چگونه از ایجاد ترک ها ی حاملگی جلوگیری کنیم؟

1
Stretch Marks after Pregnancy 1024x597 300x175 - چگونه از ایجاد ترک ها ی حاملگی جلوگیری کنیم؟
چگونه از ایجاد ترک ها ی حاملگی جلوگیری کنیم؟

حقایقی در رابطه با نابودی ترک های حاملگی

شرایط شما پس از حاملگی به کلی تغییر می کند، برای مثال بچه داری میکنید، برنامه ریزی کردن ، زمان خواب شما و آزادی شما همگی تحت شعاع قرار می گیرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چگونه از ایجاد ترک ها ی حاملگی جلوگیری کنیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چگونه از ایجاد ترک ها ی حاملگی جلوگیری کنیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چگونه از ایجاد ترک ها ی حاملگی جلوگیری کنیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علاوه بر تغییرات بسیار در برنامه ی زمانی شما تغییرات در اندام شما نیز بوجود می آید و حالت فیزیکی شما را تحت تاثیر قرار می دهند. به کمترین آن ها میتوان به ترک های حاملگی اشاره کرد. برای زنان زیادی ترک های حاملگی بر بدن مانند سایر تغییرات همچون شیردهی و پوشک عوض کردن، پذیرفته می شود.

معمولا خانم ها اینگونه می گویند که : پوست شکم من در زمان حاملگی تنگ و خارش داشت و با رشد جنین و بزرگ شدن شکم خود ، ترک هایی بر پوستم ظاهر گشت و این ترک ها پس از زایمان دومم بدتر و بدتر شدند.

آناتومی ترک های حاملگی

ترک های پوستی معمولا زمانیکهفرد شروع به افزایش وزن در یک منطقه ی خاص از بدن دارد. و سریعتر از ظرفیت پوست رشد می کند اتفاق می افتد. این باعث می شود الیاف الاستیک درست در زیر سطح پوست شکسته شوند، و در نتیجه علائم کشش و ترک ها ظاهر شوند. شما در حدود 30 پوند افزایش وزن را در زمان بارداری تجربه می کنید. که این ترک ها معمولا بر نواحی شکم و سینه ها به چشم می خورد. علاوه بر این، این ترک ها در نواحی ران ها ، بازوها و باسن نیز به چشم می خورند. این ترک ها معمولا در ابتدا به رنگ قرمز و یا بنفش ظاهر می شوند و کم کم پس از پایان دوران بارداری به رنگ های سفید و خاکستری تغییر رنگ می دهند.

متخصصان معتقدند که زنان سالم در زمان بارداری در حدود 25 تا 35 پوند اضافه وزرن را تجربه می کنند که نباید خیلی سریع آن را بدست آورند و یا ازدست بدهند. بنابراین سرعت و میزان افزایش وزن در این فرآیند بسیار مهم واساسی است.

چه کسانی در معرض ابتلا به ترک ها حاملگی هستند؟

اگر شما به این ترک ها دچار هستید به این معناست که در شرایط ایده آلی به سر می برید. حدود 90 % از زنان به این ترک ها پس از 6 تا 7 ماه در دوران حاملگی دچار هستند و با آن ها زندگی می کنند. اگر مادر شما به این ترک ها دچار است بنابر این ژنتیک نقش خود را ایفا میکند و شما نیز با درصد بالایی شاهد ظهور آنها بر بدن خود خواهید بود.

درصورتیکه رنگ پوست روشنی دارید، این ترک ها به رنگ صورتی و در صورت تیرگی پوست شما این رنگ این نرک ها را از تن رنگ پوست خود روشن تر خواهید یافت.

آیا پیشگیری ممکن است؟

متاسفانه هیچ راهی برای پیشگیری از ترک های حاملگی وجود ندارد و هر ادعایی در رابطه با رفع آن ها از جمله ی کرم ها، لوسیون ها تنها فریبی بیش نیست.اما هیدراته کردن پوست با کرم و لوسیون های قوی یک راه حل عالی است. همچنین استفاده از این مواد حسی بهتر در نرمی، صافی و شفافیت پوست شما دارد. و برای رفع خارش های پوستی شما نیز بسیار مفید است.

بر روی محو کردن ترک ها تمرکز کنید

در حالی برخی از ترک ها به راحتی محو می شود ولی در مقابل ترک های خاکستری و تیره تر بقایی پایداردارند. بهترین زمان برای نابودی ترک، دوره ی قرمزی آن ها است. ژل ساخته شده با ترکیبی از عصاره پیاز و اسید هیالورونیک ممکن است کمک کند. که در یک بررسی، زنان با استفاده از این ژل در حدود 12 هفته موفق به حذف آن ها شدند.

از دیگر روش ها می توان به استفاده از گرو های ویتامینی مانند ویتامین آ اشاره کرد ، لیزر که در سطح زیر پوست ایجاد گرما کرده و تولید کلاژن را افزایش می دهد و در آخر امروزه کربوکسی تراپی یکی از روش های کاربردی  در رفع اینگونه ترک ها ست که با تزریق کربن به زیر پوست آن را تحرَیک به کلاژن سازی می کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده : میترا کرمانیان

1 نظر
  1. zahra.h می گوید

    خیلی عالی بود! خیلی از خانومها نگران این مشکل هستن که با استفاده از داروهای پیشنهادی شما به راحتی میتونن مشکلشون رو حل کنند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: