آبرسانی به پوست با هیدرودرم

0

1 300x164 - آبرسانی به پوست با هیدرودرم

روش هیدرومیکروابریژن روشی غیرکریستالی برای  فرآیند میکرودرم ابریژن است. این روش جدیدترین ابتکار در زمینه فن آوری های مراقبت از پوست است. با استفاده از واترجت ها، لایه خارجی پوست شکسته می شود. این کار باعث می شود که بافت صاف تر و مسطح تری از پوست ظاهر شود. این روش برای کسانی که در فکر لایه برداری پوست خود هستند، اما پوست بسیار حساسی دارند، بسیار فوق العاده است.این روش درمان برای درمان خشکی پوست نیز مفید است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آبرسانی به پوست با هیدرودرم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آبرسانی به پوست با هیدرودرم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آبرسانی به پوست با هیدرودرم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش هیدرودرم میکرو ابریژن بسیار آرام و ملایم است و فرد در طول آن احساس ناراحتی نمی کند. پس از درمان پوست کمی صورتی رنگ می شود که خیلی سریع برطرف می گرد. این روش برای انواع پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث بهبود  چین و چروک، فشردگی پوست و بستن منافذ باز پوست، لکه های پوستی یا کمرنگی پوست می شود. پوست های چرب با این روش چربیشان کمتر می شود و حفره های پوستی کوچک تر می شود. پف چشم ها نیز با استفاده از روش میکرودرم ابریژن درمان می شود. همچنین جریان گردش خون و لنفاوی نیز با  این روش افزایش پیدا می کند. مدت کمی پس از انجام روش نتایج قابل مشاهده هستند. پوست نرم می شود و آبرسانی به پوست صورت می پذیرد. فرآیند میکرودرم ابریژن حدود  نیم ساعت طول می کشد. آبی که مورد استفاده قرار می گیرد، آب مقطر، آب نمک یا آبی است که با مواد معدنی و ویتامین ها ترکیب شده است.

در روش آبرسانی پوست میکرو ابریژن از یک میله سرالماسی برای لایه برداری آرام پوست استفاده می شود. سر الماسی میله پوست را به آرامی می مکد تا سلول های مرده پوست از بین برود. آب با نازل مافوق صوتی که به دستگاه میکرودرم ابریژنمتصل است، ارائه می شود. سپس میله سرالماسی با یک سرم پوست را خیس می کند. این سرم طوری ساخته شده است که پوست را کاملا خیس کند.

نحوه انجام روش هیدرودرم میکرو ابریژن

این روش منجصر به فرد به طور همزمان در پنج سطح مختلف کار می کند. در هر جلسه هیدرودرمی با استفاده از آب، اکسیژن و گازهای پزشکی دیگر(استفاده از این گازها اختیاری است) که در سرعت فوق صوت عرضه می شود، شستشو پرفشار  به آرامی در پوست انجام می شود. این شستشوی آرام باعث باز شدن حفره ها و از بین بردن مواد زائدی است که به صورت طبیعی در طول چندین سال در پوست ایجاد شده اند. علاوه براین، در هر جلسه میکرودرم ابریژن گردش خون میکرو در ناحیه درمان شده صورت می گیرد. پوست با طراوت تر، جوان تر و صاف تر می شود.

مزایای روش هیدرو میکرودرم ابریژن

در پاسخ به این سوال که چرا روش هیدرودرم میکرو ابریژن را باید انتخاب کرد؟ باید گفت این روش نسبت به روش میکرودرم ابریژن معمولی نتایج طولانی مدت تری را عرضه می کند. آبرسانی به پوست به طور کامل به لایه جدید پوست که در زیر سلول های پوستی مرده شکل می گیرند انجام می شود و لایه جدی پوست را مرطوب می کند. در نتیجه ورم و قرمزی کمتری قابل مشاهده است. این روش درمانی قبل از رویدادهای مهم زندگی مثل عروسی، سالگرد ازدواج و غیره، فوق العاده است.

روش هیدرومیکرودرم ابریژن را برای کدام نواحی بدن قابل استفاده است؟

روش های میکرودرم ابریژن عموما بر روی صورت، گردن و قسمت بالای سینه و زیر گردن صورت می گیرد. با این حال، این روش ها را به آسانی می توان برای صاف و هموارسازی هر ناحیه از بدن مورد استفاده قرار داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: