برنزه کردن با اتو برنز ها

0

برنزه کردن با اتو برنز ها

اگر وب سایت ما را دنبال می کنید، قطعا با مضرات برنزه کردن آشنا شده اید. در مطالب قبلی متوجه شدیم که قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب بیش از 10 دقیقه تا چه حد خطرناک است و خطر ابتلا به ملانوم که یکی از مرگبار ترین نوع سرطان پوست محسوب می شود را به شدت افزایش می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - برنزه کردن با اتو برنز ها پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - برنزه کردن با اتو برنز ها پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - برنزه کردن با اتو برنز ها نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حال با علاقه شدید نسبت به برنزه کردن در فصل تابستان چه باید کرد؟ آیا باید برنزه شدن را برای همیشه بوسید و کنار گذاشت؟ خوشبختانه ما خبر خوبی برای تان داریم. شما می توانید بدون این که به ساحل، استخر رو باز یا سولاریوم بروید، بدن تان را برنزه و جذاب کنید.

ما در این مطلب 8 اتو برنز مرغوب و با کیفیت به شما معرفی می کنیم تا از مقوله برنزه شدن در تابستان لذت کافی را ببرید، بی آنکه کوچک ترین نگرانی نسبت به سلامت پوست تان داشته باشید.

 

1- پد برنزه دکتر دنیس گروس

1 17 - برنزه کردن با اتو برنز ها
پد برنزه دکتر دنیس گروس

 

پد برنزه دکتر دنیس گروس که مخصوص صورت است، به پوست درخشندگی طلایی می دهد. در این محصول از ترکیبات فوق قدرتمندی مانند هیدروکسی اسید های آلفا و بتا استفاده شده است که به این پد خاصیت لایه برداری و ضد پیری می بخشند. استفاده تدریجی از این پد سبب رنگ گرفتن هرچه بیشتر پوست تان خواهد شد.

 

2- موس برنزه جیمز رید

2 17 - برنزه کردن با اتو برنز ها
موس برنزه جیمز رید

استفاده از این موس برای 1 ساعت، درخشش طلا را به پوست تان می بخشد. چنانچه این محصول را برای 2 ساعت روی پوست استفاده کنید، به طور متوسط و چنانچه به مدت 3 ساعت استفاده کنید، کاملا برنزه خواهید شد. این محصول دارای فرمولی است که رنگ را به صورت یک پارچه روی پوست پراکنده می کند و هم برای پوست صورت و هم بدن مناسب می باشد. مصرف این موس، پوست تان را به شکلی طبیعی برنزه می کند و به مدت 5 روز نیز ماندگار است. عصاره چای سبز به کار رفته در موس جیمز رید، مانند یک محافظ آنتی اکسیدان عمل کرده و خواص ضد پیری نیز دارد. این موس بسیار آبرسان بوده و مانع از خشکی پوست می شود. آلوئه ورا و خیار به کار رفته در ترکیبات این محصول سبب رطوبت رسانی و تسکین پوست می گردد.

 

3- ژل برنزه لانکوم

3 12 - برنزه کردن با اتو برنز ها

با استفاده از این ژل بدنی جذاب و برنزه خواهید داشت. این ژل قادر است بدنی برنزه مشابه زمانی که زیر آفتاب می خوابید را تنها در عرض 30 دقیقه به شما ببخشد. در فرمولاسیون ژل لانکوم، DHA، عصاره طبیعی کارامل و پودر مروارید به کار رفته است که یک رنگ طلایی پر زرق و برق را برای تان تضمین می کند.  این ژل در عین حال سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین E خالص است که از پوست در مقابل آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد در آینده محافظت می کند. بنا بر این بدنی سالم و در عین حال زیبا خواهید داشت.

 

4- دستمال برنزه کیت سامرویل

4 11 - برنزه کردن با اتو برنز ها

مهم ترین مزیت استفاده از دستمال های کیت سامرویل، کابرد بسیار آسان آن ها است که رنگ را به صورت یک پارچه روی پوست پراکنده می کند. پس از استفاده، ترکیبات این دستمال با پروتئین های پوست ترکیب شده و به تدریج و به طور طبیعی پوست را تیره تر می کند و در نهایت، رنگی یک دست و فوق العاده خوشرنگ به پوست می بخشد. دستمال برنزه کیت سامرویل، یک درمان بسیار موثر جهت همه مشکلات پوستی نیز محسوب می شود.

5- اسپری مایکرو میست نوتروجنا

5 8 - برنزه کردن با اتو برنز ها
اسپری مایکرو میست نوتروجنا

یک اسپری فوق العاده، محصول نوتروجنا جهت برنزه کردن بدون هیچ نگرانی. این اسپری قدرتمند، با پوشش بسیار عالی که دارد، انقلابی در محصولات اتو برنز محسوب می شود. سهولت استفاده از این محصول این است که به راحتی اسپری می شود و نیازی به ماساژ دادن آن روی سطح پوست نمی باشد. به همین دلیل شما می توانید آن را از هر زاویه ای روی پوست اسپری کنید. همچنین کار را برای برنزه کردن کمر بسیار آسان کرده است. این اسپری 5 دقیقه پس از استفاده خشک می شود و در ضمن به لحاظ این که فاقد روغن است منافذ پوست تان را نیز نمی بندد. هیچ رگه ای روی پوست باقی نمی ماند و همه جا به طور یک پارچه رنگ می گیرد. اسپری برنزه نوتروجنا در دو رنگ برنزه متوسط و برنزه تیره موجود می باشد.

 

6- لوسیون حمام سنت تروپز

6 6 - برنزه کردن با اتو برنز ها

مطمئن ترین روش جهت طبیعی برنزه شدن، تیره شدن تدریجی است. اما همانطور که می دانید اشعه های UVA و UVB نور خورشید برای پوست بسیار مضر می باشند. لوسیون سنت تروپز این مشکل را حل کرده است و شما می توانید هر روز حین استحمام از این لوسیون استفاده نمایید تا به تدریج پوست تان تیره شود. این روش را تا رسیدن به رنگ دلخواه ادامه دهید. اکنون شما به طور طبیعی برنزه شده اید. این محصول، پدیده ای نو در محصولات اتو برنز محسوب می شود که بدون قرار گیری در معرض نور خورشید، همان نتیجه را حاصل می کند.

7- کرم اتو برنز دیور

7 5 - برنزه کردن با اتو برنز ها

برای کسانی که تیرگی طبیعی را ترجیح می دهند، دیور یک کرم فوق العاده تهیه کرده که مناسب برای کل بدن است. کاربرد این محصول بسیار آسان می باشد. مزیت این کرم این است که در رنگ بندی های متنوع موجود است و شما می توانید مناسب ترین آن را با رنگ و نوع پوست خود انتخاب نمایید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

8- ژل اتو برنز لورئال

8 - برنزه کردن با اتو برنز ها

این ژل، در ابتدا پوست را به طور متوسط برنزه می کند. پس از استفاده تدریجی از این محصول، پوست تیره و تیره تر شده و به رنگ دلخواه شما در می آید. ژل اتو برنزه لورئال با هر نوع پوستی سازگار می باشد. در فرمولاسیون این محصول ویتامین E و آلفا هیدروکسی اسید به کار رفته است که به شما، چهره ای زیبا و طبیعی می بخشد. این ژل همچنین دارای خاصیت خنک کنندگی است. طراحی این ژل در بسته بندی اسپری، استفاده از آن را آسان تر کرده و هیچ لکه یا رگه ای در نهایت به جا نخواهد ماند.

 

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما در انتخاب بهترین اتو برنزه کمک کرده باشد.

 

تحقیق ترجمه: مینو زرفش

منابع:

[symple_button url=”http://www.elle.com/beauty/makeup-skin-care/tips/g8077/best-self-tanner/?slide=8″ color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک 1[/symple_button]

[symple_button url=”http://www.dermstore.com” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک 2[/symple_button]

[symple_button url=”http://www.lancome-usa.com” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک 3[/symple_button]

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: