چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟

0
300x216 - چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟
چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟

داشتن اندامی زیبا آرزوی هر فردی است. شاید بتوان زیبایی را در تناسب معنی کرد. یکی از اندامی که در بدن می تواند زیبایی را به خصوص در بانوان نمایان کند متناسب بودن ساق پا در بدن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ساق پا باید متناسب باشد و در افراد مختلف این تناسب معنی متفاوتی دارد. ساق پای بعضی از زنان کوچک و لاغر است، برای رفع ایتن مشکل راه های متفاوتی وجود دارد که موثر ترین و بهترین آن ها عمل زیبایی ساق پا است که به دو روش انجام می شود:

1_ پروتز ساق پا

2_ تزریق چربی در ساق پا

گروهی از زنان نیز ساق پای بزرگ و چاقی دارند و به دنبال ساق پای لاغر و خوش فرم هستند. در این افراد نیز این مشکل با عمل زیبایی ساق پا (لیپوساکشن ساق پا) انجام می گیرد. بدین صورت که چربی های اضافه حین این جراحی از پا خارج می شود و فرم زیبا و جدید به پا داده می شود.

چگونه به ساق پا چربی تزریق می شود؟

186x300 - چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟
چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟

تزریق چربی به ساق پا عوارض کمتری نسبت به پروتز ساق پا دارد. چرا که در این روش چربی از بدن خود فرد (پهلو ها یا ران) گرفته می شود و به ساق پا تزریق می شود و چون متعلق به خود فرد است با مکانیسم بدنش سازگار بوده و مشکلی پیش نمی آید.

این عمل بین 1 تا 2 ساعت به طول می انجامد و نیازی به بستری بعد از جراحی نخواهد داشت.

عوارض این روش :

این روش عوارض خاص و جدی نخواهد داشت. ممکن است بعد از جراحی فرد در ناحیه ساق پا دچار درد و تورم و کبودی شود، که کاملا طبیعی بوده و بعد از چند روز رفع می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

این عمل نیز مانند هر عمل دیگری باید زیر نظر پزشک مجرب و متخصص انجام شود، در غیر این صورت مانند هر عمل دیگری مشکلات و عوارض بدی مانند عفونت، عدم تقارن در شکل ظاهری و خونریزی خواهد داشت. بنابر این حتما باید با پزشک متخصص مشورت و عمل انجام شود.

نحوه انجام پروتز پا :

این روش در افرادی انجام می شود که بدن خودشان چربی مورد نظر برای عمل زیبایی ساق پا را ندارد و از آنجا که انتقال چربی افراد دیگر به بدن آن ها موجب بروز مشکلاتی مانند ناسازگاری و التهاب در بدن می شود از این روش استفاده می شود.

این عمل نیز مانند روش بالا بین 1 تا 2 ساعت زمان میبرد و نیاز به بستری ندارد.

عوارض پروتز ساق پا :

از عوارض احتمالی این روش می توان به عفونت، خونریزی از ناحیه زیر پوست و جابجایی پروتز درون ساق پا اشاره کرد. مابقی عوارض مانند کبودی و درد و تورم کاملا طبیعی بوده و طی روزهای آتی رفع خواهد شد.

لیپوساکشن ساق پا :

.jpg - چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟
چگونه ساق پای زیبا و متناسب داشته باشیم؟

در افراد چاق با برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن می توان به زیبایی و تناسب پا کمک کرد. در افراد چاق لیپوساکشن ساق پا بهتر از مابقی اندام های بدن انجام میشود، چرا که چربی به سطح پوست نزدیک است و جراح دسترسی راحت و بهتری دارد.

عوارض این روش :

عوارض احتمالی این روش عبارتند از چروک شدن ناحیه ای که چربی از آن خارج شده، لخته شدن خون، فرو رفتگی،تغییر رنگ پوست و انسداد عروق اشاره کرد. مابقی عوارض همان طور که قبلا اشاره شد طبیعی بوده و رفع خواهد شد.

مقالات بعدی ما را در این زمینه دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: