اسکار – آیا برای منافذ باز پوست یا همان اسکار درمان قطعی وجود دارد ؟

0

اسکار 

همانطور که می خواهی گذشته خود را فراموش کنید ، چهره خود را ببا زخم ها و اسکار هایی که به علت وجود آکنه ایجاد شده است را به یاد می آورید. این که آیا آنهابیشتر شده و قرمز هستند ،  حالت صاف دارند  و باعث افسردگی  شما شده اند شما را ناراحت می کند ، زخم های آکنه شانس  را برای  این درمان های جدید صاف کردن پوست کمتر می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - اسکار - آیا برای منافذ باز پوست یا همان اسکار درمان قطعی وجود دارد ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - اسکار - آیا برای منافذ باز پوست یا همان اسکار درمان قطعی وجود دارد ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - اسکار - آیا برای منافذ باز پوست یا همان اسکار درمان قطعی وجود دارد ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ما همیشه درباره آکنه نگران هستیم و این کار همچنان ادامه دارد. هیچکس هرگز نمی تواند از وجود  لکه ها و جوش ها از  روی صورتش بویژه روی صورتش بگذرد ! این منطقه منطقه ای است که به نظر می رسد اکثر افراد  بیشترین ضربه را  در مورد جوش و اسکار پس از آن تجربه می کنند. چهره ما به طور مداوم در معرض همه چیز  قرار می گ اطراف در حالی که بسیاری از بدن پناهگاه لباس. این با باد، گرد و غبار، رطوبت و همچنین حداکثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید مطابقت دارد که در همه موارد سخت ترین چیز برای آکنه است. زخم آکنه خطرناک ترین جنبه ی همه ی چیزها است و همه چیز مرگ و میر از آن می ترسد. این چیز واقعی آکنه است که همه از آن ترسناک ترند، بیشتر از خود آکنه!

اسکار چگونه ایجاد می شود ؟

پس از اینکه آکنه گرفتید و بعد از آن آکنه ها  از بین رفت ، گاهی علائم  و اسکارهایی را  روی پوست شما می گذارد. شما نمی توانید جوشها را مشاهده کنید و هیچ نقشی یا سفیدرنگ یا سیاه و سفید یا هر گونه علامت دیگری از آکنه وجود ندارد. اما شما می توانید ببینید که آکنه  وجود دارد نوعی ازاسکار ها  قابل مشاهده است که می تواند نشان می دهد که جوش وجود دارد. این زخم و اسکار پس از آکنه است زخم هایی کهپس از ایجاد آکنه ایجاد  می شوند. این بدترین چیز در مورد آکنه است و کسانی که آکنه دارند می دانند که در نهایت آکنه خود را از بین می رود، حتی اگر ماه ها و سال ها طول بکشد. آنچه که آنها نمی دانند این است که آیا آکنه زخم وجود دارد یا نه، زیرا ممکن است سال ها طول بکشد تا بهبود یابد.

آیا اسکار پس از آکنه  دائمی است؟

در حال حاضر برای رسیدن به سوال نهایی، سوال کل مقاله در واقع بر این اساس است که  شما می دانید که  اسکار پس از آکنه وجود دارد. و همه ما اغلب می دانیم که زخم ها دائمی هستند مگر اینکه شما عمل جراحی پلاستیک کنید. اسکار ممکن است کمی تار  شود و ممکن است حتی کمی محو شود اما حتی میزان کمی  از علائم  همیشه باقی می ماند. با این حال، نیازی به نگرانی در مورد آن با زخم های آکنه نیست. مهم نیست که قبل از آن شنیده باشید ،  اما این را بدانید زخم های آکنه دائمی نیستند. اگر می خواهید، به راحتی می توانید آنها را با روش درست  از دست آنها خلاص شوید. صادقانه بگویم، زمان زیادی می گیرد، اما قطعا با گذشت زمان، به ویژه اگر پوست شما جوان است. و جوان  یعنی کمتر از سن چه سال می توانید اسکار ها را درمان کنید.

چگونه  اسکارها درمان می شوند ؟

برای حذف زخم های آکنه، روش های  زیادی وجود دارد که می توانید آنها را  انجام دهید. برای دوباره یادآوری، شما باید در  کل پروسه صبور باشید. استرس واقعا برای پوست مفید نیست زیرا می تواند علائم شما را بدتر کند و حتی ممکن است باعث ایجاد مجموعه ای از جوش های دیگر به دلیل هورمون های ثابت که تحت استرس آزاد می شود و حتی افزایش فشار خون باعث التهاب روی پوست شود. با این وجود، درک کنید که شما باید با دقت به روند رسیدگی کنید.

اولین و مهمترین چیزهایی که شما باید انجام دهید تا زخم های آکنه خود را از بین ببرید نوشیدن آب  است. حالا شما باید فکر کنید که چیزی شبیه این چیزی است که می گویند چون آب چیزی است که قبلا هر روز نوشیدید و از تغییرات زیادی برخوردار نیستید. خوب، ترفند این است که فقط آب را نوش جان کنید. اما ار مهم  این است که آب زیادی بنوشید! اگر شما می توانید آن را مدیریت کنید، دو بار یا سه بار آب مورد نیاز خود را بنوشید. اکثر مردان و زنان نمی دانند که بدن آنها واقعا خشک شده است. آنها ممکن است احساس تشنگی نکنند، اما پوست آنها تفاوت را احساس خواهد کرد و از این رو باید از داخل به درمان بپردازند. آب واقعا می تواند بدن شما را کاملا پاک کند. این فقط چیزی است که لازم است پوست شما را  شاداب تر می کند.

دومین کاری که باید انجام دهید این است که رژیم غذایی خود را درست تنظیم کنید. این نکته بسیار مهم است. شیرینی های  و مواد شیرین فراوان نخورید یا غذاهای پروتئینی با پروتئین بالا در فواصل کوتاه بخورید.. اطمینان حاصل کنید که شما در هر رژیم غذایی هر دسته از  مواد مغذی  را داشته باشید، اما سعی کنید بیشتر از سبزیجات و میوه ها بخورید. آنها در بهبود پوست بسیار موثر  هستند.

آخرین چیزی که باید انجام دهید این است که به لحاظ علمی  به پوستتان کمک کنید. سعی کنید از شستشوی صورت استفاده کنید که در بهبود  آکنه و اسکار موثر است و اگر بتوانید چهره خود را با کرم های خاصی ماساژ دهید که می تواند به بهبود زخم های پس از آکنه کمک کند. بعضی از مردم دوست دارند از محصولات طبیعی که طبیعت گیاهی دارند استفاده کنند. آنها هم خوب هستند به طور خلاصه، غیر ممکن است از محصولات پاکسازی استفاده نکنید، بنابراین با استفاده از آنهایی که موثرند که می توانند زخم های آکنه را درمان کنند، سعی کنید که  این روند را سرعت می بخشد.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دلیل ایجاد اسکار چیست ؟

اسکار ها زمانی رخ می دهند که درم، دومین عمق ترین لایه پوست، به علت آسيب، جراحی، برداشتن در پوست و غیره آسیب دیده است.هنگامی که یک زخم اتفاق می افتد، پوست شما به حالت بهبودی سریع وارد می شود و شروع به تلاش برای بستن آن تا حد امکان می کند.ابتدا یک لخته خون بر روی سطح پوست (اپیدرم) شکل می گیرد و برش را تشکیل می دهد تا پوست را تشکیل دهد.سپس، درمات با کار کردن در زیر ارسال فیبروبلاست ها (سلول هایی که کلاژن را ایجاد می کنند) کار می کنند تا بازسازی بافت را آغاز کنند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

از آنجا که پوست شما عجله دارد تا خودش را تعمیر کند و بافت را دوباره پر کند، کلاژن ممکن است در الگوی ساختاری منظم سازماندهی نشده باشد که بقیه پوست شما را تشکیل می دهد.این رویکرد شتابزده می تواند به  ایجاد اسکار منجر شود. کلاژن بیش از حد باعث ایجاد یک زخم بزرگ می شود، در حالی که کمبود کلاژن باعث ایجاد یک زخم می شود.در عرض چند سال بعد از جراحت، پوست شما برای جایگزینی این کلاژن خالص با بافت تمیز کار خواهد کرد، بنابراین ممکن است  د این رونباعث کاهش زخم شود، اما ممکن است هرگز به طور کامل از بین نرود یا به ظاهر اولیه پوست بدست نیاید.

عواملی که در روند بهبودی اسکار موثرند کدامند ؟

سن – پوست پیر دارای کلاژن و کشش کمتر است، و از این رو دیر تر خوب می شود و اثرات اسکار در آن عمیق تر است.

تن پوست — کسانی که پوست تیره تر  دارند روند بهبودی آنها نسبت به اسکار  قابل توجه است.

محل جراحت – اگر بر روی جایی که اسکار یا زخم ایجاد شده است   برای بهبودی برداشته می شود، می گویند که در زانو که احتمال ایجاد جراحت بسیار می شود یا پا که اصطکاک دائمی از کفش را تجربه می کند، احتمال بروز زخم بیشتر است.

هورمون ها – سطح هورمون ها می توانند احتمال ابتلای شما به زخم ها و یا هیپرپیگمانتاسیون را تحت تأثیر قرار دهند.

انواع اسکار ها 

کلوئید یا هیپرتروفی
کلوئید ها  جرا حاتی  هستند که زخم های برجسته ای دارند که مانند بافت های پف کرده و بافتی شبیه هستند و همچنین ممکن است صورتی یا تیره تر از پوست اطراف باشند.

به طور مشابه، یک اسکار هیپرتروفیک نیز ممکن است زیاد شوند، اما فراتر از  آن نقطه صدمه نمی بیند.

این نوع از زخم ها رخ می دهد زمانی که بیش از حد تولید بافت در محل زخم جمع آوری شده و کلاژن جمع آوری شده و تحت لایه بالای پوست overbuilt.قرار می گیرد.

علل ایجاد کلوئید چیست؟

هنگامی که  در لایه درم پوست شما به حالت بهبودی تهاجمی ایجاد می شود، در پوست شما  فیبروبلاست ارسال می شوند تا توزیع کلاژن را برای بازسازی بافت آغاز کند.

با این حال، به جای داشتن زمان برای قرار دادن همه چیز در یک سبک منظم، بحالت بافت سبدی پیش می رود – که چطور بقیه پوست شما تشکیل شده است – آنها شروع به پرتاب تولید بیش از حد کلاژن به شکل تصادفی شروع به بسته شدن پوست می کند.

بنابراین، شما در نتیجه یک دسته از کلاژن بدون ساختار، در زیر لایه بالای پوست ساخته می شود که  خود  این مورد را که منجر به زخم افزایش یافته است.

اسکار آتروفیک

اگر شما به عنوان در کودکی آبله مرغان گرفته اید ، ممکن است اثرات آن را تا چند سال به شکل اسکار به همراه داشته باشید.  این جایی است که آنها نام آشنا خود را، “چاله شدن پوست ” عنوان  می کنند.این یک زخم آتروفیک است که در داخل آن نفوذ کرده و بر روی پوست شما اثر گذاشته است.این زخم های معمولی از هر دو نوع اپوکسی و سوزنی هستند.

عللل اسکار  آتروفیک چیست؟

این زخم های عمیق  در هنگام ایجاد آسیب به ساختار زیر پوست – سلول های چربی یا کلاژن – معمولا به علت التهاب ایجاد می شود. نتیجه این است که بافت کافی برای پر کردن پوست وجود ندارد، بنابراین باعث ایجاد افسردگی در سطح پوست می شود.

جای جوش چیست ؟

به نظر می رسد که در حال مبارزه با ضایعات در حال حاضر درد نیست، آنها می توانند شما را با زخم های پایدار ترک کنند. و من فقط درباره آسیب های پوستی از برداشتن و کشیدن جوش ها صحبت نمی کنم. اگر چه، برای پوست نیز حتی این مورد هم  مناسب نیست. دست ها، در برابر این موارد مقاوم ترند.من در مورد آکنه کیستیک صحبت می کنم.

این برآمدگی های  عمیق در پوست ریشه دارد و وقتی که گلها و باکتری ها در زیر سطح پوست خود جمع می شوند و می نشینند، می توانند به لایه های عمیق آسیب برسانند و سبب بروز زخم هایی شوند که می توانند شکل های مختلفی داشته باشند.

زخم های یخی شکل 

اینها زخمهای عمیق و ضخیم هستند که ممکن است منافذ زیادی داشته باشند. آنها زمانی رخ می دهند که التهاب موجب کلاژن زیر سطح پوست می شود و باعث افسردگی می شود.

زخم های لوله ای شکل 

زخم های رولینگ  زخم هایی تو رفته  با لبه های گرد هستند و به طور معمول تعداد کمی از آنها در یک منطقه نزدیک وجود دارد و آنها را مانند یک زخم پیوسته و خفیف ظاهر می شوند. این زخم ها زمانی ایجاد می شود که لایه بافت زیر جلدی (لایه زیر درم) بافت فیبری ایجاد می کند که لایه های بالای آن را حمل می کند.

زخم جعبه ای شکل 

این زخم ها  به شکل افقی گسترده ای با لبه های تعریف شده تر است. هنگامی که یک کیت سلول های چربی زیر پوست را در معرض انقباض قرار می دهد، زخم های جعبه ای شکل ایجاد می شود.

پرفیوژن

این زخم باعث ایجاد یک نقطه تاریک در سطح پوست می شود که ممکن است شبیه یک چاله باشد.پرفیوژن زمانی اتفاق می افتد  ملانوسیت ها (سلول های تولید کننده ملانین یا رنگدانه) در تولید ملانین در محل آسیب یا التهاب ناشی از آکنه بهشکل عمیق تری تبدیل  می شوند.

اگر با آکنه کیستیک برخورد دارید، مجبور نیستید  به تنهایی انجام دهید. من همیشه توصیه می کنم با متخصص پوست تماس بگیرید گزینه های درمان بسیاری وجود دارد و آنها می توانند به شما کمک کنند که کدام یک از بهترین ها برای مراقبت از پوست شما مفید باشد.

اسکار آکنه یک چیز بد است و گاهی اوقات به نظر می رسد دائمی است، اما اغلب بر روی پوست افراد سالخورده اتفاق می افتد؛ زیرا آنها هیچ کاری در مورد زخم هایشان انجام ندادند و زمانی که اشتباه خود را متوجه شدند، خیلی دیر شده است. هنگامی که شما بزرگتر هستید، پوست شما همانطور که در هنگام جوانتر شدن است، بهبود نخواهد یافت. با این حال، در نظر داشته باشید که آنها دائمی نیستند و شما باید هر کاری را که می توانید انجام دهید تاشر آنها خلاص شوید

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع : 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: