روبولکس:تکنولوژی متفاوت، احساسی متفاوت

0
robolex 300x180 - روبولکس:تکنولوژی متفاوت، احساسی متفاوت
روبولکس:تکنولوژی متفاوت، احساسی متفاوت

ROBOLEX درمانی برای لاغری

روبولکس:تکنولوژی متفاوت، احساسی متفاوت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - روبولکس:تکنولوژی متفاوت، احساسی متفاوت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - روبولکس:تکنولوژی متفاوت، احساسی متفاوت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - روبولکس:تکنولوژی متفاوت، احساسی متفاوت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تنها یک جلسه درمان به مدت 30 دقیقه، به 4 روش

روبولکس دستگاهی چند منظوره برای فرم دهی به بدن است. که ترکیبی از روش های اولتراسونیک کاویتاسیون، امواج رادیو فرکانسی (RF)، لیزربا گام پایین و انجام ساکشن است.

  • با استفاده از روش ساکشن، میزان گردش خون افزایش یافته، غدد لنفاوی از غدد چربی جدا می شوند و محل مورد نظر در بدن خاصیت ارتجاعی قوی بدست می آورد.
  • اولتراسونیک کاویتاسیون-تکنولوژی اولتراسونیک کاویتاسیون یک تکنولوژی غیر تهاجمی بر اساس امواج مافوق صوت است، و در مایع واقع در داخل بافت چربی که راه سلول های چربی را گرفته است، ایجاد حباب های کوچک خالی می کند. همچنین موجب شکسته شدن دیواره های ضخیم سلول های چربی نیز می شود.
  • امواج فرکانس های رادیویی (RF)- روشی است که در آن فرکانس های رادیویی 5 تا 15 میلی متر در پوست نفوذ می کنند. با ایجاد گرما در سلول ها، آن ها را تحریک به تولید اکسیژن می کنند. این موضوع سبب می شود تا سلول های چربی به سرعت حل شده و به سمت خارج از لنف ها و سیستم گردش خون در بدن بروند و حالت ارتجاعی را در منطقه ی در حال درمان بوجود بیاورند. در واقع روشی مناسب برای از بین بردن چربی های موضعی و سلولیت است.
  • لیزر درمانی با گام پایین و یا قدرت پایین- این روش در حل چربی ها و ایجاد قابلیت ارتجاعی پوست با قدرت 655نانومتری نقش بزرگی دارد. این سطح از قدرت و یا توان لیزر باعث تحریک سلول های چربی شده و آن ها را به صورت محلول از قشای سلولی خارج می کند. در این حالت سلول ها نسبت به قبل کوچکتر شده و به نحوی لاغرتر از قبل می شوند. این روش در ایجاد لطافت بر پوست و کاهش زبری آن ، رفع سلولیت و چربی های موضعی واز بین بردن سلول های مرده بر پوست اهمیت بسیاری دارد.
  • وکیوم ساکشن- روشی است که با آن به راحتی چربی های مایع و زائد در بدن را خارج می کند و بهترین راه برای راحت شدن از شر سلولیت ها است. چرا که خلاصی از آن ها حتی با رژیم گرفتن و ورزش کردن، کار بسیار دشواری است. همچنین از این روش در رفع تورم ها و لطیف کردن پوست با فعال کردن ماهیچه های کاربردی می توان استفاده کرد. ماساژ وکیوم بر گردش خون در لنف ها و رفع رگ های مسدود شده بسیار کاربرد دارد. بنابراین افراد با پوست های شل از این روش خود داری کنند.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: