تزریق بوتاکس و مزایای آن

1
plastic surgeon 1297x986 300x228 - تزریق بوتاکس و مزایای آن
تزریق بوتاکس و مزایای آن

تزریق بوتاکس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق بوتاکس و مزایای آن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق بوتاکس و مزایای آن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق بوتاکس و مزایای آن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بوتاکس در مواردی مانند رفع چین وچروک های صورت و تعریق شدید کاربرد دارد.

مزایای تزریق بوتاکس

بوتاکس از باکتری بوتولونیوم گرفته می شود. این باکتری در صورتی که از دهان به بدن وارد شود بسیار خطرناک است، اما برای مصارف زیبایی، در شرایط آزمایشگاهی تولید می شود و ایمن است. همچنین بوتاکس برای درمان اسپاسم ها و حرکات غیر قابل کنترل قسمت هایی از بدن کاربرد دارد. از آنجا که این ماده سبب بیحسی عضلات می شود، به عضلات زیر چروک های پا کلاغی اطراف چشم و خطوط سطحی تزریق می شود. بنابراین به این دلیل که فرد نمی تواند عضلات بی حس را تکان دهد، چروک ها بهبود می یابند.

یکی از شناخته ترین روش های درمان میگرن، تزریق بوتاکس است. این روش به دلیل اثرات جانبی کم، درد خفیف و هزینه ی پایین برای پزشکان و بیماران بسیار پر منفعت است.

از دیگر کاربرد های بوتاکس به درمان تعریق شدید بدن می توان اشاره نمود، که با تزریق بوتاکس به زیر بغل این مشکل تا حد زیادی رفع خواهد شد.

تزریق بوتاکس در درمان میگرن

چگونگی رفع میگرن توسط بوتاکس، هنوز کمی مبهم است، اما متخصصین بر این باورند که بوتاکس راه پیام های عصبی که از طریق اعصاب حسی به مغز می رسند را سد می کند و باعث بی حسی عضلات در محل می شود. البته گاهی در محل تزریق بوتاکس شاهد افتادگی پوست هستیم که با تغییر محل تزریق این ماده، می توان از افتادگی، کبودی، خونریزی و غیره جلوگیری کرد. افرادی که دوز بوتاکس را برای درمان میگرن دریافت کرده اند، اعلام کردند که نیمی از سردردهایشان کاهش یافته و یا حداقل به شدت گذشته نیست.

فواید تزریق بوتاکس برای آقایان

یکی از مشکلاتی که این روز ها آقایان با آن دست و پنجه نرم می کنند، بزرگ شدن غده ی پروستات آن هاست. که البته درمانی برای آن یافت شده و آن تزریق بوتاکس است. با تزریق بوتاکس به غدد پروستات عفونت مجاری ادراری و دفع ادرار به راحتی بهبود می یابد. از عوارض این روش می توان به نعوظ بدون کنترل و غیر عادی بیمار اشاره کرد. بوتاکس اندازه ی غدد را کاهش می دهد و باعث سهولت در دفع ادرار می شود.

درمان های احتمالی بوتاکس

از بوتاکس در رفع درد های آرتروزی نیز استفاده خواهد شد. البته این موضوع در دست بررسی محققین است.

بهترین مزیت بوتاکس موقتی بودنش است. چرا که اگر از نتیجه ی پایانی راضی نباشید، پس از چند ماه چهره ی اولیه ی خود را باز خواهید یافت.

لینک منبع: http://skincare.lovetoknow.com/Benefits_of_Botox_Injections

گردآورنده: میترا کرمانیان

 

1 نظر
  1. zahra.h می گوید

    فوق العاده بود!!!!!دستتون درد نکنه!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: