تزریق چربی یا میکرولیپواینجکشن برای جوانسازی صورت

0

images?q=tbn:ANd9GcRWYnySFuXZ km3tIEn yTpPPiCjXDLy CegZxHVjBVcJm4rey8uQ - تزریق چربی یا میکرولیپواینجکشن برای جوانسازی صورت

تزریق چربی یا میکرولیپواینجکشن برای جوانسازی صورت
اگرمی خواهید بدون عمل جراحی لیفت، صورت خود را جوانسازی کنید می توانید ازروش تزریق چربی استفاده کنید. این روش تزریق میکرولیپواینجکشن نامیده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق چربی یا میکرولیپواینجکشن برای جوانسازی صورت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق چربی یا میکرولیپواینجکشن برای جوانسازی صورت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق چربی یا میکرولیپواینجکشن برای جوانسازی صورت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دراین روش ازچربی بدن خود شخص برای حجم دادن به بخش‌های فرورفته یا لاغر صورت مانند خطوط گونه، چانه، زیرچشم و یا افزودن حجم لب یا سایر قسمت ها استفاده می شود.

میکرولیپواینجکشن، انتقال چربی اتولوگ نیز نامیده می شود. کلمه اتولوگ به استفاده از بافت ها یا چربی خود فرد اشاره دارد. دراین روش ازچربی خود بیمار استفاده می شود.

انتقال چربی اتولوگ سه مرحله دارد:

• مرحله اول شامل لیپوساکشن ملایم چربی های زیادی غبغب، شکم، باسن و رانها می باشد.

• مرحله دوم شامل جداسازی و پاکسازی سلول های چربی است.

• مرحله سوم و نهایی شامل تزریق سلول های چربی به مناطق مورد نظر درصورت است.

images?q=tbn:ANd9GcTsrNkpHsNFMc2c8RV8zQ06ZB CNbdMvsgN9ji75 Cm8hfC1OSh - تزریق چربی یا میکرولیپواینجکشن برای جوانسازی صورت

تزریق چربی به صورت شامل خطوط خنده، خطوط اخم، خطوط کنارلب بطرف چانه، چین و چروک زیرچشم و یا زیر استخوان های گونه، لب هایی که حجم خود را از دست داده اند و همچنین جای زخم یا جوش و آکنه می باشد.

افرادی که یک یا چند تا ازاین مشکلات را داشته باشند کاندید خوبی برای انتقال چربی اتولوگ هستند.
انتقال چربی از طریق تزریق برای بیماران مبتلا به آتروفی چربی که منجربه از دست دادن لایه ای از چربی صورت می شود، استفاده می شود.

انتقال چربی برای پرکردن گودرفتگی و فرم دادن به صورت نیزانجام می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

درروش انتقال چربی اتولوگ هیچگونه ارتباطی با واکنش های آلرژیک وجود ندارد. با این حال لازم است پیش ازتزریق چربی درمورد سوابق پزشکی خود مانند استفاده از داروهای رقیق کننده خون، مصرف قرص های ضد بارداری و یا مکمل ها و عاداتی مانند سیگار کشیدن با پزشک خود مشورت کنید. به طوری که متخصص پوست یا جراح زیبایی باید تشخیص بدهد که آیا شما کاندید خوبی برای انتقال چربی هستید یا خیر.

تفاوت تزریق چربی در مقابل سایر پرکننده های پوستی
مهمترین تفاوت بین تزریق چربی اتولوگ و انواع دیگر پرکننده های پوست این است که درروش انتقال چربی ازماده داخلی بدن استفاده می شود و انتقال چربی به خصوص برای افرادی که آلرژی یا حساسیت به محصولاتی مانند کلاژن و یا هیلافرم دارند، مؤثراست.

تفاوت دیگراین است که مدت اثر تزریق چربی نسبت به سایرپرکننده ها بیشتراست.

اثرات تزریق چربی می تواند از چند ماه تا دو سال یا بیشتر طول بکشد. در برخی موارد ممکن است اثرتزریق چربی بصورت نامحدود باقی بماند. اما درمقابل اثرپرکننده های پوستی که حاوی اسید هیالورونیک هستند مانند رستالین در عرض چند ماه ازبین می رود.

آماده شدن برای انتقال چربی
یک روش انتقال چربی روش مزوتراپی است که معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود. برخی از پزشکان ممکن است برای ازبین بردن اضطراب بیمارازداروی مسکن استفاده کنند

از آنجا که خطر واکنش آلرژیک به سلول های چربی بدن خود بیماروجود ندارد، قبل از انجام تزریق چربی نیازی به انجام تست حساسیت وجود ندارد.

• مرحله اول حذف چربی
ابتدا با لیپوساکشن مقداری ازچربی قسمت هایی مانند شکم، باسن، ران، و یا حتی غبغب برداشته می شود. این سلول های چربی با یک سوزن خاص و با حداقل آسیب به بدن برداشته می شود.

• مرحله دوم جدا کردن سلول های چربی
چربی جمع آوری شده توسط لیپوساکشن را دردستگاه سانترفیوژ قرارمی دهند. سانتریفیوژ برای جدا کرن سلول های چربی از مایع با سرعت بسیار بالا می جرخد. سلول های چربی آسیب دیده برداشته می شوند و فقط سلول های چربی سالم باقی می مانند و ازآنها برای انتقال چربی استفاده می شود.

• مرحله سوم تزریق مجدد چربی
روش انتقال چربی با تزریق سلول های چربی به قسمت های مورد نظردرصورت به پایان می رسد. پزشک سلول های چربی را درعمق مورد نیازتزریق می کند.

عوارض جانبی تزریق چربی
ممکن است برخی ازافراد پس از انتقال چربی دچار تورم خفیف و یا کبودی در صورت خود بشوند که درعرض چند روزازبین خواهد رفت. هر گونه ناراحتی و درد را می توان با داروهای ضد درد کنترل کرد.

بسیاری از بیماران درعرض چند ساعت و یا یک یا دو روز پس از روش انتقال چربی به فعالیتهای طبیعی روزانه خود بازمی گردند.

منابع: http://www.docshop.com/-
نگارنده و مترجم:  مینوشفیعی

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: