بهترین روش برای رفع موهای زائد کدام است ؟!

0
روش برای رفع موهای زائد کدام است ؟ 2 1 300x215 - بهترین روش برای رفع موهای زائد کدام است ؟!
بهترین روش برای رفع موهای زائد کدام است ؟ !

 

هنگامی که رفع موهای زائد بخشی از روال منظم زیبایی است، معمولا خانمها راه کارهای مختلفی را برای از بین بردن موهای زائد بدنشان به کار می برند و گاهی اوقات رفع  موهای زائد آنقدر آزار دهنده و وقت گیر است که به دنبال روش دائمی برای ازبین بردن موهای زائد می گردند . در این مقاله با روشهای مختلف از بین بردن موهای زائد و ویژگی آنها آشنا می شویم  .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد کدام است ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد کدام است ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد کدام است ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

موچین

در این روش موهای زائد دانه دانه بیرون کشیده می شود و برای نواحی کوچک پوست مورد استفاده قرار می گیرد . اثر آن بین 3 تا 8 هفته است . بهتر قبل و بعد از مصرف موچین آنرا با الکل تمیز کنید تا خطر بروز عفونت کاهش یابد . از عوارض این روش می توان رشد بیشتر موهای زیر پوستی را نام برد .

 

اصلاح صورت

با استفاده از تیغ ، ژیلت  و یا ریش تراش برقی می توان موهای زائد را به طور سطحی بزنید . برخی ها معتقدند این روش سبب ضخیم شدن موها می شود در صورتی که این باور غلط است و به علت آنکه موها به طور سطحی زده می شوند ، ضخیم تر به نظر می رسند . اگر از ژیلت یا تیغ استفاده می کنید ابتدا صورت خود را با آب خیس کرده و از صابونها و کرم های ملایم استفاده کنید و پس از مصرف تیغ را عوض کنید . از این روش می توان برای تمامی نواحی بدن استفاده نمود . 1 تا 3 روز پس از تراشیدن موها مجددا رشد می کنند . از عوارض این روش می توان رشد موهای زیر پوستی در ناحیه بیکینی را نام برد.

 

وکس

در این روش  ابتدا وکس را گرم کرده و بر روی ناحیه مورد نظر مالیده می شود و سپس توسط پارچه تمیزی ، موها برخلاف جهت رشد موها کنده می شوند . در این روش نیز پس از گذشت 1 تا 3 هفته موها مجددا رشد می کنند . وکس را می توان در تمامی نواحی بدن از جمله صورت ، زیر بغل ، ناحیه ژنیتال و غیره استفاده کرد  . عوارض این روش قرمزی  ، جوش و تحریکات پوستی است . همچنین ممکن است اطراف فولیکول های مو دچار عفونت شود  .  بهتر است  قبل از انجام وکس  اجازه دهید موهای بدنتان به اندازه کافی بلند شوند .

 

لیزر و IPL

بهترین روش برای رفع موهای زائد ، لیزر است . لیزر و IPL  برای تمام نواحی بدن مناسب است .این روش برای افرادی که موهای تیره با پوست روشن دارند بسیار موثر است در حالیکه این روش در افراد با موهای بور و پوست تیره مناسب نیست . معمولا جلسات درمانی بین 6 تا 12 جلسه است و هر 6 تا 12 ماه یکبار باید این روند درمانی تکرار شود . از از عوارض لیزر درمانی می توان حسیاست و زخم را در ناحیه تحت درمان نام برد .

 

الکترولیز

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در این روش یک متخصص سوزنی را در هر یک از موهای زائد قرار می دهد و با استفاده از جریان های الکتریکی ریشه آن را می سوزاند . از آنجا که  این روش بسار وقت گیر است ، بیشتر برای نواحی  کوچک مانند پشت لب  و یا چانه استفاده می شود . افرادی که موهای بوری دارند و نمی توانند از  لیزر و یا IPL استفاه کنند ، کاندید خوبی برای الکترولیز می باشند .

 

کرم های مو بر

این کرمها برای رفع موهای زائد زیر بغل ، پا و یا دست مناسب هستند . معمولا موها پس از گذشت چندین روز یا چند هفته مجددا رشد می کنند . اگر این کرمها مدت طولانی بر روی پوست بمانند موجب حساسیت پوستی می شود پس بهتر است قبل از مصرف دستورالعمل نحوه ی مصرف را با دقت خوانده و بر طبق آن عمل کنید .

 

هورومن ها

گاهی اوقات یائسگی یا بیماری مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک باعث افزایش رشد موهای زائد می شوند که در این موارد، دکتر دارو هایی مانند  قرصهای ضدبارداری را برای کاهش میزان هورمون ها یی که باعث رشد موهای زائد می شوند را تجویز می کند .

 

مترجم : مرضیه کبیری فر

منبع : http://www.webmd.com/beauty/features/for-women-only-best-choices-for-hair-removal

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: