هر دو گوش استفاده می شود. بیماران که از اندازه، شکل یا جهت گوش خود ناراضی هستند، می توانند ظاهر خود را از طریق این روش سرپایی تغییر دهند. Otoplasty همچنین شامل کاهش شنوایی گوش  برای حذف و دفع بیش از حد پوست و غضروف است.از آنجا که گوش بسیار برجسته است، بسیاری از بیماران جراحی زیبایی گوش برای افزایش قابل توجهی از اعتماد به نفس و عزت نفس بیمار  را هنگامی که گوش خود را به ظاهر مطلوب داده می شود ، انجام می دهند.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک  کنید. 

پیوند گوش و اتوپلاستی ترمیمی

جراحی گوش و جراحی بازسازی گوش معمولا تحت بی حسی موضعی با آرامبخش برای بزرگسالان و بیهوشی عمومی برای کودکان انجام می شود.برای شروع عمل جراحی گوش، جراح برای برانگیختن غضروف، پشت بینی را  با شکاف کوچک برش می دهد. غضروف سپس تغییر شکل داده می شود و پوست بیش از حد برداشته می شود. در نهایت، در صورت لزوم، گوش به سمت سر نزدیک تر می شود و برش با سوزن یا بخیه های غیر قابل جابجایی بسته می شود.جراحی زیبایی گوش به طور معمول بسته به میزان جراحی. بین یک و دو ساعت، طول می کشد.اگر گوش های یک بیمار بیشتر حالت چسبنده داشته باشد ، انجام جراحی زیبایی گوش بیشتر از دو طرف سر استفاده می شود.پاره کردن گوش ها از بین بردن پوست از پشت گوش، کاهش غضروف و تکنیک های ترکیبی  است که تا به امروز به ثبت رسیده است  این تلفیق تکنیک ها به جراح کمک می کند تا شکل ایده آل و موقعیت گوش های بیمار را ایجاد کند.تکنیک های مختلفی برای انجام عمل گوش در جراحی اپوپلاستی وجود دارد.تکنیک جراحی که پزشک انتخاب می کند بستگی به میزان روشی دارد که گوش های بیمار به آن نیاز دارند.روش های مختلف جراحی زیبایی گوش و تغییر شکل را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد: روش برداشتن غضروف و روش (برش).غضروف.

تکنیک هایبرداشتن  غضروف شامل ایجاد برش در غضروف برای تنظیم مجدد، اضافه کردن و یا حذف بافت. وقتی این تکنیک ها استفاده می شود خطر ابتلا به آلرژی وجود دارد اماباقی ماندن جای زخم ها دشوار به نظر می رسد. تکنیک های جراحی خفیف شامل استفاده  از بخیه ها و نخ ها برای تغییر وضعیت و شکل گوش است . جراحی لاپاروسکوپی غضروف غیر تهاجمی است که اغلب باعث انحنای صاف و طبیعی می شود.

جراحی بازسازی گوش یک نوع از اوتوپسی  است که مورد استفاده برای اصلاح ناهنجاری ها و یا صدمات مربوط به گوش  است. این معمولا برای اصلاح میکرو تیا ، نقص مادرزادی گوش است که در حدود سه از هر 10،000 تولد این اتفاق می افتد.جراحاتی که برای جراحی گوش مجدد نیاز دارند عبارتند از سوزش، انسداد، و سوراخ شدن یا زخمی شدن گوش.جراحی ارتجاعی گوش مخلوط انواع تکنیک های جراحی و سایر روش های بازسازی برای خلق یک گوش است که شکل گوش در این جراحی ها  طبیعی به نظر می رسد.در برخی موارد، غضروف را می توان از دنده های بیمار برداشته و گوش را تقویت کرد و به ایجاد ظاهر طبیعی تر کمک می کند. اگر پیوند پوست ضروری باشد، بافت معمولا از ناحیه بالایی بالایی بیمار منتقل می شود.

 اتوپلاستی دو طرفه چیست؟ 

در حالی که برخی از بیماران نیاز به اصلاح فقط یک گوش دارند، بسیاری از بیماران در معرض دغدغه های زیبایی هر دو هستند.  در اوتوپلاستی دوپهلو یک گوش و یک عمل جراحی بر روی هر دو گوش است.  اوتوپلاستی دوپهلو همان شیوه ای است که عمل جراحی را به همراه یک گوش انجام می دهد و همان زمان بهبودی، عوارض بالقوه و مزایا را دارد. گرچه عوارض پس از عمل جراحی مانند خارش و خراشیدن ممکن است کمی بعد از یک عمل جراحی دوطرفه برجسته تر باشد اما ناراحتی باید حداقل باشد.

جراحی کاهش حجم  گوش

بعضی از بیماران بیشتر به اندازه و شکل گوششان بیشتر توجه دارند و نه از طرف آنها از طرف سر.یک شکل ازاوتوپسی شناخته شده به عنوان جراحی کاهش گوش استفاده می شود برای افرادی که گوش بزرگ دارند ، به بیماران نگاه طبیعی تر می دهد. جراحی کاهش دهنده گوش، که ممکن است شامل کاهش وزن گوش، یک روش سرپایی است و می تواند بر روی کودکان و بزرگسالان انجام شود.در طی عمل جراحی، دکتر غضروف ناخواسته و پوست را برطرف می کند و گوش را تغییر می دهد تا ابعاد کوچکتر و طبیعی تر را ایجاد کند. جراحی کاهش دهنده گوش می تواند تعادل و تقارن را به صورت و گوش ارائه دهد، و اغلب همراه با گوش گوش دادن است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آمادگی برای جراحی زیبایی گوش 

برای رسیدن به بهترین نتایج، هفته ها برای آماده سازی جراحی زیبایی گوش   اغلب مورد نیاز است.این روند با پیدا کردن جراح که با آن راحت تر هستید شروع می شود. آماده سازی این روش نیاز به اطلاعات فراوانی دارد، انتظارات واقع بینانه از نتیجه و برخی از ملاحظات عملی، درست به آنچه که در روز جراحی می پوشند. در زیر چندین گام و ملاحظات برای هر کسی که در حال انجام عمل جراحی زیبایی گوش است.

مشاوره قبل از انجام عمل زیبایی گوش 

پس از انجام دقیق تحقیق در مورد روشجراحی زیبایی گوش و پیدا کردن یک جراح مجرب، بیماران آینده نگر باید یک مشاوره اولیه داشته باشند که برای این روش بسیار مهم است.جراح گوش فراوان بیمار را بررسی و راه های مختلفی برای اصلاح مشکل را مورد بحث قرار می دهد. مشاوره اولیه برای اولین بار تعیین خواهد کرد که آیا اپتوپلاستی بهترین روش برای بیمار است.

اگر جراحی زیبایی گوش  به عنوان یک گزینه درمان مناسب نشان داده شود، جراح جزئیات روش جراحی گوش را مورد بحث قرار خواهد داد.این بحث به احتمال زیاد شامل جزئیات مربوط به بیهوشی، تاریخچه پزشکی بیمار و هزینه های مرتبط با جراحی خواهد بود. این مشاوره اولیه، زمان مناسب برای بیماران آینده نگر است که در مورد مزایای جراحی گوش و همچنین هر خطری و عوارض احتمالی اوتوپلاستی سوال کنند.

هفته قبل از جراحی

در هفته های قبل از عمل جراحی اگر بیمار کودک باشد لازم است تا والدین یا سرپرستان با کودکان تحت عمل جراحی گوش و حلق و بینی باید بحث های مربوط به احساسات کودک داشته باشند. آنها باید ارتباط واقعی با فرزند خود را در رابطه با تمام جزئیات روش و بازیابی و انتظارات منطقی برای نتایج داشته باشند.برای همه بیماران آینده نگر، مصرف آسپیرین حداقل دو هفته قبل از جراحی قطع شود.پزشکان نیز به شدت از مصرف سیگار و مصرف دخانیات خودداری می کنند. آماده سازی برایرفتن به محل  کار یا مدرسه، و همچنین یک فرد تعیین شده برای مراقبت از بیمار بلافاصله پس از جراحی، همچنین باید در طول این مدت شکل بگیرد.

روز قبل از عمل 

بیمارانی که بیهوشی عمومی را برای یک روش جراحی زیبایی گوش انجام می دهند نباید بعد از نیمه شب شب قبل یا صبح عمل جراحی بخورند یا نوشید.آخرین ناهار شب قبل از عمل جراحی باید بسیار ساده باشد. آماده سازی برای یک دوره بهبودی طولانی مدت (به عنوان مثال، اطمینان از اطمینان از اینکه کار یا مدرسه اطلاع داده شده است) نهایی شده است و ترتیبات برای کسی که رانندگی خانه بیمار را انجام می دهد. حداقل برای اولین بار بیمار باید تحت مراقبت فرد دیگری قرار گیرد مگر اینکه پزشک به مدت یک شب اقامت در بیمارستان نیاز داشته باشد.

روز عمل 

قبل از ورود به مرکز جراحی، بیمارانکه جراحی زیبایی گوش دارند  باید قصد داشته باشند لباس های شیک و راحت را بپوشند. حلقه های محدود کننده یا پیراهن هایی که بیماران باید روی سرشان بکشند، نباید پوشانده شوند. این مورد  مهم است، مخصوصا برای کودکان، که بعد از عمل خم شدن یا خرد کردن گوش نمی شود. در مورد بیماران بزرگسال نیز دوش گرفتن و شامپو  زدن به موهایشان به طور کامل صبح عمل جراحی درخواست می شود. زنان باید موهایشان راببافند  یا سنجاق کنند، و مردان باید قبل از انجام این کار، موهایشان را کوتاه کنند یا مرتب کنند.

قبل از شروع جراحی، جراح یا بیهوشی عمومی (معمولا در موارد جراحی گوش برای کودکان) یا بیحسی موضعی با آرامبخش برای بیماران بزرگسال انجام می شود. عمل جراحی اپتومتری باید دو ساعت یا کمتر باشد، بسته به میزان پروسه عمل دارد.بعضی از پزشکان می گویند که بچه ها در یک شب در بیمارستان بستری می شوند و بزرگسالان نیز ممکن است به مدت یک شب در بیمارستان بمانند در صورتی که روش آنها پیچیده تر از سونوگرافی معمولی باشد. با این حال، اکثر بزرگسالان باید قصد داشته باشند که فردی با آنها باشد تا آنها را در خانه رانندگی کنند و بعد از عمل جراحی انجام شود.

کاندیدا های مناسب برای جراحی زیبایی گوش

گوش ها یکی از ویژگی های بدن هستند که مردم نمی توانند از دیدن آنها جلوگیری کنند. موهای بلند گاهی اوقات آنها را می پوشانند، اما این فقط موقت است. آنها به طرز قابل توجهی مردم را به طور مرتب جواهرات آویزان می کنند – به طوری که زمانی که کسی احساس ناراحتی با شکل گوش خود می کند، گاهی اوقات می تواند به سطح غیر قابل تحمل خجالت زده شود.

به همین دلیل است که جراحی زیبایی گوش، یا اوتوپسی، می تواند چنین روش محبوب برای بسیاری از افراد باشد. کودکان که به طور مداوم توسط همسالان خود را تند می کنند، بزرگسالان که از اعتماد به نفس خودداری می کنند، گوش های خود را به آنها می دهند یا کسی که به گوش هایشان آسیب می رساند، تنها نمونه ای از افرادی است که می توانند به کمک اوتوپلاستی نگاه کنند.

برعکس، بعضی از کودکان با نقص های شدید گوش متولد می شوند و همچنین ممکن است نامزدهای عالی برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی  ترمیمی باشند. اگر می خواهید بدانید که آیا شما یا فرزندتان در دسته احتمالا کاندیداهای اپتومتری قرار می گیرند، اطلاعات زیر می توانند به شما کمک کنند.

جراحی زیبایی سنتی در مقابل جراحی پیشرفت امروزه

Otoplasty سنتی نیز به عنوانجراحی زیبایی گوش شناخته می شود، جایی که گوش های بزرگ و یا اکسترودر به سمت سر بیمار پیش می رود.این یک نگاه رایج تر به نظر می رسد که بیماران معمولا احساس راحتی و زیبایی می کنند.

Otoplasty ترمیم کننده کمک می کند تا با نقص های شدید گوش که می تواند از تولد یا نوعی از آسیب های بیرونی برخوردار باشد. برخی از نقص هایی که می توان با اتوپلاستی ترمیمی اصلاح کرد عبارتند از:

نقص مادرزادی

گوش Cagot – هیچ حالتی از نرمه گوش  وجود ندارد.

گوش گربه – لبه های گوش به جلو حرکت می کنند، مانند یک گربه

گوش لپ شکل  – شبیه یک فنجان، منحنی گوش شدید به داخلمی رود.

گوش پیچ دار – گوشها به صورت پیمانه ای به سمت جلو حرکت می کنند.

گوش -ویلمروت گوش منحنی  شکل به سمت بالا متوقف می شود، در عوض پوست به سمت جمجمه خم می شود.

گوش با حالت گوشواره ای- لغزش غیر طبیعی گوش باعث ایجاد یک لبه اشاره شده، شبیه یک گوش ژله ای است.

اگرچه بسیاری از این شرایط می توانند به عنوان نقص های شدید مادرزادی ظاهر شوند، اما بعضی از افراد نفرت دارند که گوش هایشان خیلی بزرگ هستند. این افراد به احتمال زیاد کاندیداهای سنتی اوتوپلاستی هستند، اما باید با جراح صحبت کنند تا ببینند آیا برای آنها مناسب است یا نه.

اکثر شرایط ذکر شده در بالا، نقص مادرزادی هستند که معمولا در سن جوانی قرار می گیرند. بیماران كودك معمولا در سن شش سالگی دچاراتوپسیب هستند، زمانی كه گوششان به اندازه نسبتا كوچك به بزرگسالان رشد كرده است.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع :

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: