درمان ریزش مو با پی آر پی

0
1 - درمان ریزش مو با پی آر پی
درمان ریزش مو با پی آر پی

درمان ریزش مو با پی آر پی

یکی از جنبه های زیبایی هر فردی موی سر اوست. زمانیکه مو سالم و شاداب باشد به ظاهر فرد شکلی خوب و مناسب می دهد و در نتیجه اعتماد به نفس فرد بالا رفته و حس خوب به وی می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان ریزش مو با پی آر پی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان ریزش مو با پی آر پی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان ریزش مو با پی آر پی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زمانی که فولیکول و ریشه مو سالم باشد رشد مو متعادل و طبیعی است. فولیکول مو به واسطه تغذیه از خون زنده می ماند. در روش پی آر پی در ناحیه ای از سر که فولیکول مو آسیب دیده پلاکت وارد میشود و روند ترمیم زخم به طور طبیعی تقویت می شود.

در سراسر دنیا عده ای از پزشکان بر این باورند که روش پی آر پی می تواند با تحریک رشد فولیکول مو در جلوگیری از ریزش مو نیز موثر باشد.

روند انجام پی آر پی :

300x183 - درمان ریزش مو با پی آر پی
درمان ریزش مو با پی آر پی

در ابتدا حدود 80-35 سی سی (مانند گرفتن آزمایش خون معمولی) خون از شما گرفته می شود. خون گرفته شده در داخل کیت مخصوص پی آر پی ریخته شده و سپس در دستگاه سانتریفوژ قرار داده می شود که طی دو مرحله 15 تا 20 دقیقه چرخانده می شود. اینکار باعث جدا شدن اجزای خون به خصوص پلاکت های تغلیظ شده می شود.اکنون پی آر پی که شامل پلاسما، پلاکت و عوامل رشد فراوان است آماده انجام و وارد کردن است.این کار جهت افزایش اثرات درمان PRP در رشد مو است.

در مرحله بعد این پلاسما از طریق سوزن ظریفی وارد پوست سر می شود.این کار با تزریقات متعدد در نواحی مختلف و با عمق 3 تا 4 میلیمتر انجام می شود.

چون حجم پی آر پی و به علت ظریف بودن سوزن درد ناشی از انجام این کار بسیار کم است که این درد خفیف نیز با تزریق بی حسی رفع می شود. محل انجام پی آر پی تا روز بعد نباید شسته شود ولی بعد از انجام کار نیاز به استراحت نیست و فرد میتواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد.

عوارض پی آر پی :

در محل مورد نظر ممکن است درد خفیف، ورم و حساسیت در لمس موضعی دیده شود، تورم بعد از چند ساعت برطرف می شود ولی حساسیت لمس تا 2 روز ممکن است باقی بماند. احتمال عفونت موضعی نیز با توجه به ضد عفونی کردن قبل از انجام پی آر پی بسیار نادر است.

هزینه انجام پی آر پی :

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

هزینه انجام پی آر پی متغیر است. هزینه بر حسب واحد کیت محاسبه می شود که در هر بار انجام بسته به اندازه و وسعت ریزش مو بین 1 تا 2 واحد کیت مصرف می شود.

مقالات بعدی ما را در این زمینه دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: