راز داشتن دندان های سفید چیست؟

0
maintaining white teeth 300x166 - راز داشتن دندان های سفید چیست؟
دندان های سفید

نکات متعددی برای داشتن دندان های سفید، چون برف وجود دارد. داشتن دندان سفید کمک می کند در برخورد اول، تاثیر بیشتری بر افراد بگذارید، اعتماد به نفس تان افزایش یابد و جوان تر بمانید. اما چطور میشود به این مزایا دست یافت؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - راز داشتن دندان های سفید چیست؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - راز داشتن دندان های سفید چیست؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - راز داشتن دندان های سفید چیست؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ما در این مطلب، نکاتی را گردآوری کرده ایم که به شما در داشتن دندان هایی سفید کمک می کند.

 

7 نکته جهت داشتن دندان های سفید

 

1- اهمیت رنگ مواد غذایی مصرفی

 

سعی کنید مصرف نوشیدنی های تیره، مانند قهوه، کوکاکولا یا چای سیاه را کاهش دهید. این قبیل نوشیدنی ها نه تنها سبب ایجاد لک روی دندان های تان می شوند، بلکه به مرور زمان آن ها را تضعیف نیز می کنند. چنانچه طرفدار پر و پا قرص این نوشیدنی هستید، بهتر است از یک نی جهت نوشیدن استفاده کنید تا با دندان های تان تماس کمتری داشته باشند.

2- تاثیر نوع مواد غذایی مصرفی روی دندان ها

2 3 300x200 - راز داشتن دندان های سفید چیست؟
نوع مواد غذایی

سعی کنید از مصرف برخی مواد غذایی خاص، مانند سس سویا، سس گوجه فرنگی و تقریبا همه مواد غذایی و نوشیدنی های اسیدی (لیمو، آب نبات، نوشابه و …) پرهیز کنید یا به ندرت مصرف کنید. زیرا این قبیل مواد غذایی قادرند رنگ دندان ها را تغییر دهند. در عوض، موادی مانند آجیل، غلات کامل، میوه و سبزیجات سرشار از فیبر و البته بهترین دوست مان، آب را مصرف کنید.

 

3- مسواک زدن مرتب

 

یکی از عمده ترین مشکلات دندان ها، باکتری ها هستند. به منظور حفظ سلامت دهان و داشتن دندان های سفید، باید به طور مرتب مسواک بزنید. مسواک زدن پس از صرف هر وعده غذایی بسیار ایده آل است. این یکی از روش های ساده و عالی برای داشتن دندان های سفید می باشد. به خاطر داشته باشید که مینای دندان تان توسط محیط اسیدی دهان نرم می شود. به همین دلیل بهتر است پس از صرف غذا، مدت 30 دقیقه صبر کنید، سپس مسواک بزنید. چنانچه امکان 3 بار مسواک زدن در روز برای تان فراهم نیست، سعی کنید حداقل 2 بار در روز مسواک بزنید. یکی دیگر از روش های ساده برای داشتن دندان های سفید، آبکشی کامل دهان پس از صرف هر وعده غذایی است.

4- درست مسواک زدن

 

هیچ گاه به سفتی دندان های تان را مسواک نزنید و مسواک را بیش از حد روی مینای دندان تان نکشید. مسواک زدن به روش صحیح و درست بسیار حائز اهمیت است. سعی کنید 2 دقیقه را به مسواک زدن اختصاص دهید. این زمان اصلا زیاد نیست. برای این منظور می توانید از یک زمان سنج استفاده کنید تا متوجه شوید که 2 دقیقه چقدر سریع سپری می شود. دندان های تان را به آرامی مسواک بزنید. این کار را با حرکات دورانی انجام دهید تا به مینای دندان آسیبی وارد نشود. فضای بین دندان های تان را فراموش نکنید و روی زبان تان را نیز برای 30 ثانیه مسواک بکشید. در آخر دهان تان را کاملا با آب یا دهان شویه آبکشی کنید و حداقل روزی یکبار از نخ دندان استفاده کنید. لبخند زدن را فراموش نکنید!

 

5- سفیدی دندان با جوش شیرین

 

جوش شیرین یکی از روش های خانگی جهت داشتن دندان های سفید است. اما این راهکاری نیست که بتوان هر روز از آن استفاده کرد. همچنین در صورتی که دندان های تان بسیار حساس است، نباید این روش را به کار گیرید. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ ابتدا خمیر دندان را طبق روال همیشه روی مسواک تان قرار دهید. سپس روی آن مقدار کمی جوش شیرین بریزید و شروع به مسواک زدن کنید. همچنین می توانید از جوش شیرین به تنهایی برای مسواک زدن استفاده کنید. اما ترکیب شدن خمیر دندان و جوش شیرین، استفاده از آن را آسان تر می کند. از این روش تنها یکبار در هفته استفاده کنید. استفاده مکرر از جوش شیرین به دندان های تان آسیب می رساند. بنابراین نسب به مصرف کم آن مبادرت بورزید.

 

6- راه حلی منطقی برای سفید شدن دندان ها: کیت سفید کننده

6 2 300x300 - راز داشتن دندان های سفید چیست؟
نوار سفید کننده دندان کرست

محصولات متععدی برای سفید شدن دندان ها در بازار موجود است. اما انتخاب، همیشه بزرگ ترین مساله است! اما بهترین و پر فروش ترین محصول سفید کننده دندان، نوار سفید کننده دندان 3d White Professional Effects کرست می باشد. این گزینه، بسیار سریع، آسان و ساده است و تنها 3 قدم با یک لبخند زیبا فاصله دارد:

1- برچسب آن را جدا کنید.

2- آن را روی دندان هایتان بچسبانید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

3- با دندان های مثل برف خود لبخند بزنید.

هر کدام از نسخه های نوار سفید کننده دندان کرست با قدرت سفید کنندگی منحصر به خود طراحی شده است. پیش از خرید و استفاده از این محصول با دندانپزشک خود مشورت کنید.

 

7- داشتن یک برنامه غذایی سالم و متعادل

 

دانستن اینکه بدون دنبال کردن برنامه غذایی سالم و متعادل، داشتن دندان های سفید غیر ممکن است، بسیار اهمیت دارد. برای مثال، کلسیم تنها از طریق ویتامین D می تواند جذب بدن شود. که البته این ویتامین D از طریق مصرف مواد غذایی مصرفی که با نور خورشید سنتز شده اند، جذب بدن می شود. پس بیایید لبخند زیبا را با مصرف مواد غذایی سالم محق کنید.

 

راز داشتن دندان های سفید شما چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

زیبا بمانید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[symple_button url=”http://www.beautyandtips.com/beauty-2/7-tips-to-get-white-teeth/” color=”black” button_target=”_self” btnrel=”nofollow”]لینک مطلب[/symple_button]

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: