آیا مدل موی جنیفرلوپز به شما می آید ؟

0

آیا مدل موی جنیفرلوپز به شما می آید ؟

برای خیلی از ما اتفاق افتاده است بعد از دیدن یک مدل مو در سلبریتی ها و افراد مشهور درصدد تغییر و شبیه کردن مدل موهایمان به آن ها شویم  اما آیا به راستی  این مدل ها همان درصد رضایت را شما نیز ایجاد میکند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آیا مدل موی جنیفرلوپز به شما می آید ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آیا مدل موی جنیفرلوپز به شما می آید ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آیا مدل موی جنیفرلوپز به شما می آید ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مدل مویی که شما انتخاب میکنید باید متناسب با فرم صورت شما باشد تا چهره شما دل نشین تر شود .صورت ها انواع مختلف دارند .

صورت بیضی شکل:صورت های بیضی شکل ایده آل ترین صورت ها هستند و هر نوع آرایش یا مدل مو با آن سازگاری دارد .مدل های کوتاه،اسپرت،بلند،صاف یا موج دار و یک دست زاویه دار مناسب این چهره است.

صورت گرد یا دایره شکل:این صورت باید به طوری آرایش شوند که صورت کشیده به نظر آید .مدل مو در این فرم صورت ها باید حتی المکان  در بالای سر برجسته شود و در اطراف صورت هم باید تا حدی گوش ها مشخص باشد .چتری مو هم باید به یک طرف سر شکل داده شود .

مدل های طبقه طبقه،یک دست ،زاویه دار،و بلند چتری دار این چهره را زیباتر میکنند.

صورت های مربعی شکل:در این صورت ها فک ها به صورت برجسته خود را نشان میدهند . در این فرم صورت ها باید موها بلند ،روی شقیقه و اطراف صورت و آرواره ها قرار گیرد تا صورت کشیده تر به نظر برسد .

مدل کوتاه،یا صافو طبقه طبقه مناسب این چهره است .

صورت های مستطیل شکل :با آرایش مناسب مو باید این گونه صورت ها را کوتاهتر جلوه داد . در این مدل صورت ،گونه ها فرورفته است.

روی پیشانی را باچتری بپوشانید .موهای اطراف صورت را هم به صورت پر پشت آرایش کنید تا صورت پهن تر به نظر برسد .مدل های یک دسته،طبقه طبقه و ریز خورد شده برای این چهره مناسب است .

صورت های مثلث شکل :مشخصه این صورت فک و چانه پهن است و پیشانی باریک میباشد. موهارا باید طوری آرایش کرد که روی پیشانی را به صورت دالبر تا اندازهای بپوشانید که باریکی پیشانی نشان داده نشود و در اطراف صورت هم موها باید پرو بلند باشد .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مدل های طبقه طبقه کوتاه مناسب است .

صورت های مثلثی شکل اما معکوس: در این جا بر خلاف مدل قبل ،پیشانی پهن است و چانه باریک است . اینجا باید پهنی پیشانی را بپوشانید . فرق را از وسط باز کنید و با موها دو طرف فرق و شقیقه ها را بپوشانید .

صورت های لوزی شکل : در این نوع صورت ها هم پیشانی باریک است و هم چانه ،اما گونه ها پهن و برجسته هستند . باید موها ی اطراف گونه هارا به پشت سر بکشید . میتوانید فرق چپ باز کنید و با مقداری مو تا اندازه ای روی پیشانی را پرکنید .

مدل هایی که طولشان تا چانه میرسد ،و از شقیقه تا شقیقه کل پیشانی را چتری گرفته است برای این چهره مفید است .

مدل مو کامل کننده زیبایی چهره است که میتواند در جایگاه خود ضعف های چهره را مخفی کند و زیبایی های چهره را واضح تر نشان میدهد.

مدل های مو بسیار متنوع هستند ،اما همیشه باید مدلی را انتخاب کنید که با جنس مو و چهره شما هماهنگ باشد ،جنس مو هم یکی از مهم ترین عواملی است که چگونه عوامل را انتخاب کنید .

کسانی که موهای نرم و لطیف دارند باید همیشه موهای خود را کوتاه و طبقه طبقه کنند تا راحت تر آن را اداره کنند. برای موهای معمولی که کمی تارهای آن کلفت باشد باید مدل زاویه دار و طبقه طبقه باشد . برای موهای خشن و زبر باید موهارا جمع کرد و در پشت سر بست .

مقالات بعدی مارا در این زمینه دنبال کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: