تزریق بوتاکس به ابرو و تفا وت آن در خانم ها و آقایان

0
two faces 300x240 - تزریق بوتاکس به ابرو و تفا وت آن در خانم ها و آقایان
تزریق بوتاکس به ابرو و تفا وت آن در خانم ها و آقایان

تزریق بوتاکس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق بوتاکس به ابرو و تفا وت آن در خانم ها و آقایان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق بوتاکس به ابرو و تفا وت آن در خانم ها و آقایان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق بوتاکس به ابرو و تفا وت آن در خانم ها و آقایان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق بوتاکس به ابرو

سم بوتونولیوم کاربرد های بسیاری دارد، یکی از این کاربرد ها فرم دهی به ابرو هاست. اما، فرم دهی به ابرو با سم بوتولینوم نوع A (بوتاکس آرایشی و بهداشتی) نیاز به دانش و توانایی فنی دارد. افتادگی ابرو در بیماران ایجاد چهره ای خسته و افسرده می کند. بالا کشیدن بیش از حد ابرو نیزچهره ی  بیماران را عجیب و نامتعادل می سازد. حد میان ابروان بیش از حد لیفت شده و افتادگی شدید ابروان، به چهره افراد شکلی طبیعی و زیبا می بخشد. رویکرد فردی به منظور ایجاد ابرو مناسب، اولین چیزی که شما نیاز به درک آن هستید ایناست که هر دو ابرو به صورت یکسان و یک شکل نیستند. به عنوان مثال، مردان تمایل به داشتن ابرو هایی افقی دارند در حالی که زنان تمایل به داشتن ابروهایی کمانی دارند. استثنائاتی نیز وجود دارد برای مردانی که چهره هایی سرشناس و جذاب دارند و در فیلم ها به عنوان بازیگر و در سالن ها به عنوان مدل فعالیت دارند. علاوه بر تفاوت ابرو بین دو جنس، تفاوت ابرو بین هم جنسان نیز در سنین متفاوت وجود دارد. با افزایش سن قسمت بالای صورت افراد تمایل به کشیده شدن به سمت پایین می کنند.

پلک ها و ابرو ها معمولا تمایل به افتادگی دارند. که به راحتی می توان با تزریق کمی بوتاکس به این قسمت ها از این افتادگی جلوگیری کرد. افراد برای حفظ حالت ابروها و پلک های خود از ماهیچه های جلوی پیشانی و یا فرانتیلز استفاده می کنند. برای اینکه به ابرو های خود فرم دلخواه را بدهید باید به آن فکر کنید و آن را تجزیه و تحلیل نمایید. زمانیکه شما به هر دلیلی اخم می کنید و ابرو های شما با هم در گیر می شوند، خطوط و چین و چروک هایی بر ابرو و پلک های شما ایجاد می شود.

این را می توان با سه تا پنج تزریق حدود 20 تا 25 واحد بوتاکس آرایشی و بهداشتی به منطقه برآمدگی پیشانی میان دو ابرو رفع نمود. اگر بیمار دچار فعالیت بیش از حد در ناحیه ی ماهیچه های فرانتیلز صورت است تنها 15 تا 20 واحد بوتاکس کافی است. تنظیم حالت ابرو ها سپس توسط ماهیچه های جانبی در پیشانی صورت می گیرد. همچنین با تزریق 2 تا 3 واحد بوتاکس به ماهیچه های مدور جانبی ابرو این مشکل مرتفع می شود. ترکیب تزریق بوتاکس به ماهیچه های میانی و جانبی پیشانی برای زنان چهره ای زیباو دل انگیز بوجود می آورد.

خانم های مسن تر باید به دلیل شلی پوستشان، 20 واحد بوتاکس برای قسمت میانی و 2 واحد برای قسمت های جانبی دریافت کنند.

در مردان کار به مراتب ساده تر پیش خواهد رفت فقط توجه داشته باشید مردان به دلیل ضخامت بیشتر در ماهیچه هایشان به دوز بیشتری از بوتاکس نیاز دارند. مثلا در مناطقی که خانم ها به 20 تا 25 واحد نیاز مند هستند، مردان به 25 تا 35 واحد نیازمند هستند.

شناخت تفاوت های جنسیتی در افراد راه را برای رسیدن به نتیجه ای بهتر باز می کند.

لینک منبع به این مطلب

 گردآورنده : میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: