با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا شوید!

0

با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا شوید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا شوید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا شوید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا شوید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دراین مقاله با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا می شوید.

کرم های ضد چروک وپیری می تواند به برطرف شدن برخی از اثرات گذشت زمان بر روی پوست شما کمک کند و در برخی موارد حتی اثرآنها را معکوس می کند.

استفاده ازضد آفتاب های حاوی روی

متخصصان پوست معتقدند که استفاده ازکرم های ضد آفتاب حاوی روی یکی از بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست است.  زیرا بهترین مانع درمقابل اشعه های مضرنورخورشید برای پوست های حساس هستند.
اشعه ماوراء بنفش خورشید یا UVA به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و باعث چین و چروک می شود. هرروز حتی اگرازخانه خارج نمی شوید ازکرم ضد آفتاب استفاده کنید. مصرف ضد آفتاب بهترین راه برای کم کردن سرعت پیری پوست است.

images?q=tbn:ANd9GcSDbBmH8BVLVl2V48D71U6cQPJobKR4EgfHuWrefiWeqCzVckYM - با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا شوید!

استفاده ازرتینوئیدها
رتینوئیدها حاوی بیشترین مقدار ماده ضد پیری یعنی کلاژن هستند. کلاژن پروتئینی است که به سفت شدن پوست کمک می کند.  همچنین چین و چروک را کاهش داده و ازپیدایش چین و چروک جدید جلوگیری می کند.  رتینوئیدهای تجویزی مانند ترتینوئین و آداپالن بیش ازهرمحصول دیگری توسط متخصصین پوست برای بیماران تجویزمی شوند.
شما همچنین می توانید از محصولاتی مانند کرم رتینول Correxion برای ازبین بردن چین و چروک های عمیق پوست درشب استفاده کنید. مصرف این محصولات یکی از بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست است.

استفاده از سرم ویتامین C
شما می توانید از سرم های ضد آفتاب حاوی ویتامین C برای محافظت ازپوست خود درمقابل نور خورشید استفاده کنید.

استفاده از اسیدهای چرب امگا
استفاده از اسیدهای چرب امگا بخصوص امگا 9S به بهبود توانایی پوست برای مرطوب ماندن و دفاع در برابر محرک های خارجی کمک می کند.
روغن آرگان یک مرطوب کننده خوب و یک آنتی اکسیدان فوق العاده است باعث آکنه نمی شود.

images?q=tbn:ANd9GcQ0OlAG  IbUd qgEcTy9QXJrNKAp wlluPj673tAbGXZ3 bO7vTA - با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا شوید!

استفاده از نیاسینامید
نیاسینامید فرمی از ویتامین B3 است که موجب افزایش هیدراتاسیون پوست، مانع از دست دادن آب و همچنین تقویت پوست می شود.   نیاسینامید دارای خواص روشن کنندگی پوست نیزمی باشد.
نیاسینامید می تواند به محو شدن رنگدانه های ناهموار مانند لکه های نورخورشید و یا جای جوش کمک کند.

استفاده از مکمل های آنتی اکسیدان
متخصصین پوست توصیه می کنند که با اضافه کردن آنتی اکسیدان ها به رژیم غذایی خود از پیری جلوگیری کنید.  زیرا این مکمل ها ظاهر پوست را بهبود بخشیده و چهره را جذابترنشان می دهند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

images?q=tbn:ANd9GcT5d4zgoC0zbnSsJFZU7rZMaYbMtuAdUCofF9jpxtvK BBlNzmz - با بهترین روش ها برای جوان نگاه داشتن پوست آشنا شوید!

استفاده از اسید هیالورونیک
برای مقابله با چین و چروک پوست می توانید از فرم تزریقی اسید هیالورونیک استفاده کنید. استفاده ازفرم تزریقی ژل اسید هیالورونیک حدود 2 سال دوام خواهد داشت. مصرف موضعی این دارو به اندازه مصرف تزریقی آن مؤثرنیست.

اکثرداروهای جوان کننده و ضد پیری پوست حاوی ساکاراید هستند که به فرم دهی و چاقترشدن پوست بطورموقت کمک می کند.

این محصول بسرعت چین و چروک های اطراف چشم را کاهش می دهد.

استفاده از اسیدهای آلفا هیدروکسی
این اسیدهای ملایم لایه بردار با پوسته پوسته کردن پوست آن را به پوستی نرم و صاف تبدیل می کنند. متخصصین پوست به این محصول توجه زیادی نشان می دهند زیرا ناهمواری های پوست را کاهش می دهد و رنگ پوست را بهبود می بخشد. همچنین چین و چروک صورت را کاهش داده و به پرشدن صورت کمک می کند.

تزریق توکسین بوتولینوم
ازاین محصول پیش ازاین برای ستاره های مشهورسینما استفاده می شد. در حال حاضر یک فراورده عالی برای مبارزه با خطوط عمیق و چین و چروک است.

انواع این محصول عبارتند از :
• بوتاکس
• دیسپورت
• Xeomin

تزریق توکسین بوتولینوم عضلاتی را که باعث چروک های موسوم به پای کلاغ هستند.  همچنین خطوط اخم و خطوط پیشانی را شل کرده و از بوجود آمدن چروک های آینده جلوگیری می کند.
منبع: http://www.webmd.com/

مترجم و محقق:  مینو شفیعی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: