با تزریق بوتاکس و لیفت ابرو ها، نگاهی زیبا و باز داشته باشید

0

 

eyebrows 1 300x210 - با تزریق بوتاکس و لیفت ابرو ها، نگاهی زیبا و باز داشته باشید
با تزریق بوتاکس و لیفت ابرو ها، نگاهی زیبا و باز داشته باشید

لیفت ابرو از طریق تزریق بوتاکس

زمانیکه به داشتن چهره ای جوان و زیبا فکر می کنید، تصویری از لیفت ابرو در ذهنتان پدیدار میگردد. عمدتا لیفت صورت به قسمت های پایینی چهره مربوط می شود. اما اثرات پیری در مناطقی چون چشم ها، پیشانی و ابروها در بسیاری از افراد دیده می شود. که در این شرایط کشیدن ابروها به سمت بالا و یا لیفت ابرو بهترین راه حل است. زمانیکه به این روش به عنوان عمل نگاه شود نام لیف پیشانی را نیز به خود میگیرد. اغلب با لیفت کامل صورت برای ایجاد هماهنگی در چهره همراه است. تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو به دو دلیل انجام می شود: برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های موجود بر پیشانی و بالا کشیدن و لیفت ابروها.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - با تزریق بوتاکس و لیفت ابرو ها، نگاهی زیبا و باز داشته باشید پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - با تزریق بوتاکس و لیفت ابرو ها، نگاهی زیبا و باز داشته باشید پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - با تزریق بوتاکس و لیفت ابرو ها، نگاهی زیبا و باز داشته باشید نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شما به راحتی و بدون عمل جراحی می توانید ظاهری زیبا تر و جوان تر داشته باشید. تزریق بوتاکس می تواند به صافی خطوط و چین و چروک ها در سراسر پیشانی و بالا بردن ابرو کمک کند. لیفت ابرو و پیشانی می تواند با جراحی پلک همراه باشد و به شما نگاهی شاداب تر دهد.

 فرآیند تزریق بوتاکس در لیفت ابرو چگونه است؟

در بیشتر مواقع، تزریق بوتاکس به ماهیچه های ابرو برای بالا کشیده شدن بسیار سریع انجام می شود. مناطق هدف گیری شده در واقع ماهیچه هایی هستند که باعث افتادگی ابرو و پلک شده اند. و نگاهی خسته را بوجود آورده اند. از آنجا که بوتاکس راه پیام های عصبی را به ماهیچه ها قطع می کند پس در هنگاه لیفت ابرو پیشانی نیز مانع از پژمردگی و چروکیدگی آن ها می شود. جراح حتی ممکن است بوتاکس را به عضلات مسئول خطوط اخم، و یا دو خط عمودی بین ابرو، و برای ایجاد چین وچروک بر پیشانی تزریق کند.

معمولا تنها 2 ساعت طول می کشد. ناراحتی در طول تزریق بوجو نمی آید، چرا که سوزن بسیار کوچک است. تقریبا ، چند روز تا یک هفته برای دیدن نتایج نهایی باید منتظر بمانید. از زمان مشاهده ی نتایج بر چهره ی خود 3 تا 4 ماه تا از بین رفتن آن فرصت دارید. به این معنا که در این ماه ها از زیبایی چهره ی خود لذت ببرید.

آیا لیفت ابرو توسط تزریق بوتاکس برای شما مناسب است؟

برخی بیماران پیشانی و ابرو های مناسبتری برای تزریق بوتاکس دارند. چرا که اگر خطوط و افتادگی ابروها به دلیل حرکات بیش از حد ماهیچه های این مناطق باشد، به نتایج بهتری می توانند برسند. اما اگر این خطوط به دلیل کمبود چربی در این مناطق باشد کار به مراتب از کیفیت کمتری نسبت به دسته ی اول برخوردار است. جراحی لیفت ابرو تنها به بالا کشیدن ابرو تمرکز دارد. ولی در تزریق بوتاکس، خطوط پیشانی و ابرو و لیف آن ها نیز اهمیت دارند.

مزایا

تزریق بوتاکس برایلیفت ابرو مزایای بسیاری نسبت به جراحی دارد. از جمله ی این مزایا، در این روش هیچگونه دوره ی نقاهتی وجود ندارد. و تنها چند ساعت پس از تزریق باید سر ایستاده نگه داشته شود. دقیقا بعد از تزریق به زندگی روزمره خود باز می گردید.

این عمل بسیار ساده و سریع انجام میشود. اگر در منطقه ی تزریق احساس ناراحتی کنید. پزشک شما می تواند از بی حسی های موضعی در ان منطقه استفاده کند.

در این روش شما به راحتی قادر خواهید بود تا این عمل را با دیگر تزریق ها در دیگر نواحی بدن ترکیب کنید برای مثال، شما می توانید تزریقاتی از بوتاکس را در گردن، چانه، لب و پیشانی و ابرو ها داشته باشید.

معایب

در این روش معایبی هم وجود دارد. که مهم ترین آن مدت زمان تاثیر این عمل است. حداکثر نتایج این عمل تا چندین ماه در چهره ی شما باقی خواهد ماند. به این معنا که شما سالیانه به 3 تا 4 درمان لیفت ابرو توسط بوتاکس نباز مند هستید.

واجب است که با پزشکی مجرب در هر دو روش، مشورت کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

 

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: