هایفو واژینال تایتنینگ چیست؟

0

هایفو واژینال تایتنینگ چیست؟

امروزه با تغییر ایده آل هی زیبایی شناختی عموم مردم،جراحی پلاستیک واژن نیز همچون جراحی های زیبایی صورت و بدن،از محبوبیت بالایی در بین خانم ها برخوردار شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - هایفو واژینال تایتنینگ چیست؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - هایفو واژینال تایتنینگ چیست؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - هایفو واژینال تایتنینگ چیست؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا مدتی قبل تنها راه لیفت واژن برای خانم ها صرفا استفاده از جراحی بودکه داریا ریسک بالای جراحی است و به دلایل فراوان ،همچون ترس بیمار از جراحی ،دوره نقاهت نسبتا طولانی و همچنین درد و خونریزی تا مدتی کیفیت زندگی و سلامتی بیمار ر تحت الشعاع قرار می داد و بعضا باعث انصراف بیمار از عمل جراحی میشد.

با ظهور لیزco2 بخشی از نگرانی های بیماران بابت عوارض و خطرات ناشی از جراحی برطرف شد و استفاده از آن برای لیفت واژن به طور چشم گیری افزایش یافت .

به نحوی که نقطه عطفی در صنعت جراحی پلاستیک و زیبایی شد.

با این حال برخی ازپارامتر های لیزر co2همچون اپراتوری نسبتا سخت،ترس از ایجاد عوارض و سوختگی توسط لیرز،کم تر بودن عمق نفوذ لیزر co2نسبت به موج اولتراسونیک و همچنین ظهور تکنولوژی هایفو در درمان افتادگی پوست،باعث شد این تکنولوژی به سرعت جایگزین لیزر co2شود.

فرسودگی و افتادگی بافت واژن چه مشکلاتی در بانوان ایجاد میکند؟

فرسودگی و افتادگی بافت واژن برای خانم ها از سن 30 سالگی شروع میشود (حتی برای خانم های باکره)

طبق آمار 90 درصد از خانم های متاهل و همچنین 80 درصد از خانم ها پس از بارداری دچار فرسودگی و افتادگی بافت واژن میشوند.

پس از ازدواج و باروری ،تولید فیبر های الاستیک داخل واژن کاهش یافته ومقداری از فیبرهای الاستیک شکسته میشوند،در نتیجه اندازه دهانه واژن افزایش می یابد .

همچنین دیواره واژن شکننده و نازک شده و در نتیجه دسترسی میکروب ها و عفونت به داخل بدن میسرمیشود .

از طرفی شکنندگی و نازک شدن دیواره وازن باعث کاهش حساسیت شبکه عصبی در واژن و نهایتا کاهش میل و لذت جنسی و همچنین مقاربت دردماک میشود که این موارد در طوانی مدت باعث اضطراب،اختلل غدد درون ریزو به دنبال آن بیخوابی و کج خلقی در بانوان میشود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در واژن های شل،بسیاری از میکروب ها،سموم،سلول های مرده پوست و مقداری از خون قاعدگی در داخل واژن باقی مانده که باعث ایجاد عوارض گوناگون ازجمله :خارش قسمت خارجی دستگاه تناسلی  ،بوی بد واژن ،عفونت گردن رحم ،فرسایش غیر قابل درمان دهانه رحم و بیماری های مزمن التهابی لگن میشود.

تنش در پیوند زناشویی

کاهش میل جنسی خانم ها که در نتیجه فرسودگی و افتادگی بافت واژن ایجاد  میشود،باعث ناراضایتی شریک جنسی شده و در نهایت منجر بهتنش در پیوند زناشویی میشود

مقالات بعدی مارا در این زمینه دنبال کنید .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: