لیفت بینی با نخ: دیگر از عمل زیبایی بینی نترسید!!!

1

nose thread lift 300x169 - لیفت بینی با نخ: دیگر از عمل زیبایی بینی نترسید!!!
لیفت بینی با نخ: دیگر از عمل زیبایی بینی نترسید!!!

لیفت بینی با نخ چه تاثیری بر چهره می گذارد؟

آیا مایلید بینی صاف و کشیده ای داشته باشید و از عمل های جراحی تهاجمی و تزریقات هراس دارید؟ لیفت بینی با نخ، پاسخی مناسب برای شماست. در کره و ژاپن این روش طرفداران بسیاری دارد. به دلیل سهولت و سرعت در انجام کار، لیفت بینی به ” وقت ناهار” معروف شده است. این روش به شما کمک می کند تا بینی صافتر و کشیده تر در ناحیه ی پل بینی و نوک بینی داشته باشید. در این روش به راحتی نوک بینی شما لیف می شود. و ظاهری تیز تر و زیبا تر پیدا می کند. دیگر زمان جراحی های تهاجمی و خطرناک به پایان رسیده. بلکه با استفاده از لیفت بینی با نخ شما زیر بار هیچ گونه عمل جراحی نمی روید و عملی نیمه تهاجمی و بی نیاز از عمل های جراحی پر خطر است. این روش همچنین برای افرادی که از پر کننده های پوست مانند ژل و فیلر های دیگر هراس دارند. بسیار مفید است. زیرا این افراد از تبدیل شدن ژل به توده و یا تغییر مکان دادن آن و پخش شدن آن زیر پوست نگران هستند. نتایج پایانی لیفت بینی با نخ بینی کوچک و نوک تیز پل بینی صافتر و پرتر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت بینی با نخ: دیگر از عمل زیبایی بینی نترسید!!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت بینی با نخ: دیگر از عمل زیبایی بینی نترسید!!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت بینی با نخ: دیگر از عمل زیبایی بینی نترسید!!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت بینی با نخ چیست و چگونه عمل می کند؟

nose 300x169 - لیفت بینی با نخ: دیگر از عمل زیبایی بینی نترسید!!!
لیفت بینی با نخ

نخ هایی که در لیفت بینی استفاده می شوند PDO نامیده می شوند. این نخ ها به طور علمی پس از گذشت مدتی توسط بدن جذب می شوند. با جذب این نخ ها توسط بدن در آن نواحی جذب، کلاژن و فیبروبلاست تولید می شود. و بینی را به سمت بالا می کشد و به آن فرم می دهد. همچنین این روش در لحظه انجام می شود و شما می توانید نتایج را ببینید.

مدت زمان لیفت بینی با نخ چقدر است؟

اثرات این روش از 1 تا 2 سال بر چهره ی افراد بجا می ماند. در ضمن به دلیل اثرات مختصر، این روش نیمه دائمی است، که پوست کلاژن می سازد و پوست سخت و سفت تر می شود. برای رسیدن به نتیجه ای ایده ال، درمانی مجدد، پس از 6 تا 12 ماه توصیه می شود. تعداد نخ های مورد استفاده در این روش برای دست یابی به نتایجی عالی از یک شخص به دیگری متفاوت است. که قبل از عمل حتما پزشکتان با شما مشورت خواهد کرد.

اثرات جانبی محتمل در لیفت بینی با نخ

هیچ اثر جانبی در این روش وجود ندارد. هیچ دوره ی نقاهتی نیزوجود ندارد. تنها به نوک بینی ماده ای تزریق می شود. این روش نسبت به سایر روش ها از ریسک کمتری برخوردار است.اما مانند تزریق پرکننده ها در فرد کمی ایجاد ناراحتی می کند و البته پس از 2 هفته فرد بهبود می یابد. احتمال عفونت بسیار پایین است ولی با این حال از آرایش کردن بلافاصله پس از عمل خود داری کنید. بعد از گذشت حداقل 3 ساعت به آرایش پوست خود بپردازید.

آیا نوع نخ در لیفت با نخ مهم است؟

بله، نقشی مهم ایفا می کند. علاوه بر مهارت پزشک متخصص، نوع نخ مصرفی نیز بسیار مهم است. نخ های بسیاری در بازار موجو هستند که به دلیل ظریف و تک بودن تاثیر لازم را بر چهره ی شخص نخواهند داشت.البته نخ خایی با ضخامت بالا نیز وجود دارند که ایجاد اسکار می کنند و از خود رد به جای می گذارند.

چرا گاهی این روش نتیجه بخش نیست؟

نخ های کوتاه نتیجه ای در بر نخواهند داشت مگر اینکه شما به دنبال وقت پذرانی هستید.نخ های با ضخامت بالا ایجاد اسکار در محل تزریق می کنند. تنها نخ های دندانه دار هستند که بهترین نتیجه را به دنبال خواهند داشت. اگر شما از این روش به نتیجه نرسیده اید، شاید به دلیل: انتخاب اشتباه پزشک خود انتخاب اشتباه نخ تعداد نادرست نخ های کارگذاری شده تکنیک اشتباه در این روش بهترین انتخاب نخ های دندانه دار هستند که به پوست متصل می شوند و آن را بالا می کشند. در غیر این صورت فقط پوست بالا کشیده می شود و نه بینی!

آیا این روش برای مردان نیز توصیه می شود؟

بله، البته. همانطور که مردان از نظر جسته بزرگتر و قوی هیکلتر هستند در روش لیفت با نخ نیز به تعداد نخ بیشتری نیازمند هستند.

به چند جلسه برای رسیدن به بهترین نتایج نیاز است؟

معمولا در این روش بیشتر تمرکز بر تعداد و نوع نخ ها است و نه تعداد جلسات ولی به طور کلی در یک جلسه انجام می شود.

کدام روش را انتخاب می کنید؟ نخ و یا ژل؟

انتخاب این روش ها به هدف و ظاهر بینی شما بستگی دارد. گاهی ادغامی از هر دو روش مناسب است . معمولا پل بینی را با پرکننده و نوک بینی را با نخ لیفت می کنند. در انجام این روش ها حتما با پزشک خود مشورت کنید.

لینک منبع به این مطلب www.tiffinyyangclinic.com/non-surgical-node-threadlift 

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

1 نظر
  1. […] لیفت سریع، که به محض وارد شدن نخ ها قابل مشاهده است. […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: