عمل درشت کردن چشم ها:پیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی جانبی

1

download 4 300x156 - عمل درشت کردن چشم ها:پیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی جانبی

پیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی جانبی مانند مکمل‌هایی هستند که جراحی زیبایی چشم را کامل می‌کنند. اپیکانتوپلاستی به شکل‌دهی گوشه داخلی چشم‌ها کمک می‌کند درحالی‌که کانتوپلاستی به شکل‌دهی گوشه خارجی چشم‌ها کمک می‌کند. هر دو جراحی کانتوپلاستی اهداف مختلفی در زیبایی چشم را پشتیبانی می‌کنند، یکی چشم‌های کوچک و خواب‌آلود (خمار) را تصحیح می‌کند-اپیکانتوپلاستی (جراحی پلک داخلی) و دیگری برای ایجاد ظاهر نرم‌تر(خوش‌روتر) در چشم‌هاست-کانتوپلاستی جانبی(جراحی پلک بیرونی).

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - عمل درشت کردن چشم ها:پیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی جانبی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - عمل درشت کردن چشم ها:پیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی جانبی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - عمل درشت کردن چشم ها:پیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی جانبی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی‌های کانتوپلاستی زمان کوتاه‌تری نسبت به جراحی‌های پلک برای برگشت به حالت طبیعی دارند، که حداقل ۲-۴ هفته طول خواهد کشید. با وجود اینکه، زمان بهبودی برای اپیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی از دیگر جراحی‌های پلک فوقانی متفاوت است، به دلیل اینکه برای ترمیم زخم های ناشی از جراحی، دوره نقاهت بیشتر لازم است. دکتر اکبری در به حداقل رساندن ماندن جای جراحی روی پوست در جراحی‌های کانتوپلاستی مهارت کامل دارد، اما جراحی کانتوپلاستی همچنین یک جای زخم کوچک ولی نه‌چندان آشکار در محل برش به‌جای می‌گذارد. اپیکانتوپلاستی هم می‌تواند یک جای زخم سفید روشن در گوشه داخلی چشم‌ها برجای بگذارد. هر چند جای زخم‌ها واقعاً قابل‌توجه نیستند، مهم است که انتظارات واقع‌بینانه داشته باشیم. بافت چشم‌های  افراد مختلف  متفاوت است؛ تجربه پزشک می‌تواند نقش مهمی در جراحی  برای به حداقل رساندن جای زخم ایفا کند.

اپیکانتوپلاستی

پیکانتوپلاستی (با‌نام مستعار جراحی گوشه پلک داخلی) یک روش بسیار محبوب و رایج برای کسانی است که تمایل به داشتن چشم‌های بزرگ‌تری دارند. این جراحی همچنین می‌تواند چین (تای) مغولی که در بین کره‌ای‌ها و کشورهای آسیایی شایع است را از بین ببرد. اپیکانتوپلاستی باید بسیار با‌ظرافت انجام شود زیرا پلک داخلی یکی از حساس‌ترین قسمت‌های چشم است.  انجام جراحی اپیکانتوپلاستی همزمان با جراحی زیبایی پلک برای رسیدن به یک ظاهر طبیعی‌تر بسیار رایج است.

افراد مناسب برای اپیکانتوپلاستی چه کسانی هستند؟

پ اگر چشمان شما دور از یکدیگر به نظر می‌رسند، ممکن است فرد مناسبی برای انجام این عمل هستید. همچنین اگر چشمانتان را دوست ندارید، چون به نسبت صورتتان کوچک به نظر می‌رسند، اپیکانتوپلاستی می‌تواند یک تغییر خوب در ظاهر کلی آن‌ها ایجاد کند.اپیکانتوپلاستی پوست پلک را که بیش‌از‌حد پلک داخلی شما‌را پوشانده برمی‌دارد و باعث جذابیت بیشتر در چشم‌ها خواهد شد.

روش اپیکانتوپلاستی

جراح پلاستیک براساس شکل چشم شما میزان عرض برش قسمت داخلی چشم را تعیین خواهد کرد.این برش ها در قسمت داخلی چشم شما ایجاد می شوند. معمولاً، جراحی پلک فوقانی قبل از اپیکانتوپلاستی برای ایجاد یک تقارن عالی در پلک داخلی انجام خواهد شد. در نتیجه، این روش لبه‌ی چشم‌ها را تیز خواهد کرد و طول افقی چشم‌ها را نیز تغییر می‌دهد.

1 نظر
  1. Samira Hosseyni می گوید

    میگن این روش عوارض زیادی داره درسته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: