بوتاکس تقلبی و اصل: چگونه از عوارض بوتاکس جلوگیری کنیم

0

بوتاکس تقلبی و اصل

بوتاکس تقلبی و اصل چه فرقی دارند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بوتاکس تقلبی و اصل: چگونه از عوارض بوتاکس جلوگیری کنیم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بوتاکس تقلبی و اصل: چگونه از عوارض بوتاکس جلوگیری کنیم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بوتاکس تقلبی و اصل: چگونه از عوارض بوتاکس جلوگیری کنیم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موضوع: تشخیص بوتاکس تقلبی و اصل و جلوگیری از عوارض بوتاکس

امسال یک تحقیق میدانی درباره ی عوارض بوتاکس انجام دادیم. همیشه یک سری افراد از مراکز دیگری برای درمان عوارض افتادگی پلک، عدم تقارن ابرو، مشکل تکلم و لبخند و اسپاسم عضلات به ما مراجعه می کنند. توصیه ی ما این است که ابتدا به همان مرکز قبلی مراجعه کنند تا ریشه مشکل مشخص و سپس درمان لازم انجام شود. اما اغلب این افراد تصور می کنند که مقصر عوارض آن مرکز بوده و دکترشان رو عوض می کنند….

پس از بررسی پاسخ ها، متوجه شدیم که  اغلب عوارض بوتاکس به علت تزریق بوتاکس ارزان قیمت یا همان بوتاکس نامرغوب و فیک در مراکز نامعتبر ایجاد شده اند.

برندهای بوتاکس اصل - بوتاکس تقلبی و اصل: چگونه از عوارض بوتاکس جلوگیری کنیم

عوارض بوتاکس نامرغوب و تقلبی

از افرادی که به عوارض دچار شده بودند سوال کردیم. سوالات ما از این قرار بود:
آیا برای بررسی مشکل خود به دکتر خودتان مراجعه کردید و علت ریشه یابی شده؟ آیا یک متخصص مجرب به شما تزریق کرده یا یک دستیار؟ آیا از اصل بودن مارک بوتاکس اطمینان داشتید؟ مراقبت های بعد از بوتاکس رو تا چه حد رعایت کردید؟

اگر تزریق بوتاکس حرفه ای باشد، بدین معنی ست که مارک مرغوب توسط دکتر باتجربه و با توجه به سلامت کلی زیباجو و رعایت مراقبت ها انتخاب و تزریق شده است.

برخی عوارض بوتاکس تا قبل از دو هفته کاملا عادی تلقی می شوند و نباید نگران باشید: مانند تورم، کبودی و قرمزی جزئی. این عوارض خود به خود برطرف خواهند شد.
اما در مورد عوارض بلند مدت و آزاردهنده مانند افتادگی پلک پتوزیس، کج شدن ابرو، مشکلات بلع،تکلم و لبخند و یا عفونت، باید حتما به پزشک مجرب مراجعه کنید. اینگونه عوارض اغلب در نتیجه ی تزریق غیر حرفه ای و مارک نامرغوب ایجاد می شوند.
در صورت اوردوز با بوتاکس، سریع برای درمان اقدام کنید. حتما درباره ی تداخلات دارویی با بوتاکس احتیاط کنید.

روش های تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی

نکات طلایی زیر به شما کمک می کنند تا فریب تبلیغات بوتاکس تقلبی رو نخورید.

  1. اسکن کردن برچسب اصالت بوتاکس در سامانه وزارت بهداشت توسط پزشک
  2. مشاهده حضوری محصول بوتاکس به صورت پلمپ (از قبل باز نشده باشد)
  3. عدم تزریق مارک هایی مانند کنیتوکس و درماتوکس به اصطلاح کانادایی آمریکایی (در ایران این مارک ها چینی تقلبی می باشند)
  4. عدم تزریق بوتاکس های ارزان قیمت زیرا از آب و ناخالصی تشکیل شده و تقلبی هستند.
  5. عدم تزریق دیسپورت ارزان قیمت چرا که تقلبی ست!
  6. تطابق تمامی نوشته ها و جزییات و حروف انگلیسی کوچک و بزرگ روی ویال شیشه ای و جلد محصول
  7. توجه به تاریخ تولید و انقضاء، نام شرکت سازنده اصلی و آدرس و راههای تماس با آن
  8. تزریق مارک های مسپورت و دیستون ایرانی اصل در مراکز معتبر و عدم تهیه آن ها از مکان های نامعتبر
  9. عدم تزریق بوتاکس توسط آرایشگران، دستیاران یا مراکزی که دکتر باتجربه ندارند (و از دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل نشده اند!)
  10. تزریق در بهترین مراکز تزریق بوتاکس که دکتر شناخته شده و باتجربه در آن جا حضور دارد و مراجعین کاملا رضایت دارند. معمولا در مراکز معتبر زیباجویان برای عمل های زیبایی، لیزر و تزریق های بعدی نیز مکرر به همان جا مراجعه می کنند.

معروف ترین برندهای بوتاکس در ایران

توجه داشته باشید که ممکن است سودجویان برندهای تقلبی رو تحت عناوین جذاب و به نام اصل به شما قالب کنند! در موارد زیادی، شباهت بوتاکس های تقلبی و اصل آنقدر زیاد است که به سختی می توانید اصل رو تشخیص بدهید. در اینجا، تنها راه چاره مراجعه به مراکز و کلینیک های شناخته شده و معتبر است. معمولا بهترین مرکز بوتاکس همیشه محصولات رو از شرکت سازنده اصلی یا نمایندگی های رسمی خریداری کرده و اعتبار خود رو با تزریق مارک تقلبی به خطر نمی انداز

بوتاکس مصپورت تقلبی

چرا بوتاکس ارزان قیمت تزریق نکنیم؟

تقلبی و ارزان قیمت - بوتاکس تقلبی و اصل: چگونه از عوارض بوتاکس جلوگیری کنیم

بوتاکس ارزان قیمت به معنی پایین بودن کیفیت ماده بوتاکس است. بوتاکس های نامرغوب بیشتر از آب و ناخالصی تشکیل شده اند.
گاهی برخی دستیاران غیر پزشک و دوره دیده به جای پزشک تزریق رو انجام داده و هزینه کمتری می گیرند. شاید تزریق بوتاکس ساده به نظر برسد اما واکنش ها، ژنتیک و شرایط پزشکی افراد با هم متفاوت است. تنها یک پزشک متخصص باتجربه می تواند دقیق ترین دوز بوتاکس و عمق تزریق رو برای بدن تک تک افراد تشخیص دهد تا دچار عوارض بوتاکس نشود!

توجه داشته باشید که بهترین مراکز بوتاکس هرگز بوتاکس ارزان قیمت تزریق نمی کنند. تخفیف ها و قیمت های آن ها همیشه منطقی و منصفانه است. بنابراین، کیفیت بوتاکس و سلامت خود رو فدای ارزانی نکنید.

مقدار واحد تزریق بوتاکس

جهت جلوگیری از عوارض بوتاکس، لازمه که دوز یا همان مقدار واحد بوتاکس به دقت انتخاب شود. همچنین، فاصله ی هر جلسه تزریق با جلسه ی بعدی حداقل 12 هفته باشد. نکته:
برخی پزشکان برای افرادی که دفعه اولشان هست دوز پایین تری (نصف دوز واقعی) تزریق می کنند تا حساسیت یا عدم حساسیت فرد به بوتاکس معلوم شود؛ سپس، بعد از دو هفته نیم دیگر تزریق خواهد شد.  پزشکان باتجربه معمولا از همان ابتدا دوز مناسب رو تشخیص می دهند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

تزریق بوتاکس بیش از 200 واحد (یونیت) در یک جلسه ضرر دارد. دوز بیش از حد بوتاکس منجر به تولید آنتی بادی خنثی کننده و کاهش اثر بوتاکس، مسمومیت و یا عوارضی مانند سردرد و افتادگی پلک خواهد شد.

تاریخ تولید و انقضاء بوتاکس-اثر بوتاکس

علاوه بر کیفیت برند بوتاکس، تاریخ تولید و انقضاء و شرایط مناسب ذخیره و نگهداری آن نیز اهمیت زیادی دارد.بیشترین تاثیر بوتاکس زمانی هست که ظرف چند ساعت از تولید به مصرف برسد! در واقع، بوتاکس سالم بوتاکسی هست که در دمای مناسب 2 تا 8 درجه سانتی گراد ذخیره شود. یک واقعیت این است که اگر دو هفته تا یک ماه از تاریخ تولید بوتاکس بگذرد، دیگر آن کارآیی اولیه را نخواهد داشت. البته بوتاکس های جدید به صورت پودر هستند و همان لحظه ی تزریق، پزشک با ریختن آب مقطر آن را به حالت محلول تبدیل می کند.

بوتاکس و تداخل دارویی 

مصرف برخی داروها همزمان با تزریق بوتاکس سبب کاهش یا افزایش انتقالات بین عصب-عضله می شود. داروهایی مانند وارفارین و آسپرین (ضد لخته خون) سبب افزایش خونریزی و کبودی و افزایش حساسیت پوست می شوند. داروهای دارای آمینوگلیکوسید اثر سم بوتاکس بر بدن رو افزایش می دهند. بنابراین، خیلی مهم است که قبل از تزریق بوتاکس درباره مصرف دارو به پزشک و مرکز اطلاع دهیم.  درباره لیست 20 گانه داروهایی که با بوتاکس تداخل جدی دارند بیشتر بدانید. 

مقایسه دیسپورت و بوتاکس

اصل 3 - بوتاکس تقلبی و اصل: چگونه از عوارض بوتاکس جلوگیری کنیم

مقایسه دیسپورت (Dysport) و بوتاکس BOTOX®

دو نمونه بوتاکس  A مرغوب داریم: دیسپورت Dysport و بوتاکس آر Botox® . اینکه دوز و واحد دقیق برای هر بیمار چه قدر باشه هنوز مشخص نیست. اما بوتاکس آر قوی تر از دیسپورته. طبق مطالعات، اثرگذاریِ یک واحد بوتاکس. آر. سه برابرِ یک واحد دیسپورت هست.

سوالات متداول بوتاکس: هر سوالی دارید جواب اینجاست

بهترین مراکز و کلینیک های بوتاکس

مراکز تزریق بوتاکس اصل - بوتاکس تقلبی و اصل: چگونه از عوارض بوتاکس جلوگیری کنیم

یکی از راههای شناسایی مراکز برتر، کسب اطلاعات کافی درباره بوتاکس و نیز تحقیق درباره میزانِ رضایت مشتریان هست. البته به نظرِ یکی دو نفر نمی توان بسنده کرد. باید حتی الامکان از چندین نفر همزمان سوال کنید که آیا نتیجه قابل قبولی گرفتنه اند یا خیر. باید دقت کنید که گرفتار نظرات سوء برخی رقبای تنگ نظر در چت روم ها نشوید. بهترین کار تحقیق حضوری و سوال از خود مراجعین است.
معمولا پزشکان برترِ فوق تخصص شناخته شده هستند. اما گاهی هم پیش میاد که پزشکی تبلیغات کافی انجام نداده اما بسیار پرتجربه و کاربلد هست.  یه مرکز خوب حتما مراحل مشاوره، قبل و بعد از بوتاکس رو برای شما اجرایی می کند.

خلاصه مطلب

تزریق بوتاکس تقلبی با عوارض بوتاکس همراه می باشد. برای این که بوتاکس اصل رو تشخیص بدهیم، بهترین کار مراجعه به یک مرکز معتبر و دکتر باتجربه است.

سه عامل اصلی به کسب بهترین نتایج و جلوگیری از عوارض بوتاکس کمک می کنند:

  1. تزریق حرفه ای توسط پزشک مجرب
  2. تزریق برند اصل و باکیفیت و متناسب به شرایط پوست
  3. رعایت مراقبت های قبل و بعد از بوتاکسمراقبت های قبل و بعد از بوتاکس

 

مرکز لیزر و زیبایی شریعتی در شمال تهران رو به عنوان یک مرکز معتبر و متعهد معرفی و پیشنهاد می کنیم.

اطلاعات جامع تزریق بوتاکس

لینک منبع خارجی

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: