بافت موی کاشته شده: “بافت عجیب” مو پس از کاشت

0

بافت موی کاشته شده: “بافت عجیب” مو پس از کاشت

نتایج در پایان عمل های جراحی زیبایی گاهی فراتر از تصور پیش می روند. عمل هایی مانند؛ برجسته سازی سینه، لیپوساکشن، عمل جمع کردن شکم، عمل بینی و غیره بعد از چندین هفته به سرعت تغییرات چشم گیری در ظاهر فرد ایجاد می کنند و یا نقایص نواحی مورد نظر را بهبود می بخشند. در جراحی ها زیبایی صبر و حوصله نقش مهمی ایفا می کند. کاشت مو یکی از عمل هایی است که ارزش صبر کردن دارد. شما نمی توانید بلافاصله سری پر مو و یا خط مویی پر در اطراف صورت داشته باشید. در حقیقت تا 4 ماه پس از کاشت، مویی رشد نمی کند، بلکه با گذشت حدود 18 ماه ، نتایجی را می توان مشاهده نمود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بافت موی کاشته شده: "بافت عجیب" مو پس از کاشت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بافت موی کاشته شده: "بافت عجیب" مو پس از کاشت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بافت موی کاشته شده: "بافت عجیب" مو پس از کاشت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در پروسه ی کاشت مو، مو و پوست سر دچار تغییر و تحولاتی اساسی می گردند. البته این تغییرات بسیار عادی هستند.

موهای جدید، پس از کاشت شروع به ریزش می کنند

شما برای حفظ موهای کاشته شده باید به تمام مواردی که پزشکتان برای شما تجویز کرده است، عمل کنید. تا به تدریج به بهبودی نزدیک شوید. برای مثال؛ طریقه ی دوش گرفتن، خوابیدن، نپوشیدن کلاه بیسبال مورد علاقه تان و مواردی از این قبیل را رعایت کنید. اما هنوز هم موهای شما می ریزند. مشکل از کجا نشات میگیرد؟  شما اشتباهی مرتکب نشده اید. گاهی فولیکول های مو ریشه نمی گیرند و کاشت باید در ناحیه ای دیگر انجام شود. زمانیکه  فولیکول در پوست سر ریشه بگیرد، در هفته ی سوم یا چهارم به اطراف پراکنده می شود و سبب رشد موها در محل مورد نظر می گردد.

slider02 300x123 - بافت موی کاشته شده: "بافت عجیب" مو پس از کاشت
بافت موی کاشته شده: “بافت عجیب” مو پس از کاشت

بافت مو کاشته شده: موهایی که تازه جوانه زده اند، بافتی سفت و سخت دارند

بعد از 4 ماه، جوانه هایی از مو در حال رشد دیده می شوند. اما بافت این مو ها طوری است که گویی متعلق به پوست سر شما نیستند. این مو ها سفت، خشن، شکننده یا حتی موج دار هستند. به هر حال شباهتی به موهای اطرافشان ندارند. دلیل این امر وجود تغییراتی در فولیکول های مو است که نیاز به زمان دارند تا با شرایط و پوست مطابقت پیدا کنند. بافت مو در طی دو یا سه چرخه ی رشد ، صافتر می شود و جنس بهتری پیدا می کند. هنوز هم دلیل رشد مو در طی 18 ماه به درستی تشخیص داده نشده است.

مطابقت نداشتن محصول پایانی کاشت مو با سایر مو ها

گاهی در موارد BHT ( کاربرد مو از مناطقی غیر از سر)، موهای کاشته شده ممکن است با سایر موهای اطراف سر و محل هم خوانی نداشته باشند. ممکن است تفاوت هایی در رنگ، زبری، و سرعت رشد با یکدیگر داشته باشند. این روش در شرایطی اتفاق می افتد، که جراح تشخیص دهد که شما دچار کم مویی یا کم پشتی مو هستید، در نتیجه ناحیه ای دیگر از بدن را برای برداشت فولیکول ها انتخاب می کنند.

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

پس نگران نباشید!!! تغییر بافت مو در اثر برداشت فولیکول از بدن و کاشت آن به پوست سر است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: