به چه تعداد پیوند مو برای ابرو ها نیازمندیم؟

1

به چه تعداد پیوند مو برای ابرو هایم در شرایط زیر نیاز دارم همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید ؟!

photo 2016 12 10 19 08 56 300x70 - به چه تعداد پیوند مو برای ابرو ها نیازمندیم؟
کاشت ابرو

ابروی سمت راستم ( که در عکس سمت چپ است) حدود ۲ دهه ی گذشته در یک تصادف آسیب دید. اخیرا به کم مویی این ابرو حساس شده ام به طوری که گاهی تعداد موهای ابرو ها را شمرده و به این نتیجه رسیده ام که به ۲۰ پیوند مو نیاز دارم تا ظاهری متعادل در هر دو طرف چهره ام داشته باشم. البته متخصصینی شرایط مرا بررسی کرده اند اینگونه نظر داده اند که من بین ۴۰ تا ۵۰ پیوند نیاز دارم. به نظرم خیلی عجیب است!!! شما نظرتان چیست؟ آیا ۲۰ پیوند مو کافی نیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - به چه تعداد پیوند مو برای ابرو ها نیازمندیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - به چه تعداد پیوند مو برای ابرو ها نیازمندیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - به چه تعداد پیوند مو برای ابرو ها نیازمندیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ متخصصین به این سوال

دکتر جف دونووان : ” اگرچه با دیدن عکس به نظر میرسد که تنها ۳۰ تا ۳۵ پیوند برای ابرو های شما کافی باشد، اما اگر از پرپشتی و ناهماهنگی ابرو هایتان نگران هستید، لطفا پس از کاشت ۲۰ پیوند اگر از نتیجه ی کار راضی نبودید به مقدار آن بیافزایید.

باید به این مسئله واقف بود که اگر شما دچار بریدگی و رد زخم در این محل نبودید از پیوند کمتری برای ابرو هایتان استفاده می شد. به عبارت دیگر زمانی که ۹۰ تا ۹۴ درصد مو در یک محل کاشته می شود حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد از آن ها به جای می مانند یا به عبارتی اگر شما ۲۰ پیوند دریافت کنید تنها حدود ۱۲ تا از آن ها به جای می ماند. پس اگر شما ۳۵ پیوند دریافت کنید حدود ۲۰ پیوند در پایان خواهید داشت. همه ی افرادی که در نواحی اسیب دیده پیوند مو دریافت می کنند باید آگاه باشند که احتمال از دست رفتن قسمتی از پیوند ها وجود دارد و باید خود را برای دومین جلسه ی درمان آماده کنند.”

دکتر جاء پک: ” شما نظرات متفاوتی را از هر پزشک ممکن است دریافت کنید، اما نکته ی حائز اهمیت، ظاهری است که در پایان شما خواهید داشت و نه تعداد پیوندها. پس بیشتر روی این مسئله تمرکز کنید. تنها به پر کردن ناحیه ی خالی توجه نکنید بلکه به فکر ادقام موهای طبیعی با پیوند ها باشید.

نگران تعداد پیوند ها نباشید، اگر به پزشک خود اعتماد دارید، به او اجازه دهید تا کارش را انجام دهد. ”

دکتر مایکل مشکین: ” وقتی از تنها ۲۰ پیوند ابرو استفاده شود، شما از نتیجه ی  پایانی فوق العاده سورپرایز می شوید، چرا که تنها تعداد کمی به جای مانده است. بهتراست از ابتدا مقدار زیاد را دریافت کند و پس از آن میزانش را کاهش دهید. حدود ۴۰ تا ۵۰ پیوند بسیار برای شما مناسب است.”

لینک منبع

گردآورنده: میترا کرمانیان

لطفا نظرات، سوالات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

1 نظر
  1. zahra.h می گوید

    بسیار عالی و مفید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: