بهترین مارک های رژلب کدامند؟

0

بهترین مارک های رژلب

article 2198116 1487736B000005DC 501 634x428 300x235 - بهترین مارک های رژلب کدامند؟
بهترین مارک رژ لب

مقدمه:

انسان ها همیشه می کوشند تا زیبا باشند. زیبایی و آراستگی در جوامع امروزی امری مهم به شمار می آید و جایگاه فرد در نزد دیگران را بالاتر می برد. باعث می شود که خواسته یا ناخواسته به او احترامی بیشتر گذاشته شود. از همین رو افراد در زیبا بودن و آراسته بودن خود می کوشند. تلاش می کنند تا با زیبا بودن و با وقار بودن نه تماما ولی درصدی از توجه و احترام دیگران را به دست آورند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین مارک های رژلب کدامند؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین مارک های رژلب کدامند؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین مارک های رژلب کدامند؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید


حالا این زیبایی چگونه ممکن می شود؟ مسلما زیبایی به دو دسته تقسیم می شود: اول زیبایی خدادای که انسان در آن نقشی ندارد و دوم زیبایی اکتسابی که خود فرد با کارها و مصرف مواد مختلف می کشد تا آن را به دست آورد (کسب کند). زیبایی اکتسابی اغلب با استفاده از مواد آرایشی مختلف امکان پذیر است، موادی مانند کرم های پوست، گرم های گونه، خط چشم، ریمل چشم، سایه ها، رژ و غیره.

lipstick pyramid 280x300 - بهترین مارک های رژلب کدامند؟
بهترین مارک رژلب ها

تمام مواد آرایشی اغلب با پوست ما در تماس هستند و همین تماس با پوست هم بسیار مهم است، اما اگر اولویت بخشی شود در تمام مواد آرایشی کیفیت رژ لب از همه مهم تر است، زیرا نه تنها با پوست لب در تماس است بلکه در هنگام استفاده همیشه درصدی از آن وارد دهان می شود و توسط فرد بلعیده می شود و این امر (خوردن رژ) اجتناب ناپذیر است. بنابراین جمع اوری اطلاعات، تحقیق و بررسی و دقت در خرید و مارک رژ بسیار مهم است.

[su_spoiler title=”مواد رژلب ها” open=”yes” style=”fancy” icon=”arrow”]

download 1 - بهترین مارک های رژلب کدامند؟
مواد رژلب ها

مواد تشکیل دهنده رژ لب ها

به دلیل اینکه همیشه درصدی از رژ وارد دهان و معده می شود پس باید در مواد تشکیل دهنده آن بسیار دقت کرده و حساس باشیم تا ناخواسته دچار مسمومیت و بیماری های گوارشی و غیره نشویم. گرچه موادی را که می خواهیم نام ببریم همه مواد تشکیل دهنده رژ لب ها هستند، اما در تمام رژها، بسته به کیفیت یا رنگ آنها، از لحاظ مقداری و حجمی میزان این مواد متفاوت است؛ به هرحال در تمام رژ لب ها این مواد وجود دارند.

images 2 1 - بهترین مارک های رژلب کدامند؟
بهترین مارک رژلب ها
  1. موم. به دلیل خاصیت شکی پذیری و نرمی که دارد در تمامی رژ لب ها به عنوان عنصری شکل دهنده مورد استفاده قرار می گیرد و موم هایی که اغلب در ساخت رژ استفاده می شوند به سه نوع تقسیم می شوند: موم عسل، موم گیاه کندلیلا و موم کارنابا که از برگ های درخت نخل برزیلی گرفته می شود و بسیار کمیاب تر و گران قیمت تر از بقیه موم ها است.
  2. روغن. چهار نوع روغن در رژ لب ها استفاده می شوند که عبارتند از: روغن کرچک، روغن نباتی، لانولین و روغن معدنی. همچنین کره کاکائو نیز از اجزای تشکیل دهنده رژ لب است که در گروه روغن ها قرار می گیرد.

[/su_spoiler]

[su_note note_color=”#e7a378″]

نکته:

البته موم و روغن مهم ترین مواد تشکیل دهنده رژ لب ها به شمار می روند و تقریبا بیش از 60 درصد مواد تشکیل دهنده یک رژ را در بر می گیرند.

رژهای استاندارد و مورد تایید بهداشت جهانی این مواد را در خود دارند، اما با مقدارهای متفاوت. اما بعضی مواد هستند که در برخی رژها به کار می روند و این مواداگر  از مقدار مشخص شده بالاتر باشند، برای بدن انسان خطرناک هستند، که در ادامه به این مواد خطرناک می پردازیم.

[/su_note]

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

[su_spoiler title=”مواد سمی و خطرناک رژلب” open=”yes” style=”fancy” icon=”arrow”]

MAC Colour Rocker 029 300x300 - بهترین مارک های رژلب کدامند؟
مواد سمی و خطرناک رژلب

مواد سمی و خطرناک موجود در رژلب ها

  1. سرب. در صورت استفاده غیرمجاز این ماده سمی در ترکیب رژ لب و خورده شدن آن بیماری هایی در انسان بروز می کند، از جمله ناباروری، کم خونی، عقب ماندگی ذهنی و سرطان.
  2. قطران زغال سنگ. این ماده به عنوان رنگدانه در فرمول تشکیل دهنده رژ لب های قرمز رنگ قرار ی گیرد و اگر این ماده بلعیده شود باعث سردرد، تهوع و سوزش پوست می شود.
  3. رنگدانه های دریاچه ای. در آب دریاچه ها همیشه رنگدانه هایی وجود دارد که در اثر واکنش ای شیمیایی گیاهان و سنگ های موجود در دریاچه ها و رودخانه به وجود می آیند. مصرف این رنگ ها برای پوست بسیار خطرناک است و باعث سرطان های پوستی و دیگر بیماری های پوستی می شود.
  4. خوشبو کننده ها. در رژها همیشه عطرها و خوشبو کننده هایی استفاده می شود که رژ لب را خوشبو کند. با این خوشبو کننده ها استفاده و استعمال رژ برای افراد راحت تر و حتی دوست داشتنی تر می شود، اغلب این خوشبو کننده ها مواد شیمیایی و سرطان زا هستند و برخورد این مواد با لب باعث التهاب و قرمزی و ترک ترک شدن لب می شود.

[/su_spoiler]

[su_note note_color=”#e7a378″]

نکته:

  1. همانطور که گفته شد رژ لب برای استعمال بر روی لب ساخته شده است، اما به ناچار همیشه مقداری از آن توسط فرد مصرف کننده بلعیده می شود. بهتر است بدانید که طبق آمار اداره بهداشت جهانی به صورت میانگین هر زن در طول عمر خود حدودا دو کیلو رژ می خورد و بلعیدن این مقدار رژ لب احتمال ابتلا به سرطان ریه و سرطان سینه را به شدت بالا می برد.البته حال که دیگر مواد تشکیل دهنده ی رژلب ها را شناختید و سمها و مواد سمی که در ان استفاده می شود هم به خوبی یاد گرفتید پس از این به بعد در هنگام خرید رژلبی را انتخاب کنید که تا حد ممکن  از مواد ارگانیک و طبیعی ساخته شده باشد و تا حد امکان مواد شیمیایی مضر در آن کم باشد.

    images 1 1 - بهترین مارک های رژلب کدامند؟
    بهترین مارک رژلب ها

  2. برای اطلاع از سربدار بودن و یا بدون سرب بودن رژ لبتان، مقداری از رژ را بر روی دستتان مالیده و با یک شی از جنس طلا بر روی آن خطی بیاندازید و اگر رنگ آن سیاه شد. بدانید که ررژ لبتان سربدار است واگر تغییر رنگی اتفاق نیافتاد رژ شما بدون سرب می باشد. البته نگران نباشید، رژ لبهایی نیز در بازار هستند که خطری ندارند و نسبتا سالم هستند.

[/su_note]

[su_spoiler title=”رژلب های سالم” open=”yes” style=”fancy” icon=”arrow”]

images 3 - بهترین مارک های رژلب کدامند؟
رژلب سالم

مشخصات رژ لب های سالم:

همه ی ما میدانیم که تقریبا تمام خانم ها از رژ لب استفاده می کنند. و این نکته را هم می دانیم که حساس ترین عضو صورت، چشم ها و لب ها هستند. و به همین دلیل بانوان ما باید در خرید و انتخاب رژ لب بسیار دقت کنند و حساس باشند. همچنین در این زمینه معلومات خود را بالا ببرند. در اینجا به چند نمونه از ویژگی هایی که یک رژ خوب باید داشته باشد می پردازیم:

  1. رژ را حتما از داروخانه و یا فروشگاه های مخصوص و معتبر تهیه کنید.
  2. رژ لبی را که می خرید باید وکیوم و کاملا پلمپ باشد.
  3. بر روی آن تمام مواد تشکیل دهنده اش ثبت شده باشد.
  4. مجوز رسمی بهداشت و مجوز فروش داشته باشد.
  5. رژ لب خوب حتما باید دارای مواد محافظتی و ضد حساسیت برای پوست باشد.

[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”برند معروف رژلب” open=”yes” style=”fancy” icon=”arrow”]

Slider 1   Consider Dark Lipstick For Summer 300x200 - بهترین مارک های رژلب کدامند؟
برندهای معروف رژ لب

برند های معروف رژ

همانطور که می دانید، رژ لب نیز هر سال به روز می شود، پس این لیست ممکن است در نوسان باشد و تغییر نماید.

  • Bobbi
  • Dolce & Gabbana
  • Elle
  • Giorgio
  • Macمک
  • Maybelline
  • Marc
  • Nyc
  • Revlon
  • Tarte
  • Goldenrose گلدن رز
  • Violet ویولت

[/su_spoiler]

هنگام خرید رژ لب به رنگ آن ( رژلب قرمز و رژ لب صورتی و …..) هم بسیار دقت کنید که به رنگ صورت، چشم ها و ناخون هایتان بیاید. و تا جای ممکن رژ لبتان را نخورید و پس از مدت زمان مورد نظرتان، بلافاصله آن را از روی لب هایتان پاک کنید.

برای اطلاعات بیشتر و سلامت پوست و زیبایی خود با متخصصین ما در تماس باشید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در ایران

محقق: میترا کرمانیان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: