الکترولیز و هر آنچه باید در خصوص آن بدانید!

0
eyebrow hair removal 300x161 - الکترولیز و هر آنچه باید در خصوص آن بدانید!
الکترولیز موهای زائد

الکترولیز، تنها روش مورد تایید پزشکی در زمینه از بین بردن موهای زائد است. الکترولیز، یک دوره درمانی است که موهای زائد را بطور دائم از بین میبرد و تنها توسط پزشکان ماهر و با تجربه صورت میپذیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - الکترولیز و هر آنچه باید در خصوص آن بدانید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - الکترولیز و هر آنچه باید در خصوص آن بدانید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - الکترولیز و هر آنچه باید در خصوص آن بدانید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

الکترولیز، شناخته شده ترین روش رفع دائمی موهای زائد است و نتایج موثری از خود به جای میگذارد. دکتر چالز میشل برای اولین بار در سال 1875 موفق به از بین بردن موهای زیر پوستی مژه شد. وی دریافت هنگامیکه فولیکول تحت درمان الکترولیز قرار گیرد، بطور دائم مو را از بین خواهد برد.

بالغ بر 100 سال است که از الکترولیز بعنوان قابل اعتماد ترین و امن ترین روش برای انواع پوست و مو استفاده میشود. بسیاری از درمان های جدید از بین بردن موهای زائد، یا فقط رشد مو را کاهش میدهند یا موقتی هستند و موهای زائد پس از چند سال مجددا ظاهر میشوند. اما الکترولیز تنها روشی است که بطور کامل موهای زائد را از بین میبرد و دائمی نیز میباشد.

برای افرادیکه بدون در نظر گرفتن رنگ پوست یا موی خود به دنبال از بین بردن دائمی موهای زائد خود در هر قسمت از بدن هستند، بهترین و تنها روش اثبات شده، الکترولیز محسوب میشود.

بر اساس نوع پوست، الکترولیز به 3 روش دسته بندی میشود که هر 3 روش قابلیت حذف دائم موهای زائد را دارند. این روش ها عبارتند از:

  • گالوانیک
  • ترمولیز یا آر اف دیاترمی (تجزیه شیمیایی در اثر حرارت)
  • ترکیبی

 

electrolysis hair removal 1 300x100 - الکترولیز و هر آنچه باید در خصوص آن بدانید!
مراحل الکترولیز

روش کار الکترولیز

در الکترولیز، میله بسیار نازکی بنام پروب (به اندازه قطر مو) که یکبار مصرف و استریل شده است را وارد فوایکول مو میکنند. سپس مقدار بسیار کمی انرژی با مهارت داخل فولیکول مو تخلیه میشود. تنها حسی که فرد حین انجام این پروسه متوجه میشود، گرماییست که از پروب تا پایه فولیکول عبور میکند. تخریب فولیکول توسط حرارت (روش ترمولیز) یا واکنش شیمیایی (روش گالوانیک) و یا ترکیبی از هردو روش صورت میپذیرد.

 

منبع: http://www.electrolysis.co.uk/

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: