با لیزر درمانی کیو سوئیچ، پوستتان را در آغوش بکشید

0

با لیزر درمانی کیو سوئیچ، پوستتان را در آغوش بکشید

لیزر درمانی کیو سوئیچ چیست؟

لیزر کیو سوئیچ

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - با لیزر درمانی کیو سوئیچ، پوستتان را در آغوش بکشید پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - با لیزر درمانی کیو سوئیچ، پوستتان را در آغوش بکشید پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - با لیزر درمانی کیو سوئیچ، پوستتان را در آغوش بکشید نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان کیو سویئچ برای افرادی کاربرد دارد که دارای لکه ها پوستی، کک و مک هایی که توسط نور آفتاب ایجاد می شوند و تاتو هایی بر روی پوست هستند. امواج و لرز شی که توسط لیزر بع پوست داده می شود، در میلیارد م ثانیه اتفاق می افتد، این امر سبب می شود تا پیگمنت ها و یا رنگ دانه های پوستی آزاد شوند و طبیعتاً دوباره توسط بدن جذب و دفع گردند.

چگونه از ضرورت لیزر کیو سوئیچ برای پوست مان مطمعن شویم؟

این روش در صورتی که دارای لکه هایی پراکنده ( چه بزرگ و چه کوچک) بر روی پوست خود هستید، برای شما کاملا ملزوم است. البته باید متذکر شویم که این روش برای درمان لکه ها در وسعت کم مناسب است. در صورتی تعداد لکه های پوستی زیاد باشد از یکی از روش های جوانسازی فوتو( مانند؛ نور تابانی و یا لیزر فرکسل) استفاده می شود. این روش در درمان لکه های بازو، قفسه ی سینه و پاها نیز کاربرد فراوانی دارد.

این روش برای افرادی که حامله هستند و یا حدود 6ماه قبل آکوتان دریافت کرده اند، مناسب نمی باشد. و همچنین افراد با سابقه زخم های سرد و یا ویروس هرپس سیمپلکس باید از این روش خود داری نمایند، تا زمانی که بهبود یابند.

چگونه لیزر کیو سوئیچ عمل می کند؟

در زمان درمان از طریق این روش، نقاط داغ ریزی بر روی پوست  احساس می شود. این حالت در زمان درمان با قرار دادن جریان آب سرد بهبود می یابد ( اما به کلی از بین نمی رود). پاک کردن تاتو بدون بیحسی موضعی دردناک است، در نتیجه قبل از لیزر حتما منطقه مورد نظر تحت بیحسی موضعی قرار خواهد گرفت.

brown spots using medlite q switched laser before and after l 300x144 - با لیزر درمانی کیو سوئیچ، پوستتان را در آغوش بکشید
با لیزر درمانی کیو سوئیچ، پوستتان را در آغوش بکشید

لیزر کیو سوئیچ چه مزایایی دارد؟

در یک جلسه درمان به راحتی می توان 70 تا 100% از لکه های قهوه ای پوست را درمان نمود∙ درمان در جلسه دوم و به ندرت در جلسات سوم، سبب طبیعی شدن پوست می شود.

لیزر کیو سوئیچ چه معایبی دارد؟

ممکن است نقاط و لکه های قرمز رنگ و یا قهوه ای رنگ پس از درمان کک و مک های خورشیدی ایجاد شوند. البته نگران نباشید، زیرا این لکه ها موقتی هستند و به خودی خود از بین می روند. ایجاد عفونت و اسکار در این روش بسیار نادر است. در روش لیزر کیو سوئیچ مراقبت های پوستی بسیار اهمیت دارند. قبل از انجام این روش تمام خطرات و فواید توسط پزشک متخصص تان با شما به اشتراک گذاشته می شود.

لیزر کیو سوئیچ چگونه عمل می کند؟

به یاد داشته باشید، در صورتی که سابقه ی تب خال و یا زخم های سرد را دارید، پزشک خود را مطلع سازید. شما تا چند روز و شاید 2 هفته پوسته هایی روی پوست تان مشاهده می کنید ( اگر منطقه ی درمانی پاها باشند، 3 تا 4 هفته طول می کشد). به شما توصیه می کنیم، که از وازلین و یا ژل های پترولیوم در محل استفاده کنید و آن را ببندید. این کار به فرآیند بهبودی محل کمک فراوانی می کند.

ممکن است شما پس از درمان احساس خوبی نداشته باشید و حس سوزش و سوختگی در محل به مدت چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. بعد از لیزر لکه ها قرمز و پوسته می شوند. با توجه به مکانی که از این درمان استفاده شده، بهبود پوسته ها از 3 تا 14 روز طول می کشد. این روش می تواند توسط جوانسازی فوتو و PDT نیز انجام شود.

آیا  لیزر کیو سوئیچ با سایر روش ها سازگاری دارد؟

بله، اما نه در روز درمان و در محل درمان شده – زیرا لیزر در طول درمان حرارت و گرمای شدیدی را به پوست منتقل می سازد، در نتیجه سبب آسیب می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

نظرات و پیشنهاداتتان را با ما به اشتراگ بگذارید!!!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: