تغییر جنسیتی از ظاهری مردانه به یک زن

0

چگونه از ماهیت مردانه ی خود خارج شوید و به یک زن تبدیل شوید؟

تغییر جنسیتی از یک مرد به زن و در واقع یک زن ترنس، فرآیندی تخصصی است. برخی از افراد تحت عمل جراحی قرار می گیرند و دیگران با هورمون درمانی به نتیجه می رسند. این عمل بسیار پرهزینه، ریسکی و طولانی مدت است، ولی در پایان نتایجی تحسین برانگیز می آفریند. صبور باشید و اطراف خود را با حامیان تان پر کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تغییر جنسیتی از ظاهری مردانه به یک زن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تغییر جنسیتی از ظاهری مردانه به یک زن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تغییر جنسیتی از ظاهری مردانه به یک زن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

modern popular pop art man and woman abstract 300x295 - تغییر جنسیتی از ظاهری مردانه به یک زن
تغییر جنسیتی از ظاهری مردانه به یک زن
  • از تصمیم خود برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید. پول و زمان زیادی را صرف فکر کردن و مشورت کردن با پزشکان و افراد نزدیک تان کنید. به یاد داشته باشید موقعیت کسی که دو جنسی است با کسی که قصد تغییر جنسیت اش را دارد کاملا متفاوت است.
  • تا جائیکه امکان دارد درمورد این فرآیند مطالعه کنید، از مزایا، معایب و هزینه های این روش مطلع شوید. وب گردی کنید و اطلاعات مفید از مراکز و گروه های وابسته در این پروسه جمع آوری کنید. در موتور های جستجوگری مانند گوگل کلماتی مانند ” تغییر جنسیت”، “تبدیل شدن مرد به زن” ، “LGTBQ” جست و جو کنید. هر ترنسی ویژگی های مخصوص به خود را دارد نیازی به کاشت سینه و یا رفع مو های زائد نیست. مطالعه سبب می شود با آگاهی دست به عمل بزنید.
  • با ظاهر جدید تان تصمیم بگیرید که کجا و کی و چطور با خانواده و دوستان تان مواجه شوید. فقط دوستان نزدیک کافی هستند و نیازی نیست برای همه ی افرادی که می شناسد موضوع را مطرح کنید. به افراد تک تک خبر دهید و یا همه را در یک مکان جمع کنید و خبری کلی به آن ها بدهید. به آن ها اجازه دهید تا موضوع را هضم کنند.
  • به یاد داشته باشید که این عمل بسیار پرهزینه است. با شرکت های بیمه صحبت کنید، در صورت تمایل آن ها تنها بخشی از هزینه و نه همه ی آن را متقبل می شوند. از آنها در مورد قبول عمل هایی مانند، کاشت سینه، لیزر موهای زائد و هورمون درمانی سوال کنید. در صورت رد کردن تان نا امید نشوید. با سعی و تلاش و ذخیره کردن پول های تان برای عمل آماده شوید.
  • قبل از دریافت هورمون های زنانه روی صدا و حالات خود کار کنید. کاهش وزن در هنگام دریافت هورمون کاری دشوار است! با صدایی تیز و زنانه صحبت کنید. دو انگشت خود را زیر حنجره ی خود بگذارید و به سمت بالا بکشید و صحبت کنید به مرور زمان، بدون کمک دست، ماهیچه های این قسمت حنجره را به سمت بالا حل می دهند.
  • قبل از دریافت هورمون و یا جراحی حتما با پزشکی متخصص و باتجربه در ابن باره مشورت کنید. در صورت نیاز در گروه هایی که عضو هستید از دوستان تان بهترین پزشکان را جست و جو کنید.
  • وقت خود را برای مشورت با پزشک خود صرف کنید، در جلسات متعدد با او از خواسته و یا در صورت منزجر بودن از آلت خود با او سخن بگویید. در پایان او متوجه بیقراری جنسیتی شما خواهد شد. تقریبا 6 ماه باید این روند را تحمل کنید، با خودتان و پزشکتان رو راست باشید، بیقراری جنسیتی به معنای اختلال روانی شما نیست، پزشکان با استفاده از اطلاعاتی که از شما دریافت می کنند به تجویز دارو، قرص ها و هورمون ها می پردازند.
  • با ادامه ی این جلسات و تاکیید شما از نارحتی و انزجار از وضعیت تان، پزشک تان هورمون درمانی برای شما تجویز می کند و شما را تحت نظر متخصصی در این زمینه قرار می دهد. در صورتی که بلوغ خود را مسدود نکرده باشید، آنها را مسدود خواهند کرد.
  • متخصص شما، از شما می خواهد که به مدت 2 سال به عنوان یک زن در اجتماع و محل کار و در بین خانواده ی خود ظاهر شوید. در صورتیکه در این مدت زمان شما به خوبی از پس خود برآمدین دریافت هرمون ها و تغییر صدا آغاز خواهد شد.
  • سپس تمام مراحل عمل های جراحی مانند؛ کاشت سینه، لیزر موهای زائد، عمل حنجره و در آخر واژینو پلاستی انجام خواهند شد.

لینک منبع

محقق : میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: