روش های برداشتن خال صورت

0

download 2 4 300x112 - روش های برداشتن خال صورت

روش های برداشتن خال صورت

خال که در اصطلاح پزشکی نووس نامیده می شود دسته هایی از سلول های رنگدانه دار هستند که به صورت نقاط تیره و کوچک پوست ظاهر می شود و در اندازه و رنگ های مختلف هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - روش های برداشتن خال صورت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - روش های برداشتن خال صورت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - روش های برداشتن خال صورت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خال ها عموما بر روی صورت، دست، پا و نیم تنه ظاهر می شود، اما می توانند در هر جایی از بدن بوجود بیایند. اگر چه اغلب خال های پوستی بی ضرر و بی خطر هستند، در موارد نادر پیش سرطانی می شوند و باید با جراحی آنها را برطرف کرد.

بعضی از بیماران ترجیح می دهند با استفاده از روش های برداشتن خال صورت و بدن به شکل طبیعی یا با جراحی یا با لیزر بنا به دلایل زیبایی خال های خوش خیم خود را بردارند.

خال های پوستی معمولا ظاهر تیره رنگ و یکپارچه ای دارند و اغلب از پوست بیرون زده اند. خال های غیرمعمولی معمولا نسبت به خال های معمولی بزرگ تر هستند و رنگ و لبه های نامنظمی دارند.

این خال ها پیش سرطانی در نظر گرفته می شود و احتمال تبدیل آنها به سرطان پوست ملانوم نسبت به خال های معمولی بیشتر است. در ادامه به بحث انواع خال و براشتن خال صورت میپردازیم.

انواع خال

خال های صورت و بدن معمولا ظاهر تیره رنگ و یکپارچه ای دارند و اغلب از پوست بیرون زده اند. خال های غیرمعمولی معمولا نسبت به خال های معمولی بزرگ تر هستند و رنگ و لبه های نامنظمی دارند.

این خال ها پیش سرطانی در نظر گرفته می شود و احتمال تبدیل آنها به سرطان پوست ملانوم نسبت به خال های معمولی بیشتر است. با از بین بردن خال های صورت زیبایی خود را دوچندان کنید.

خال گوشتی چیست؟

خال گوشتی (یا آنچه در اصطلاح پزشکی به آن نوی گفته می شود) بر روی پوست رشد کرده و رنگ آن از رنگ طبیعی پوست تا قهوه ای یا مشکی را شامل می شود.

خال گوشتی ممکن است در هر نقطه از پوست یا پوشش مخاطی به صورت تکی یا گروهی ایجاد شود.

اکثر خال ها در اوایل کودکی و در طول ۲۰ سال اول زندگی ایجاد می شوند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

این موضوع برای یک فرد عادی است که بین ۱۰ تا ۴۰ خال در بزرگسالی داشته باشد.

بعضی از خال ها در سنین بالاتر ایجاد می شوند. چرخه عمر یک خال بطور متوسط در حدود ۵۰ سال است.

با گذشت زمان، خال ها معمولاً به آرامی تغییر می کنند، بزرگتر شده و کم رنگ تر می شوند.

اغلب، در محل خال مو رشد می کند. بعضی از خال ها در تمام مدت زندگی فرد تغییر نمی کنند و بعضی دیگر با گذشت زمان به آرامی از بین می روند.

از آنجایی که خال های پوستی غیرمعمولی بیشتر به سرطان پوست ملانوم (شکل شدیدتر سرطان پوست) تبدیل می شوند، نظارت بر تغییر در شکل، اندازه یا رنگ آنها ضروری است.

در صورتی که خالی دارد که پزشک شما تصور می کند سرطانی باشد، او یک نمونه بافت برمی دارد. در صورتی که این نمونه نشانه های سرطان را در برداشته باشد، از بین بردن خال صورت و بدن ضروری است.

خال های گوشتی معمولا دو نوع هستند که انواع آن در ادامه ذکر شده است:

خال های گوشتی مادرزادی: خال هایی هستند که در زمان تولد ظاهر می شوند.

این خال ها در بین حدود ۱ نفر از هر ۱۰ نفر مشاهده می شوند. نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهند احتمال تبدیل این خال ها به ملانوم بیشتر از خال هایی است که پس از تولد ظاهر می شوند.

اگر خال بزرگتر از ۸ اینچ باشد، احتمال سرطانی شدن آن بیشتر از انواع دیگر خال ها می باشد.

خال های گوشتی غیر معمول: خال هایی که بزرگتر از پاک کن یک مداد هستند و ظاهری نامرتب دارند.

این خال ها می توانند دارای رنگ قهوه ای تیره غیر یکنواخت یا روشن باشند یا لبه های نامتوازن داشته باشند.

این خال ها به واسطه ویژگی های ژنتیک فرد ایجاد می شوند و ممکن است فرد بیش از ۱۰۰ مورد از این خال ها در بدن خود داشته باشد.

افرادی که خال های گوشتی غیر معمول دارند، به احتمال بیشتر به ملانوم بدخیم (سرطانی) مبتلا می شوند.

به همین خاطر هرگونه تغییر ایجاد شده در این خال هاو یا از بین بردن خال باید توسط متخصص پوست برای بررسی احتمال ابتلا به سرطان پوست معاینه شود و بعد اگهر موردی نبود آن را بردارد.

علل ایجاد خال های گوشتی سلول های پوستیی هستند که به صورت گروهی به جای پخش شدن در پوست در یک نقطه تجمع می کنند.

این سلول ها در اصطلاح ملانوسیت نامیده می شوند و دارای رنگ دانه هایی هستند که در ابتدا به رنگ طبیعی پوست است.

خال ها ممکن است در ادامه در نتیجه قرار گرفتن در معرض نور خورشید در طول سال های ۳ تا ۹ سالگی یا در زمان بارداری تیره تر شوند.

خال سرطانی

اکثر خال ها خوش خیم و بی خطر (غیر سرطانی) هستند. فقط خال هایی از نظر پزشکی نگرانی محسوب می شوند که دارای ظاهری متفاوت نسبت به سایر خال های بدن باشند یا خال هایی که بعد از سن ۲۰ سالگی نمایان می شوند. اگر شما متوجه ایجاد تغییر در رنگ، ضخامت، اندازه یا ظاهر خال خود شدید، باید با یک متخصص پوست در این رابطه ملاقات کنید. شما همچنین باید وضعیت خال های خود را در صورتی که خال ها دچار خون ریزی، ترشح، خارش، درد یا حساسیت شدند، توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار دهید. وضعیت پوست خود را با یک آینه معاینه کنید یا از سایرین بخواهید به شما در این زمینه کمک کنند. بطور خاص به ناحیه هایی از پوست خود توجه کنید که اغلب در معرض نور خورشید هستند. برای مثال دست ها، بازوها، سینه، گردن، صورت و گوش ها معمولاً در معرض تابش نور خورشید می باشند. اگر وضعیت خال های شما با گذشت زمان تغییر نکرده است، نیازی به نگرانی درباره آنها نیست. به هر حال موارد زیر از علائم با اهمیتی هستند که می توانند نشان دهنده ایجاد مشکل برای شما در ارتباط با وضعیت خال ها باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: